Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia TLT 1959.05.?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szia!
    Akkor ha jól értem a zöld forgalmiban ez a 78....... kezdetű szám szerepel és ezt a motorszám nélküli blokkot kaptad még hozzá!?
    Szerintem a 729 -es számú blokkban azért nincs motorszám,mert ez egy új csere blokk vagy csak a forgattyúsház az, amibe visszaszerelték az alkatrészeket.Ilyet annak idején lehetett kapni üresen. Ha ilyet szereltek be egy motorba akkor nem ütöttek bele új számokat, és nem is ütötték vissza a régit sem,hanem a gyári blokkfélpárosító számot szokták beírni a forgalmiba új motorszámnak.Valamint beírták hogy motorcsere és kész.
    De ezt már nem vezették át a zöld forgalmiba, a szürkében még benne volt szerintem.Én már több ilyen esettel is találkoztam.
    Így akkor kénytelen leszel azt a hűtőbordás blokkot beszerelni aminek a száma szerepel a forgalmiban.
    De legalább tudod használni a gépet mert van forgalmid.

    Én a Te helyedben motorikusan rendbe tenném,majd szépen összeállítanám az eredeti TLF állapotnak megfelelő alkatrészekből.
    A festéshez ha lehet nem nyúlnék ,maradjanak a régi ,kicsit kopottas csíkozású ,fényezésű elemek.Ezek mellé kellene vásárolni
    hasonló állapotú eredeti fényezésű oldaldobozt sárvédőket és egyebeket. És csak amit nagyon muszáj azokat az elemeket festeném újra.
    Ha gondolod még egyszer alaposan át kéne nézni mit kellene cserélni elsősorban és mit a későbbiekben,aztán majd csak összeáll
    a motor apránként,csak türelem.....................
    Üdv:Laci
    joshbono, Che és Iker József kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Szia Laci!

      Jól érted, a 78..... kezdetű a vázban és forgalmiban lévő motor, a 729 -est pedig kaptam hozzá! Ezek szerint a 729-es előtt lévő motor lehetett az eredeti, tehát a jelenleg a vázban lévő minimum a harmadik erőforrás.
      A felújítást én is a motorral kezdeném. Tudni kéne mit is kéne pontosan kicserélni és milyenre a blokkban. Töltöttem le TLF -es gépkönyvet,ott szerepel a csapágyak mérete, db száma, de nem szerepel, hogy nyitott vagy zárt. ír a szimeringekről is de kellene gondolom kuplunglamella is stb. Azt sem tudom milyen márkát érdemes beszerezni, hogy tartós is legyen. Nem tudom ezekről mennyire lehet itt írni? Ha nem akkor kérlek írj a címemre: ikerjozsef@tolna.net
      Köszönet, az eddigi hasznos infókért!!!

      Üdv. Józsi

      Komment


        #18
        Iker József eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ... Azt sem tudom milyen márkát érdemes beszerezni, hogy tartós is legyen. Nem tudom ezekről mennyire lehet itt írni? ...
        Természetesen a „szakmai” kérdésekre adott válaszok nem számítanak öncélú (és kéretlen) reklámnak. Sőt, ez az egyik lényege a fórumnak, hogy informáljuk egymást. Tehát bátran lehet kérdezni is és válaszolni is ilyesmire. (Olyan reklámoktól igyekszem csak megvédeni a fórumot, amik kizárólag a reklámozó vélt hasznáért születnek. Nem nehéz felismerni a különbséget a két szituáció között.)
        OdinHEM és Iker József kedvelte ezt.
        Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X