Közlemény

Collapse
No announcement yet.

P10 hengerfej tömítés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    P10 hengerfej tömítés

    Kedves Pannóniás társaim!
    Érdeklődnék a témában megnevezett dologról!
    A gondom az, hogy rendeltem után gyártott hengerfej tömitést a P10-esembe(Nem /H sima) , illetve a T1-esembe.Na most.Az általam rendelt alkatrészek közt voltak különbségek, mindkettőt meg kellett faragnom hogy bele tudjam rakni motorkerékpárjaimba.Esetleg ez milyen hatással lesz a mocikra?Gondolok itt melegedésre,megszorulásra?A hiányuk mit eredményezhetett volna?A képen látható tömitést vásároltam.
    Előre is köszönöm mindenkinek!Click image for larger version

Name:	tömités.jpg
Views:	1
Size:	10.5 KB
ID:	157014
    Attached Files
    Utoljára szerkesztve a következő által: Keriadam; 2014 júl. 21, 22:28.

    #2
    A Pannóniát konkrétan nem ismerem, de általánosságban elmondható hogy a kompresszióviszonyra van hatással, mivel részét képzi a káros térnek. Kis mértékben ugyan de befolyásolja a sűrítési végnyomást is. Tulajdonképpen a káros tér csökkentésével lehet tuningolni a gépet. A melegedésre, megszorulásra nincs érezhető hatása. Ha nem fúj ki azt mondanám el is lehetne hagyni, de mondom ezt úgy hogy nem specialitásom a Pannónia. Majd a többiek kiigazítanak ha valamit nem jól írtam.
    kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      TLF65, demeter és sinter kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Kedves Keriadam!

        Én sem használok a T1-embe, és soha nem is emlékszem, hogy volt benne...meg is lepődtem, hogy Te írtad, hogy van ilyen a T1-hez...alul a hengertalp alatt van, ( papír, amit én gyakran famentes rajzlapból vágtam ki, ugyanúgy, mint a motorház felek közöttit, vagy a tengelykapcsoló ablaknál, illetve baloldali deklinél, de a hengerfej alatt?! ott soha sem volt...)

        Komment


          #5
          Én annyit tapasztaltam, hogy nehéz már tökéletes illeszkedő felülettel rendelkező hengerfejet és hengert találni. Főleg, ha a hengerfej még homokolva is van, mint nekem, akkor a tömítést meg kell oldani.
          Ehhez 0,5 mm-es vastagságú lágy alukarikát használtam (a legismertebb alkatrészárustól vásároltam). A tömítés nem a képen is látható hagyományos P10 formájú, hanem olyan, ami beleillik a T-s hengerfejek beszúrásába. Tehát tömíteni használható mindkettőhöz.
          Tökéletesen ellátja a feladatát és a kompressziót sem csökkenti különösebben, mert a 2 mm-es azért érezhetően gyengít a motorteljesítményen.
          De ha ez nincs, jó minőségű tömítőpasztát nyugodt szívvel tennék vékonyan a hengerfej alá.
          kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            sepy, sinter és demeter kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Én annyit tapasztaltam, hogy nehéz már tökéletes illeszkedő felülettel rendelkező hengerfejet
              ...oldalgyertyás (nehezebben kezelhető ) hengerfej felesztergálást vállalok . ( pálinka , tik , termény játszik -persze az adót is ezekben fizetem tovább )
              demeter kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Mondjuk én ezért is szoktam egyszerre két hengerfejet gyöngyözni, egymásnak fordítva, rendesen összehúzva, bennük egy-egy rosszmgyertyával.
                Jó megoldás, meg is jegyzem magamnak.




                ...oldalgyertyás (nehezebben kezelhető) hengerfej felesztergálást vállalok . (pálinka , tik , termény játszik -persze az adót is ezekben fizetem tovább )
                Én majd foglak keresni ilyennel. Vagy két tyúkot összefogok a kertben és azt is berakom akkor a dobozba postázás előtt.
                Kopasztás után a tollából meg befizetheted az adót....

                Komment


                  #9
                  Vagy két tyúkot összefogok a kertben
                  Fordítsd egymással szembe őket is, jól húzasd őket össze, a két rossz gyertyának meg majdcsak találsz helyet....
                  demeter és kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Köszönöm a válaszokat!
                    Megfogadom a tanácsaitokat, leellenőrzök mindent, a kidobom a tömitéseket is, illetve a ellenőrzöm a hajtókart, bár lehet mélyebbre kell nyúlni, mert ahogy néztem a P10-es főtengelye kotyog....
                    Nem is csodálkozom, nem rég érkezett hozzám, és szakértőknek tartott szakszerűtlen illetők kezelték a motort.
                    Gondolok ilyenekre:
                    -Lamellák rossz sorrendje
                    -Tömitések hiánya
                    -Kuplung pálca....Ismeretlen számomra, több nem összefüggő darabból lett összerakva
                    De itt az idő hogy új reményt kapjon!
                    És ettől szép az egész, hogy visszaadhatunk nekik valamit,miközben ők a lelküket kiteszik értünk
                    Mégegyszer köszi mindenkinek!!!!
                    Titus kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X