Egyik váznál sem tapasztaltam hogy az általad jelölt muffolásnál bármiféle deformáció vagy rés keletkezett volna , (igaz sokat nem is egykerekeztünk vele) , egyébként a korábbi képen látható repedést (vagy hasonlót) négy váz esetén is helyre kellett hozni ezért úgy gondolom tipikusnak mondható.
Nekem is van egy erősen megemelt kipufogójú alapméretes hengerpárom (nem tudom hol sikerült beszerezni...) , de nagyon soknak találtam már akkor is , így ki sem lett kipróbálva (a hozzátartozó dugó szoknyájából is lecsaptak vagy 2-3 mm -t)azóta sem . Valahogy az volt az elképzelésem róla , hogy már az elindulás is nehézkes lesz vele a nyomatékhiány miatt , ha meg leáttételezzük a kis használható fordulatszám intervallum miatt örökké énekeltetni kell majd aminek az alkatrészek isszák meg a levét. Viszont volt egy másik hengerpárom ami kevésbé volt a kipu.-nál megnyitva , a felömlők a hengertalpnál nagyon ,"fent " pedig egyáltalán , csak a szívót kellett egy kicsit utánavinni és a fúrás után meglepően jól muzsikált !(bár a csatolt részek is át voltak faragva)...
Nekem is van egy erősen megemelt kipufogójú alapméretes hengerpárom (nem tudom hol sikerült beszerezni...) , de nagyon soknak találtam már akkor is , így ki sem lett kipróbálva (a hozzátartozó dugó szoknyájából is lecsaptak vagy 2-3 mm -t)azóta sem . Valahogy az volt az elképzelésem róla , hogy már az elindulás is nehézkes lesz vele a nyomatékhiány miatt , ha meg leáttételezzük a kis használható fordulatszám intervallum miatt örökké énekeltetni kell majd aminek az alkatrészek isszák meg a levét. Viszont volt egy másik hengerpárom ami kevésbé volt a kipu.-nál megnyitva , a felömlők a hengertalpnál nagyon ,"fent " pedig egyáltalán , csak a szívót kellett egy kicsit utánavinni és a fúrás után meglepően jól muzsikált !(bár a csatolt részek is át voltak faragva)...
Komment