Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek a motorom beazonosításához. T5-ként került hozzám, szétszedve. Most kezdtem az összerakásnak, de találtam pár érdekességet, ami alapján kérdésessé vált számomra, hogy valóban T5-ös -e? A legelső ami feltűnt: a karburátor úszatógombos és nem szívatós. Utána jobban megnézve ami még feltűnt: az oldaldobozok bakelitcsavarosak. Egyik oldalon 2, a másik oldalon 2 csavar plusz középen a zár.
Ha esetleg segít: a vázszám: 58060983, a motorszám: 80120048
A hátsó fékpedál tányéros, de az alkatrészek között találtam olyan kart is, mint a váltókar. A hátsó teleszkóp állítórésze "lyukas", de az alkatrészek között van egy pár állítókaros is. Kaptam hozzá kis és nagyfékdobos kerekeket is. Az első és hátsó sárvédő fém és peremes. A kipufogóban levő furulya nem a "45 fokban levágott " végű, hanem a szűkülő hengeres. Készítek majd képeket is, és remélem sikerül beazonosítani a motort
Köszönöm!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek a motorom beazonosításához. T5-ként került hozzám, szétszedve. Most kezdtem az összerakásnak, de találtam pár érdekességet, ami alapján kérdésessé vált számomra, hogy valóban T5-ös -e? A legelső ami feltűnt: a karburátor úszatógombos és nem szívatós. Utána jobban megnézve ami még feltűnt: az oldaldobozok bakelitcsavarosak. Egyik oldalon 2, a másik oldalon 2 csavar plusz középen a zár.
Ha esetleg segít: a vázszám: 58060983, a motorszám: 80120048
A hátsó fékpedál tányéros, de az alkatrészek között találtam olyan kart is, mint a váltókar. A hátsó teleszkóp állítórésze "lyukas", de az alkatrészek között van egy pár állítókaros is. Kaptam hozzá kis és nagyfékdobos kerekeket is. Az első és hátsó sárvédő fém és peremes. A kipufogóban levő furulya nem a "45 fokban levágott " végű, hanem a szűkülő hengeres. Készítek majd képeket is, és remélem sikerül beazonosítani a motort
Köszönöm!
Komment