Sziasztok,
Azért indítottam el ezt a témát, hogy áttárgyaljuk a P12 típus jellegzetességeit.
P12-est 74-75 ben gyártottak.
Ha jól tudom 74-ben 4862 db, 75-ben már csak 68 darabot csináltak.Én a 68 darab egyikének a boldog tulaja vagyok.
Nos sokat keresgettem a P12-es illetően, hogy pontosan melyiket hogy szerelték gyárilag.Sok fajta van és mindenki esküszik, hogy gyárilag milyen volt, de...
Ami pl. engem is érdekelne:
Melyik típusokon volt króm betétes a tank?
Egy íves, vagy kétszer hajlított kipufogó könyök?
Műanyag, vagy fém első sárvédő?
Kormányszorító van e vagy nincs?
A fent említett kérdések közül minden fajtával lehet találkozni P12 esetében.Engem személy szerint az érdekelne, hogy meg lehet e határozni valahogy, hogy pontosan melyik évben milyennel szerelték ezeket a motorokat.
Az enyém, ahogy említettem 75-ös:
Fém első sárvédővel, egy íves könyökkel, kormányszorító nélkül, színre festett tankkal.
Válaszokat előre is köszönöm!
Azért indítottam el ezt a témát, hogy áttárgyaljuk a P12 típus jellegzetességeit.
P12-est 74-75 ben gyártottak.
Ha jól tudom 74-ben 4862 db, 75-ben már csak 68 darabot csináltak.Én a 68 darab egyikének a boldog tulaja vagyok.
Nos sokat keresgettem a P12-es illetően, hogy pontosan melyiket hogy szerelték gyárilag.Sok fajta van és mindenki esküszik, hogy gyárilag milyen volt, de...
Ami pl. engem is érdekelne:
Melyik típusokon volt króm betétes a tank?
Egy íves, vagy kétszer hajlított kipufogó könyök?
Műanyag, vagy fém első sárvédő?
Kormányszorító van e vagy nincs?
A fent említett kérdések közül minden fajtával lehet találkozni P12 esetében.Engem személy szerint az érdekelne, hogy meg lehet e határozni valahogy, hogy pontosan melyik évben milyennel szerelték ezeket a motorokat.
Az enyém, ahogy említettem 75-ös:
Fém első sárvédővel, egy íves könyökkel, kormányszorító nélkül, színre festett tankkal.
Válaszokat előre is köszönöm!
Komment