Szia!
Akkor ha jól értem a zöld forgalmiban ez a 78....... kezdetű szám szerepel és ezt a motorszám nélküli blokkot kaptad még hozzá!?
Szerintem a 729 -es számú blokkban azért nincs motorszám,mert ez egy új csere blokk vagy csak a forgattyúsház az, amibe visszaszerelték az alkatrészeket.Ilyet annak idején lehetett kapni üresen. Ha ilyet szereltek be egy motorba akkor nem ütöttek bele új számokat, és nem is ütötték vissza a régit sem,hanem a gyári blokkfélpárosító számot szokták beírni a forgalmiba új motorszámnak.Valamint beírták hogy motorcsere és kész.
De ezt már nem vezették át a zöld forgalmiba, a szürkében még benne volt szerintem.Én már több ilyen esettel is találkoztam.
Így akkor kénytelen leszel azt a hűtőbordás blokkot beszerelni aminek a száma szerepel a forgalmiban.
De legalább tudod használni a gépet mert van forgalmid.
Én a Te helyedben motorikusan rendbe tenném,majd szépen összeállítanám az eredeti TLF állapotnak megfelelő alkatrészekből.
A festéshez ha lehet nem nyúlnék ,maradjanak a régi ,kicsit kopottas csíkozású ,fényezésű elemek.Ezek mellé kellene vásárolni
hasonló állapotú eredeti fényezésű oldaldobozt sárvédőket és egyebeket. És csak amit nagyon muszáj azokat az elemeket festeném újra.
Ha gondolod még egyszer alaposan át kéne nézni mit kellene cserélni elsősorban és mit a későbbiekben,aztán majd csak összeáll
a motor apránként,csak türelem.....................
Üdv:Laci
Akkor ha jól értem a zöld forgalmiban ez a 78....... kezdetű szám szerepel és ezt a motorszám nélküli blokkot kaptad még hozzá!?
Szerintem a 729 -es számú blokkban azért nincs motorszám,mert ez egy új csere blokk vagy csak a forgattyúsház az, amibe visszaszerelték az alkatrészeket.Ilyet annak idején lehetett kapni üresen. Ha ilyet szereltek be egy motorba akkor nem ütöttek bele új számokat, és nem is ütötték vissza a régit sem,hanem a gyári blokkfélpárosító számot szokták beírni a forgalmiba új motorszámnak.Valamint beírták hogy motorcsere és kész.
De ezt már nem vezették át a zöld forgalmiba, a szürkében még benne volt szerintem.Én már több ilyen esettel is találkoztam.
Így akkor kénytelen leszel azt a hűtőbordás blokkot beszerelni aminek a száma szerepel a forgalmiban.
De legalább tudod használni a gépet mert van forgalmid.
Én a Te helyedben motorikusan rendbe tenném,majd szépen összeállítanám az eredeti TLF állapotnak megfelelő alkatrészekből.
A festéshez ha lehet nem nyúlnék ,maradjanak a régi ,kicsit kopottas csíkozású ,fényezésű elemek.Ezek mellé kellene vásárolni
hasonló állapotú eredeti fényezésű oldaldobozt sárvédőket és egyebeket. És csak amit nagyon muszáj azokat az elemeket festeném újra.
Ha gondolod még egyszer alaposan át kéne nézni mit kellene cserélni elsősorban és mit a későbbiekben,aztán majd csak összeáll
a motor apránként,csak türelem.....................
Üdv:Laci
Komment