Közlemény

Collapse
No announcement yet.

világítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    világítás

    Véleményetekre lennék kíváncsi abban a kérdésben, hogy a fényszóróba hány wattos izzót használtok? Köszönöm válaszaitokat!

    #2
    6V 35/35 W Ha nagyobbra cseréltem gyengébben világított .... (?)

    Komment


      #3
      Én is 6V 35/35 W-osat használok. (Teljesen sötétben még nem mentem vele országúton, csak városban.)

      Komment


        #4
        6V 35/35W. Hátul LED-es helyzetjelző, így alacsony fordulatos is valamivel erősebb a fénye mint hagyományos égővel.
        sinter kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Csak 25-öst kaptam ma, azért kérdeztem, hogy kinek mi a tapasztalata. Jó párszor mentem sötétbe, akkor I8 as volt benne,el lehet vele boldogulni. El nem vakítottam senkit, országútival haladtam, nem fénykürtöltek sosem. azért is volt a kérdés, hogy bírja-e a nagyobb teljesítményű izzót a világító tekercs. Válaszaitok alapján igen. Köszi a válaszokat!

          Komment


            #6
            Csak 25-öst kaptam ma,
            Én 25W-ossal jártam mig rám nem jött a fene és beáltam egy hangerő mérésre,nem kapcsoltam le a lámpát és kiégett utána pedig csak 35W-ost kaptam azzal halványabban égett.
            Mindennapi használatra tökéletes a kisebb,mert erősebben világit amúgy sem tök gázon kellene menni.Egyébként delejezni kellene durván,öt évente és bírná a gyűrődést,de én igénytelen vagyok és a mindennapi használatra nekem megfelelt.
            Aki kiállításra építi annak tökéletes kell!
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #7
              Kérdés, hogy lehet-e delejeztetni csak olyan mértéken belül, hogy azért számottevően javítson a világításon (töltésen, gyújtáson), de ne kelljen 12 voltosra cserélgetni az izzót.

              Komment


                #8
                Kérdés, hogy lehet-e delejeztetni csak olyan mértéken belül, hogy azért számottevően javítson a világításon (töltésen, gyújtáson), de ne kelljen 12 voltosra cserélgetni az izzót.
                Nem tudom,nekem megfelelt a kifogástalan gyújtáshoz és az elviselhető fényerőhőz,évente kipucoltam a megszítókat és a gyertyát nem volt gondom utkőzben.Igaz 2000Km-nél nem mentem többet,évente.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #9
                  12V 50/35W mert delejezett a lendkerék...
                  nem világít jól, csak fordulaton. pl éjszaka 70-el menve 3.ban látsz, 4edikben csak sejtesz. de még el lehet vele botorkálni amíg nem jönnek szembe. gondolkodok valami 6V-os fesszabájzó beépítésén pl MZ vagy JAWA. alapjáraton ilyen 5V környéke, pörgetve felemgy 13-ra is.

                  Komment


                    #10
                    alapjáraton ilyen 5V környéke, pörgetve felemgy 13-ra is
                    Ezért ódzkodok én is hozzányúlni a mágnesekhez...

                    Komment


                      #11
                      Sziasztok. nem vagyok kifejezetten Pannoniás szaki , de e lendkerékmágneses világitás eleviben mindenhol ugyanaz. Nem érdemes nagyobb teljesítményű izzót betenni , mert a rendszer alaból úgy van tervezve hogy csak akkor áll be az üzemi feszültség ha pont azt a terhelést kapja a tekercs amire méretezték. Ha nagyobbat akasztasz rá kisebb lesz a feszültség így nem világít rendesen , ha kisebbet akkor elszáll a feszültség és kivágja az izzót. Ha a világítás nem megfelelő akkor elsőként meg kell nézni a csatlakozásokat a világítási áramkörben , ha azok rosszak akkor túl sok feszültség esk rajtuk. A múltok nálam volt egy ismerős Pannoniája ott konkrétan a ednkeréknél lévő rugós csatlakozók voltak úgy korrodálva, hogy a fényszóró csak parázslott. Szóval én azt javaslom ezzel kezdjétek. Utána jöhet a lendkerék feldelejezése, az is ok lehet .
                      Pannoniába JAwa /MZ szabályzót nem lehet beépíteni azt teljesen más technika. Cocojumbo kollégának azért megy el 13-ig mert 12V-os izzót használ aminek kisebb az ellenállása mint a 6V-osé. ha elszalad a feszültség akkor a robeszokban meg egyéb Japán vasakban használatos feszültségkorlátozót kell betenni , ameilyk túlfesz esetén ráterhel a tekercsre , ezzel töri le a feszültséget.
                      sepy, zahi és 3 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Szevasztok!

                        Èn 2 éve delejeztettem fel, Budapesten csinálták egy ezresért, plusz 2Xposta költség. Egyszer túra alkalmával kicsit elcsúsztunk az idövel, és csak késö este értük el célunkat. Haver ment elöl a Jawa-val, de azt mondta, hogy öt már zavarta a fény a visszapillantóban. Tehát elég jó lett a fényerö, viszont cserébe állandóan kiégett az izzó. Kellett volna rá egy fesszab, de már nem szenvedtem vele.

                        Komment


                          #13
                          Szia!

                          Megtudod adni az elérhetőségét a helynek ahol delejeztetted?

                          Komment


                            #14
                            Borsmagnet KFT 1107 Budapest Fertő u. 14. Tel : 06 1 262 6828 , 06 30 961 2103

                            Komment


                              #15
                              ApeE-vel ez a delejezés témát kitárgyaltuk anno valahol. Szerinte van olyan lendkerék amit annyira fel lehet delejezni hogy azon a rendszeren ami szépen működött 6V-os égőkkel rögtön lesz még 12V-nál is több.
                              És mivel ő elég tapasztalt én hiszek neki.
                              De akinél én delejeztem ő azt mondta hogy ha akarom feldelejezi úgy annyira amennyire lehet, de csodát ne várjak, legtöbb mágnest nem lehet túlzottan mert nem valami jó az anyaguk.
                              És tényleg. Vittem hozzá egy olyat amit TL-ről szedtem le és egyet amit T5-ről. Hát a TL lendkerekét jóval gyengébbre tudta csak feldelejezni mint az újabbat.

                              Feszültség szabályzót meg nem bonyolítottam túl. 1-1 dióda ellentétes irányban, utánuk 1-1 zener dióda záró irányban és 1-1 6V-os égő. Ha 7,2V fölé megy a fesz nyitnak a zener diódák és az égők meg is adják a plusz terhelést. Azóta próbáltam kiégetni az égőket(nagy fordulaton kapcsolgattam a a tompított és a fényszóró között) de nem sikerült. Szóval úgy tűnik hogy működik. (de azt hiszem erről is írtam már valahol bővebben. Képekkel illusztrálva a szerkezetet)

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X