Indítok egy témát, az apropó innen ered: Totalbike - Technika - Az életre nevel, és mégsem büntetés
Magam részéről először kerékpár. A mozgáskoordinációt ne akkor tanulja meg, amikor már valami erőgép viszi és nagyobbat esik pofára.
Kempinggel kezdtem (büntetés), apám aznap számtalanszor kikalapálta az elgörbült hajtókart.
Nekem az első motor babetta volt, ahogy ültem rá, meghúztam a bajszát és elszaladt alólam. Én meg fogtam a kormányt és utána.
Robogókat amúgy se tartom nagy ötletnek, nem érzem magam biztonságban, ha nincs a váz a lábam között. Gyors kikerülésnél meg testsúly áthelyezéses vázdöntés kimarad.
Pancsit se tartom rossz ötletnek, nem ugrik ki alóla. A végsebességet meg lejjebb lehet venni :-)
Ha vissza tudja állítani, mehet gyorsabban is vele.
Bár ha azt kötné el és meghúzná, nem lenne több ilyen gondja.
Nagymotort elfelejteném, nem véletlenül van arra korlát. Láttam már rutinpályán betonoszlopra felcsavart 500as CBF Hondát, csak a villa dőlt ki, meg a betonoszlop.
Ami nálunk ment az oktatáson, egészen barátságos volt. Először álló helyzetben üresben gázpörgetés, rángatás, fordulatra beállítás, csúsztatás, majd egy baromi nagy placcon körözgetés. Mehet a kettes, mehet a hármas. Védőfelszerelés erőltetése az elejétől.
Jókat szoktam nevetni, egy motoros iskola visz a házunk előtt tacskókat céges Simpsonnal. Amit azok elmolyolnak - lefullad, nem indul, beköpi stb - végül is megtanulja a gépkezelést.
Most a szabályzást meg az életkori korlátokat kihagytam.
Tessék folytatni!
Magam részéről először kerékpár. A mozgáskoordinációt ne akkor tanulja meg, amikor már valami erőgép viszi és nagyobbat esik pofára.
Kempinggel kezdtem (büntetés), apám aznap számtalanszor kikalapálta az elgörbült hajtókart.
Nekem az első motor babetta volt, ahogy ültem rá, meghúztam a bajszát és elszaladt alólam. Én meg fogtam a kormányt és utána.
Robogókat amúgy se tartom nagy ötletnek, nem érzem magam biztonságban, ha nincs a váz a lábam között. Gyors kikerülésnél meg testsúly áthelyezéses vázdöntés kimarad.
Pancsit se tartom rossz ötletnek, nem ugrik ki alóla. A végsebességet meg lejjebb lehet venni :-)
Ha vissza tudja állítani, mehet gyorsabban is vele.
Bár ha azt kötné el és meghúzná, nem lenne több ilyen gondja.
Nagymotort elfelejteném, nem véletlenül van arra korlát. Láttam már rutinpályán betonoszlopra felcsavart 500as CBF Hondát, csak a villa dőlt ki, meg a betonoszlop.
Ami nálunk ment az oktatáson, egészen barátságos volt. Először álló helyzetben üresben gázpörgetés, rángatás, fordulatra beállítás, csúsztatás, majd egy baromi nagy placcon körözgetés. Mehet a kettes, mehet a hármas. Védőfelszerelés erőltetése az elejétől.
Jókat szoktam nevetni, egy motoros iskola visz a házunk előtt tacskókat céges Simpsonnal. Amit azok elmolyolnak - lefullad, nem indul, beköpi stb - végül is megtanulja a gépkezelést.
Most a szabályzást meg az életkori korlátokat kihagytam.
Tessék folytatni!
Komment