Üdv kedves sorstársak!
Utolsó motorozásom alkalmával kiégett az első lámpám (és ugye ilyenkor a hátsó is kiég... ). Nem jelenett problémát, kicseréltem az izzókat, erre ismét kiégett... gondoltam még egyszer megpróbálom a dolgot, de akkor is kigett, így már sejtelmem sincs mi okozta rendszeres hibával állok szemben. Egy kedves ismerősöm szerint a szelén hibája okozza, de tudtommal a szelén csak az akksi töltéshez van használva, a világítás feszültségszabályzását maga a tekercsen átfolyó áram végzi. Rosszul tudnám? Van valami tippetek, hogy mi okozhatja ezt a gondot? (Elöl 35/35 ös izzó van hátul 5 vagy 10 W os, amit éppen találtam itthon... ennek nem igazán kéne számítania, nomeg 10 eseel ugyanúgy eldurran mint az 5 össel...)
Várom válaszotokat...
- - - Updated - - -
Esetleg fontos információ lehet, hogy T1-es gépről van szó, zet elfelejtettem említeni és régebbi típusú Bosch gyújtás van rajta (mint ami a tlt-ken volt gyárilag) de ez már évek óta rajta van, és eddig nem volt probléma...
Üdv!
Utolsó motorozásom alkalmával kiégett az első lámpám (és ugye ilyenkor a hátsó is kiég... ). Nem jelenett problémát, kicseréltem az izzókat, erre ismét kiégett... gondoltam még egyszer megpróbálom a dolgot, de akkor is kigett, így már sejtelmem sincs mi okozta rendszeres hibával állok szemben. Egy kedves ismerősöm szerint a szelén hibája okozza, de tudtommal a szelén csak az akksi töltéshez van használva, a világítás feszültségszabályzását maga a tekercsen átfolyó áram végzi. Rosszul tudnám? Van valami tippetek, hogy mi okozhatja ezt a gondot? (Elöl 35/35 ös izzó van hátul 5 vagy 10 W os, amit éppen találtam itthon... ennek nem igazán kéne számítania, nomeg 10 eseel ugyanúgy eldurran mint az 5 össel...)
Várom válaszotokat...
- - - Updated - - -
Esetleg fontos információ lehet, hogy T1-es gépről van szó, zet elfelejtettem említeni és régebbi típusú Bosch gyújtás van rajta (mint ami a tlt-ken volt gyárilag) de ez már évek óta rajta van, és eddig nem volt probléma...
Üdv!
Komment