Ez azért érdekes, mert a jelenség egyik pillanatról a másikra jelentkezett. Motoroztam vele, hazaértem, és nem akart újra indulni. Kapott új gyújtásoldali szimeringet, azóta legalább beindul. A hengert lehúztam róla, hogy belenézzek, azt szépen visszaraktam, tömítettem, ott nem igazán fújhat ki. Az alsó leeresztőcsavarnál amiben a menet meghalt, azt is tömítettem. Karburátornál szintén tökéletesen zár. Hol kaphat még? A blokkfelek tömítésénél? Rúgásnál nem sziszeg sehol...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia karburátor
Collapse
X
-
A karburátor felfekvő felülete a sok le és felszerelés és a túl húzások miatt megszokott görbülni. Ez azt okozza ,hogy hiába húzod meg ott falsot fog szívni még új tömítéssel is.Felszerelés előtt érdemes síkba csiszolni és tömítő pasztával fel rakni. Ez sajnos mikor már sokadjára szedi szét az ember elszokta kerülni a figyelmet.
- 2 likes
Komment
-
Sanders eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTök úgy mikor a benzincsapot elfelejted kinyitni.
Én úgy jártam a gyönyörű felujított kimosott tankommal, hogy úgy eltömődött a maghéjtól, amivel e belsejét "homokozták" hogy nem győztem mindent, csapot vízzsákot karbit tankot újra és újra és újra mosnidongos78 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ezen már túl vagyok, van benne benzin. Ha lehúzom a benzincsövet, akkor szépen jön a nafta ahogy kell, tartalékon és nyitva is. A torokba bevilágítva a szívatót is szépen látom, hogy működik a kart húzogatva, nincs letapadva, a gumi sincs leesve.
Ne haragudjatok, hogy ennyit kérdezek, nem vagyok motorszerelő, csak amit szétszedek, azt össze is tudom rakni, szépen lassan rájönni a működési elvre. Az öreg audival is így vagyok. És köszönöm mindannyiótoknak a segítséget, ötleteket.
"Kondenzátort is megpróbálnám kicserélni, vagy egy próba erejéig kikötni."
Ennek érdekes volt a gyújtása, mert nem gyári volt. A gyári gyújtómágnes hiányzott, és a kondi is. A balos oldaldobozba volt berakva egy trafó és egy kondenzátor. Visszaalakítottam gyárira, kapott sajna utángyártott(de már van gyári) gyújtótekercset, kondenzátort, új gyertyakábelt, gyertyát, pipát, stb, illetve az alaplapot atomjaira szedtem, mert találtam egy letestelt kábelt amit kijavítottam. Az eredmény erős, folyamatos szikra lett, a gyújtásbeállítást is nagyjából jól csináltam elvileg, mert pöccre beindul.
Nos megnéztem a furulyákat, kihúzva ugyanaz, leáll. Megnéztem a benzint is, úszót, ahogy húzom a gázt neki, szemmel láthatóan megy bele a benzin. Mindenféle úszómagasság beállításra ugyan az a reakció....
Komment
-
Ezen már túl vagyok, van benne benzin. Ha lehúzom a benzincsövet, akkor szépen jön a nafta ahogy kell, tartalékon és nyitva is. A torokba bevilágítva a szívatót is szépen látom, hogy működik a kart húzogatva, nincs letapadva, a gumi sincs leesve.
Próbáld majd meg azt is megnézni, hogy az úszó tűjének alsó része elég mélyre le tud-e menni. Néha előfordul, hogy ilyen gyantás trutyi rakódik bele az úszóházban lévő tűfuratba. Így pedig nem tud lemenni elég mélyre a tű, ergó benzin sem folyik be.
Egy próbát szerintem megérne. Sok sikert!TLF65 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Miután leállt mit mutat a gyertya kép?,van üzemanyag?./ nedves- vagy száraz/. Bocs kicsit hülyén hangzik esetlegesen de ilyen a távgyógyítás- sok a kérdés.ApaE kérdése / tanksapkán a furat!/ is csinál ilyen jelenséget engem is majdnem átvert mikor kezdtem a körözést a kertek alatt. Ha megáll csavard le a tanksapkát és hallgatózz.A kuplung oldali simering hibája füstöléssel kell ,hogy járjon hisz a fals levegővel együtt a váltóból szívja az olajat gondolom én?!.
Komment
-
Na a tanksapka jó, és azt is megnéztem, hogy ha húzom neki a gázt, szépen megy bele a benzin a csövön át. Szóval.... nem tudom. Lehet marad a széthúzás, de akkor már egy főtengely felújítás, csapágyazás, szimeringezés is egybekötve. Tegnap szétszedtem a gyakorlásra fillérekért vett blokkot, hogy ne a maradandót csesszem el. Valakinek nincs kedve majd segíteni összerakni ha megvannak a cuccok hozzá?
Komment
-
ApaE
-
Sziasztok!
Úgy néz ki megvan a bibi. Gyújtással volt gond. Ma jött postán egy eredeti de használt gyújtótekercs, és kapott egy új megszakítót. Azonnal indult és nem áll le, szépen jár. Hidegen 2 szivatós rúgás gyújtás nélkül, és gyújtással első rúgásra, melegen pedig első rúgásra indul. Most jöhet a finombeállítás.
Mindenkinek nagyon köszönöm az ötleteket, így legalább beleláttam egy kicsit a lehetséges gondokba, és ezeket le is ellenőriztem. Még biztos foglak zargatni kérdésekkel benneteket!
Üdv: Sanya
Komment
Komment