Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Műszaki vizsgás élmények

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Dongós Fehér festék az első lábra azért hogy a hátsóval ne taposd le az elsőt haza fele menet a Diszkóból. Ja még egy fontos BUKÓ SISAK azért, hogy a kivilágítatlan sodrófa elől ha nem térnél ki időben ne maradjon nyoma .

    Komment


      Hiába, öreg szakiknál a tapasztalat és a bölcsesség! Idevág Glázser Bozsó verse:

      Parapszhichológia lett úrrá a nejemen,
      Meghajlít egy piszkavasat
      Hetenként a fejemen.

      Komment


        Piszkavasat ne csak az asszony tartson a keze ügyében, hanem mindenki! Hatásos a szellemek ellen.

        Komment


          Valóban kérheted a vizsgát, de ha megbukik ki kell fizetned a 17.000 forintot úgy mintha ZT vizsgán lett volna, és a hiba kijavítása után oda vagy köteles visszavinni, de már csak ZT vizsgára kérheted ! Tehát a bukta a végén a vizsgadíjon kívül 34.000 ft !
          Ezt a jászsági agyammal megint nem értem. Majd magyarázd el 2 hét múlva.

          Komment


            nem értem.
            Én sem értem, de hiteles helyről jött a válasz !

            Komment


              Bocs uraim , hogy belevau ! De úgy tudom , hogy a ZT (vagyis Zárt Technológiás műszaki vizsgákat megszüntették) . Jelenleg a kihelyezett NKH-s műszaki vizsga állomásokon folyik a vizsga , mivel a régi (KPM-s) állami NKH -s vizsga állomásokon a motorkerékpárok , és személygépkocsik vizsgáztatását is megszüntették .Vagyis csak a "maszek" vizsgaállomásokon történik a M.V. , mégpedig (legalábbis mifelénk) úgy hogy a jármű egy előzetes felmérésen esik át , amiért általában nem kérnek pénzt , vagy beleszámítják a vizsgadíjba , viszont ettől eltérhetnek , ha a tulajdonos kapásból műszaki vizsgát kér ! Vagyis a költségek átvizsgálási és vizsgadíjból állnak, ügyfél kérésére csak vizsgadíj - de ha ebben az esetben "nem megfelelt" minősítést kap a jármű , újra kell fizetni az egészet az ismételt vizsgakor , természetesen ha a vizsga sikeres ez alól mentesül , és az átvizsgálási díjat is megúszta. Ellenkező esetben az átvizsgálás alkalmával megállapított hibák kijavítása után mehet műszaki vizsgára a jármű , így átvizsgálási díjat kell fizetni. Ha a jármű az átvizsgálás alkalmával már a "megfelelő" minősítést kapja , szintén az átvizsgálási díj kifizetendő.
              A vizsgadíjak a környékünkön átvizsgálással együtt kb 19-22 e. Ft -ra rúgnak személyautó esetén , Mkp-knál pedig 7-8 e. Ft körüli az összeg .

              Komment


                Valami ilyesmit magyaráztak nekem is !
                Jelenleg a kihelyezett NKH-s műszaki vizsga állomásokon folyik a vizsga , mivel a régi (KPM-s) állami NKH -s vizsga állomásokon a motorkerékpárok , és személygépkocsik vizsgáztatását is megszüntették
                Én másként látom Miskolcon a futó utcában . Még mindig sorakoznak a járművek, és a Pancsim is ott vizsgázott nem régiben.

                Komment


                  O.K. nem vitatkozom , olvasd el ezt :

                  Változások a műszaki vizsgáztatásban | Auto-Szum Kft.

                  ??????

                  Komment


                    Elmondom nektek, hogy ahány megye annyi féleképpen értelmezik a jogszabályokat. Mi (borsodban) a napokban kaptunk egy körlevelet miszerint a rendszám nélküli, a végleg kivont, a szürke vagy 2 lapos forgalmis, az oktató, a taxi, a veterán, meg még a tököm tudja milyen járművek csak NKH-nák vizsgázhatnak. De ez a levél Miskolcról jött, nem Pestről. Ettől függetlenül kutya kötelességünk betartani .
                    Más megyében más a módi...ne feledjük Magyarországon vagyunk.
                    Ezt pedig sinter írta !

