Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Az a helyzet, hogy a gyári prizma igencsak megsérült benne és nagyapám pótolta valamivel.
Nem tudom, hogy lehet-e alkatrészt kapni ehhez a típushoz. Valami ötlet?
Köszi a választ, én is ezen filózgattam, de olyan eredetinek tűnt. A yaktáblán lévő szám sor T5/032876 ill a blokkon 70040158 van az tisztasor h nem össze illő, de melyik milyen? ja és a dekni festett és külső lészűrős.
Sziasztok! 63-as T1-es hátsó csőlámpájában kérnék egy kis segítséget. Szerintetek, hol lehetne hozzá találni valami "robbantott" ábrát? Igazándiból az a bajom, hogy igen nehezen beszerezhető. Nekem van, ami elég ramaty állapotban van, de menthető, és félig-meddig már sikerült is. Vettem hozzá alátét gumit, meg vettem hozzá egy állítólag hozzá való felfogatást is, de itt már jönnek a gondok. Mivel nem volt összeszerelve, így csak találgatni tudok, hogy hogyan is kell ezt feltenni. Nekem az egyetlen logikus összeszerelés az olyan verzió lenne, hogy gyakorlatilag a lemez be van feszítve, ami elég csúnya megoldás. A másik gondom, hogy nincs ötletetek, hogy mivel lehetne a hátsó prizmát helyettesíteni? Ugyan tudtam hozzá szerezni alsó plexit (az anyémen az is ketté volt törve), de amit szereztem, szerintem azt is az idő vasfoga megzsugorította, és valahogyan hiába fektetem be a helyére, nem követi az ívet. Ha belenyomom, akkor pedig a szegecshelyek nem esnek egybe. Szóval, ez sem vezetett eredményre, így arra gondoltam, hogy egy 3mm vastag plexiből gyártok hozzá alsó rendszámvilágítás ablakplexit. Nem lesz gyári, de nem lesz szerintem olyan feltűnő. De a hátsó prizmát, azt valahogy jó lenne gyáriasra megcsinálni. Meg, amivel kezdtem, a felfogatást is ki kell találnom. Mivel elektonikus gyújtás lesz a motoron, így ebbe is valami 2 szálas 12V-os izzót kell majd varázsolni, de az is lehet, hogy (ha már lúd, legyen kövér), valami LED megoldás lesz, hiszen belülről úgysem látszik. Tehát, az egy más kérdés, hogy a belső kialakítását miként alakítom majd át, de a felfogatást ez nem befolyásolhatná.
Ja, és a hátsó prima befogatása is gyárilag egy alu lemezes beperemezéssel volt (ilyet is szereztem), de nyilván ezt házilag nem igazán tudom megcsinálni. Így kitaláltam egy befogató győrűt hozzá (még most rajzolgatom, meg majd aztán gyártatom...már ha sikerül). Tehát ez sem lesz egy gyári megoldás, de törekszem arra, hogy a kinézete legalább megfeleljen
A feltöltött képek (mindegyike a netről származik)
1.: Egy kinézeti kép
2.: a hátsó prizma
3.: alsó rendszámmegvilágítás ablak plexije
4.: a plexik és a peremezés
5.: egy alátét gumi, és felfogatás (de nekem pl. nem így néz ki a felfogatásom :S)
6.: Egy másik felfogatás (valahogy így nézhetett ki az enyém is, bár darabokban van, hiányos is, és ez a kép sem túl jó minőségű), és ezen is látszik a gumialátét
Tehát, amikben várom kedves forumtársak segítségét:
- csőlámpa robbantott ábrája (ha egyáltalán létezik ilyen)
- hátsó prizma beszerezhetőség (esetleg helyettesíthetőség)
- felfogatási ötletek
Előre is köszönöm a segítséget, és bízom benne, hogy nem túl rossz helyen teszem fel a kérdésemet (ha igen, kérek egy admint, hogy mozgassa át, köszönöm)
6képek
Utoljára szerkesztve a következő által: Halal; 2018 febr. 28, 18:44.
Oka: elgépelések javítása
Körbecsikos prizmát nem ismerek,börzézz más ötletem nincs bár így a kép szerint bevállalható tedd zoknikba és mosáskor tedd a gépbe úgy kimosódik a legkisebb repedésből is az idegen anyag,ha repedés van benne ragaszd meg és tedd vissza,az eldeformálódott plexit hőlégfúvóval ...hajszárítóval melegítve formázhatod:ezután fogkrémes polírozás....
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment