Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Általános kérdés - alkatrészellátottság, mesterek, megbízhatóság

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Üdv!
    Sokallom az árát! Ha a tiéd jó, inkább azt kellene felújítatni, ha jól emlékszem Halason a szakember 6000-ből megoldja, új hajtókarral és közép csappal.

    Komment


      #32
      nyuszifül eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Üdv!
      Sokallom az árát! Ha a tiéd jó, inkább azt kellene felújítatni, ha jól emlékszem Halason a szakember 6000-ből megoldja, új hajtókarral és közép csappal.
      Hali!

      Nem tudod az általad említett szakember címét, vagy valamilyen elérhetőségét?

      Üdv

      Komment


        #33
        Sziasztok!
        Azokhoz fordulnék segítségért, akik már több motort is raktak már össze. Párat már én is, de mindig okosabb lesz az ember, hogy mit kellett volna előbb, mire kellett volna jobban figyelni. Láttam képeket ahol először a blokkot, más képeken a lengővillát szerelték be először. Én úgy gondoltam a blokkal fogom kezdeni. De ha valakinek van jobb ötlete, esetleg kedve, ossza meg, hogy Ő hogyan szokta kezdeni és hogyan halad egy motor összerakásával, ha a 0-ról indul (csupasz váz).

        Üdv.

        Komment


          #34
          Blokk vagy lengővilla,végül is tökmindegy,Ahogy neked kézreesik,de szerintem még kint húzd be a láncot a láncvédőbe úgy sokkal egyszerűbb.Amúgy én jobban szeretem ha már keréken+sztenderen áll a gép amikor beleteszem a blokkot nekem így esik kézre.

          Komment


            #35
            Én is úgy vagyok vele, hogy kerékre állítom a vázat, utána megy bele a blokk. Könnyebb mozgatni, ha már van kereke.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X