                    - - - Updated - - -

                    Nos uraim, ma délután gond nélkül levizsgázott a masina
                    Ezt pedig dongós ! Két teljesen eltérő jogszabály értelmezés !

                    Komment


                      Ez van ... Ezek a hülye oroszok mit ki nem találnak .

                      Komment


                        Két teljesen eltérő jogszabály értelmezés !
                        Ezért nem világos nekem amit írtok.

                        Komment


                          Ezért nem világos nekem amit írtok.
                          Akkor nézd meg a térképen, hogy Jászberény Miskolchoz, vagy Gödöllőhöz van e közelebb !

                          Komment


                            nézd meg a térképen
                            Egyikhez se, Szolnok megye mindig is külön ország volt az országban ezen a területen.

                            Komment


                              madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Egyikhez se, Szolnok megye mindig is külön ország volt az országban ezen a területen.
                              Tehát ott egy harmadik értelmezés szerint dolgoznak

                              Komment


                                Szervusztok!

                                Az egész eredet-műszaki-átiratósdi-biztosítósdi-kivanatósdi vizsgákat eltörölném,-sőt akár agymosással is kitörölném még az emlékét is.Az egész ügymenet egy kaotikus,ilyen olyan ügyintézők szubjektív döntésére bízott kukiság,úgy sz@r az egész ahogy van.

                                Most nincs időm végigmenni az egészen,de vegyük csak a biztosítót,-amennyiben nem vagyok kint a közúton a járművemmel,sem baleset okozója se elszenvedője nem lehetek,-akkor milyen jogon követelnek tőlem pénzt,vagy forgalomból való kivonatást,ha úgy döntök,hogy egy pár hónapig nem használom a járművet.Az is egy kérdés,hogy milyen jogon nem választhatok akár havonta is magamnak egy másik társaságot,ha nem vagyok elégedett az éppen aktuálissal,-elvégre én fizetek.Szokás szidni a Kádár rendszert,-nos ott a kötelező felelősség biztosítás be volt építve az üzemanyag árába és nem kellett vacogni,holmi fedezetlenségi és egyéb fizetnivalókért.Milyen logikus és egyszerű,ha közlekedsz,akkor üzemanyagot használsz,ha nagy a járműved többet,-tehát több biztosítást fizetsz és nem kell nézegetni,hogy melyik társaság mennyire akar lehúzni,-csak akkor nincs szükség több ezer iróasztalra,amely mögött semmilyen produktív munka nincs.

                                Megyek a műhelybe,mert lehúzót kell csinálnom a Renault első kerékcsapágy belső futógyűrűjének lehúzásához,mert fent maradt az agyon.Ezek a mai autótervezők is megérdemelnék,hogy lábbal előre át legyenek dugva valamilyen szűk lyukon,Egyszerűen elképesztő,hogy a szétszerelésre nem gondolnak,természetesen meg lehet oldani mindent,de már vagy a 10.célszerszám legyártásánál tartok és még nincs vége.Azt már említésre se méltó,hogy sem az üzemanyag tartályon,se a hűtőn nincs egy leengedést segítő csap,vagy csavar,mert úgysem kell soha se tankot vagy hűtőrendszert takarítani,vagy le-fel szerelni.

                                Most egy kissé paprikás a hangulatom ,mert csinálnám nagyon,sok minden meg van már takarítva,amit festeni kell,de mindig elakadok valami nem túl bonyolult,de szerszámigényes folyamaton.A váltó kilométer óra kihajtásának a kis műanyag furatába be volt szakadva a spirálvég,4 napomba került,mire kiharcoltam.

                                Üdvözlettel:Che

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X