Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1973-as Pannónia T5H OT-ra felkészítése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    1973-as Pannónia T5H OT-ra felkészítése

    Tiszteletem!
    Egy '73-as Pannónia T5H-m van, melyet szeretnék OT-ra felkészíteni, de néhány dologban bizonytalan vagyok.
    Ezek megoldásához szeretnék segítséget kérni.
    A donormotor(azonos típus, kb. 6 hónap eltéréssel készült a két motor, ha jól emlékszem), teljesen gyárinak tűnik, de a 14-es fejű csavarokon van felirat: CS(vele szemben)6G, ez lehet gyári?OT-n elfogadják??
    A kormányt tartó konzolcsavarok (4db) szintén gyárinak néz ki,(szétszedve még nem volt a motor, össz:2882km van benne) DE 10-es a feje a csavaroknak és az anyák is 10-es külsejűek, krómozottak (kivitel a gyári 11-es fejűekkel azonos).
    Valaki tudna segíteni abban, hogy leírja, mekkora fejű csavarok kellenek, azon helyekre, ahova nem 8-as átmérőjű, 14-es fejűek kellenek?.
    Előre is köszönet.
    Utoljára szerkesztve a következő által: majdánka; 2012 ápr. 01, 13:15.

    #2
    Üdv! Amin a CS betű van az biztos gyári mert nekem is olyanokkal van szerelve a motorom és az enyémen garantáltan nem cserélgették a csavarokat.

    Komment


      #3
      mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Sziasztok!
        1970. decemberi T5H motor és 1970 Ok3 szögletes sárvédős oldalkocsin gyárilag volt az a kör alakú prizma hátul?

        Komment


          #5
          Mindenki a pólón agyal?

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X