soveny, Érdekes, amit a tankba préselt logóról írsz, viszont nekem olyan tankról van a gumi, ahol a tankban is van préselt Izs jel. Viszont a tankon lévő doboz nyítócsavarja nem "Izses" két szélén bemart, hanem Uralos, középen négyszögletű nyílással. Hozzátenném még , hogy egy fellelési állapotos FIGYELEM !!!! IZS-49-es motormaradványról lett leszedve, ami egy dorogi bányász kisöreg présházában pihent háromkerekűre alakítva, azzal hordta hordókban a szőlőt a tanyáról szüret idején. A blokkját átalakították Babetta gyújtásra, így nem kellett hozzá akkumlátor. Pedig nagyon gondoltam ám rád Benedek, az előgyújtás szabályzó miatt(
soveny, Még néhány dolog, bár nem lényegesek csak a sztori miatt. A motort 1955-ben kapták esküvőkor a felesége családjától újonan (bár ettől gyárthatták korábban ) . 1979-ben vonták ki végleg a forgalomból. Festése az átalakított hátsó traktus kivételével eredeti sötétkék volt. Átfestve nem volt, csak most lesz mert Sanyi barátom törött vázú ám papírokkal rendelkező 49-esét fogja "erősíteni". Nekem az volt a jó az egészben, hogy az üzlet összehozásáért megkaptam a térdpárnagumikat grátisz ....... Üdv.: Zoli.....
soveny, Még néhány dolog, bár nem lényegesek csak a sztori miatt. A motort 1955-ben kapták esküvőkor a felesége családjától újonan (bár ettől gyárthatták korábban ) . 1979-ben vonták ki végleg a forgalomból. Festése az átalakított hátsó traktus kivételével eredeti sötétkék volt. Átfestve nem volt, csak most lesz mert Sanyi barátom törött vázú ám papírokkal rendelkező 49-esét fogja "erősíteni". Nekem az volt a jó az egészben, hogy az üzlet összehozásáért megkaptam a térdpárnagumikat grátisz ....... Üdv.: Zoli.....
Komment