Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5H középtámasz

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia T5H középtámasz

    A problémám a következő: észrevettem ,hogy kanyarodáskor leér az középtámaszom. Sima kereszteződésben. Ugye van két gumiütköző a váz alján és egy maga a támaszon. Normális ez a Pannónináknál? Holnap csinálok képet, hogy az enyém mekkora szöget zár be a vázzal. Nekem kicsit nagynak tűnik. A kerekem lelapult, talán defektet kaptam. Levegőt nyomtam bele, de a manométerem rossz így nem tudom pontosan mekkora nyomás van benne, de azt sem , hogy mekkorának kell lennie. Talán hátul 1,7-1,9 bar? A rugóstag két személyre van állítva.

    #2
    Lassabban vedd a kanyart , így nem kell annyira "borítani" , ergo nem ér le a "középtámasz" !!!
    Titus és Fergusson kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Cirka nettó 125 Kg vagyok. Fóti Gyula mesélte, hogy fiával együtt se fossa össze magát a motor. Bár ezt előzésnél értette. Akkor a normális az, ha minden kereszteződést 1-es fokozatban vesszük be?! Vagyis "tatásan".

      Komment


        #4
        Csúszunk tata? , mászunk tata ? Ratatata ...
        Nem annyira normális , de egyszerűbb mint , pl a rugót megnézni nem laza-é , és emiatt belibeg a sztender... vagy hogy nincs kikopva -é a fordulócsapok és (vagy) perselyek egysége , amitől máris más helyzetű lesz felhajtott azaz alap állapotban.
        Vagy esetleg az utólagos persely javítási kisérlet a nagy kopások miatt nem volt tökéletes , és az így létrehozott geometria már nem tűri a mélyen való borítást !
        Vagy egyszerűen elhajlott , esetleg nem hozzávaló az ütközőgumi.
        De azt is elképzelhetőnek tartom hogy túl lágy a hátsó teló rugója (egyébként a P12 és a T5h éppen ennél a vázrésznél tér el egymástól , ha jól emlékszem ...)
        Egyébként hasonló súlyban vagyunk ...
        Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 febr. 03, 23:13.

        Komment


          #5
          Ugye van két gumiütköző a váz alján és egy maga a támaszon.
          Az úgy nem igazán jó. Vagy-vagy.
          Korábbi középállványhoz, aminek ívelt a talpa kell a háromszögbe való gumiütköző, a későbbinek meg magán az állványon van egy cső hegesztve, abba kell egy hengeres gumi.
          Meg kéne nézned, hogy a váz keresztcsövén ütközik-e fel, mert nekem pl. gomba alakú gumit sikerült vennem, de le kellett faragni a kalapjából, hogy a hosszanti csőhöz ne érjen.
          OdinHEM és mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Nekem ilyen:Click image for larger version

Name:	Fénykép0193.jpg
Views:	3
Size:	180.2 KB
ID:	143728 Remélem jól látszik az ütköző gumi. Nekem a két ütköző laposvasat kellet újra gyártanom,mert így nézett ki:Click image for larger version

Name:	Fénykép0192.jpg
Views:	2
Size:	176.3 KB
ID:	143729
            demeter kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              De oda is raksz gumit? Le akarnám fényképezni ,hogy hogy áll az enyém támaszon, csak még nem jutottam el odáig.
              Így ránézésre az enyém is hasonló.

              Komment


                #8
                Az enyém is hasonló volt,de én szabtam bele vasból egy betétet és a felső részen körülhegesztettem,mivel az első sztenderen lovaglásnál behajlott. Így megerősítve,alapból nem raktam gumit,egyébként minek is,ha a csőütköző tartja a távolságot.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #9
                  ,egyébként minek is,ha a csőütköző tartja a távolságot.
                  ....hogy ne zörögjön és ne kaparja le a festéket.
                  OdinHEM kedvelte ezt.

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X