Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia P10 H 1970.05. Típusjegyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia P10 H 1970.05. Típusjegyek

    Üdvözlök mindenkit!
    A címben említett Pannónia jegyeire lennék kíváncsi. Mivel előbb- utóbb teljesre szeretnénk megalkotni a gépet, így minden információ érdekel. Főleg a külső jellemzők érdekelnének a legapróbbak is (pl.Markolatgumi színe ). De már egy szakirodalom címnek is örülnék.
    Válaszokat előre is köszönöm: Potter

    #2
    Üdv neked is!

    Nekem 70.08.-as tizesem van, markolatgumik valami meghatározhatatlan sötét színűek voltak rajta, se nem fekete se nem szürke. Mondjuk sötétszürke.
    Konkrétan mi érdekel még?

    Komment


      #3
      Amit biztosan cserélni kell rajta: az ülést, a km órát, a kipufogót. Ami nincs rajta, szerszámos doboz és csomagtartó. Ezekre főleg kíváncsi lennék.

      Komment


        #4
        Ülés: lemez ülésváz, laticel, fekete műbőr, fehér kéder, alul kétoldalt díszcsíkok, fekete műbőr kapaszkodó fehér varrás, két végén horganyzott rögzítőlemezek
        Km-óra: fehér számlapos, 140-ig skálázott
        Kipufogó: egy ívben hajlított könyökök, szorítóhüvelyes dobrögzítés, halk típusú dobok szivarvégű furulyákkal, teli oldalú rögzítőbilincs
        Oldaldobozok: jobb oldalt a sárvédőn zárható; két oldalt pedig a balos légszűrőházként, sasszeg és 2 rugó biztosítással/rögzítéssel megoldott drótszövetes szűrő, a fedél alul-felül 6-os D fejű csavarral; jobb oldali akkudoboz alul zsanéros, felül rugós-bajonettzáras
        Csomagtartó: nem gyári...számomra meg illetlen is Pannóniára.

        Komment


          #5
          A csomagtartó csak azért került szóba, mert szeretnék kisebb-nagyobb túrákat tenni, és arra mégis egyszerűbb pakolni. Tény, hogy kevés Pannónián láttam én is ilyet.

          Komment


            #6
            Újabb kérdésem lenne. Valahol azt olvastam, hogy ezekre a típusokra 1970-ben már nem volt jellemző a műanyag elsősárvédő. Ennek mennyi valóságalapja van? A kipufogóval kapcsolatban is felmerült egy kérdésem. Mivel a dobot is cserélni kell (most jutott eszembe), a kérdés, hogy a menetes változat volt ezeken a motorokon vagy a sima. Vagy igazából teljesen mindegy. A szőrszálhasogatásért elnézést, de tényleg hibátlan és teljes gépet szeretnék.
            Utoljára szerkesztve a következő által: potter; 2013 máj. 31, 09:08.

            Komment


              #7
              Nem akarom kisajátítani a topicot meg tudálékoskodni...írjon már más is!

              A kipufogót írtam, azt hiszem '69-től már nem menetes a dob és '67 közepétől "halk".
              A sárvédőről hallottaknak semmilyen valóság alapja nincs. Gondolj bele, ebben az időben kezdett terjedni a műanyag, illetve olcsóbbá válni a gyártása, mint a vaslemeznek. Tudomásom szerint '71 első felében váltottak műanyag sárvédőre és hátsó teleszkóp rugótokra, ezen kívül fekete számlapos km-órára.

              Rakhatnál be képeket a motor jelenlegi állapotáról.

              Komment


                #8
                Amint végzek a vizsgaidőszakommal, azonnal teszek fel képeket. Így valóban egyszerűbb lesz a társalgás.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X