Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Műszaki vizsgás élmények

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Gratulálok hozzá! Sok -sok baleset mentes kilómétert vele!
    sepy kedvelte ezt.

    Komment


      Köszönöm szépen! Egyenlőre ismerkedünk, de túl gyors vágtákat ezután sem tervezek vele.

      Komment


        Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Sikeresen levizsgázott a Czetkám nekem is.
        Nagyon szép motor! Gratulálok hozzá és vigyázz rá nagyon.
        Titus kedvelte ezt.

        Komment


          Nem veterános, de az is csak "gépjárómű" élményem
          Hétfőn szolgálati gépjárművemmel anyagkiszállítás közben azt tapasztaltam, hogy egyszercsak beesik a kuplungpedál.
          no akkor jó kedd reggeli vihar ellnére a Suzukira típusú motorkerékpáromra kényszerültem.
          Majd vetkőzés közben kirántottam a zsebemből a forgalmit és ha már így "esett" megnéztem, és kiderült hogy két hete nincs műszakim.
          Elhasítottam Dombóváron a volt Suzuki szervízbe ahol bejelentkezés nélkül azonnal fogadtak és ugyan volt egy járgány előttem de így is egy erős félóra alatt volt matricám, és érvényes forgalmim.
          Hozzáteszem, hogy műszakilag nagy voonalakban rendben a gép, Fékolajat fékbetéteket két hónapja cseréltem, de tudok olyan hiányosságát a gépnek aminek megoldása igen költséges, és azóta próbálom megoldani, már csak becsületből is, de szinte lehetetlen,. Továbbá mert közvetlen eső után tettem meg a Kaposvár Dombóvár távot tisztának sem nevezhettem a gépet.

          Komment


            Helló Titus! Már ezt hiányoltam, örülök és osztozom örömödben. Nagyon szép a géped. Az albumba nincs több kép esetleg róla? Milyen kormány van rajta P10 esetleg?, a felnid festett vagy csak a képen látszik úgy?. Sok- sok gondtalan suhanást és időnként riogasd meg mert még megszokja. Az enyémmel is öregesen ballagtak, meg csak rövid ideig járatták pedig igen kopott már és először 60.nál már remegett. Most fut úgy ahogy kell.
            Titus kedvelte ezt.

            Komment


              CZsolti és sepy, nagyon köszönöm a gratulációkat nektek!
              Több képem sajnos nem nagyon van róla, pedig a vizsganap előtt alaposan letisztogattam, akkor kellett volna lefényképeznem... Most sem poros éppenséggel csak nincs rajta a tank és a hengerfej
              A kormánya szerintem eredeti, de ebből a szögből tényleg magasnak tűnik. A felnik festettek, már így vettem. Nem a legszebb, ezt a szezont még így járja végig.

              Komment


                Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                csak nincs rajta a tank és a hengerfej
                Jujj! Levizsgáztatod, majd szétszeded?

                Komment


                  dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Jujj! Levizsgáztatod, majd szétszeded?
                  Csak lelkesíteni akarja Emut :
                  emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Hozzáteszem, hogy műszakilag nagy voonalakban rendben a gép, Fékolajat fékbetéteket két hónapja cseréltem, de tudok olyan hiányosságát a gépnek aminek megoldása igen költséges, és azóta próbálom megoldani, már csak becsületből is, de szinte lehetetlen,.
                  Titus kedvelte ezt.

                  Komment


                    dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Jujj! Levizsgáztatod, majd szétszeded?
                    Hát körülbelül
                    A vizsga után elkezdtem motorozni vele és láttam hogy kifúj a hengerfej alatt, mivel csupa olaj volt a felső hengerborda. Próbáltam ráhúzni kissé de nem tudtam az egyik hengerfejanyát meghúzni. A bal első tőcsavar menete el van nyalva ezért van kicsit széjjel most:
                    Click image for larger version

Name:	20130802520.jpg
Views:	1
Size:	191.3 KB
ID:	138055
                    Sajnos ilyenkor jönnek elő az apróbb hibák. (tudom ronda a henger, majd télen megújul)
                    Click image for larger version

Name:	20130802521.jpg
Views:	1
Size:	198.1 KB
ID:	138056Szegény azóta a garázs végébe búslakodik Egy M8-as menetmetsző talán elég lesz az elnyalt menetnek. De mintha ez rövidebb is lenne a többinél, lehet okosabb lenne kicserélni.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 aug. 02, 21:02. Oka: közeli képet tettem fel a rozsdás hengeremről de nem írtam hozzá magyarázatot:)
                    sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      Szia Titus!

                      Örömmel nézegetem a képeket. Bár egy elnyalt csavar nem nagy öröm. Csak kérdem: nem M10-es finommenetűek a tőcsavarok? Szerintem az M8 kevés.

                      Másrészt meg kitartó nézegetés után sem találok egyetlen típusidegennek tűnő alkatrészt sem a gépeden. Én bevallom, hogy az egész kormányszerelvényt MZ-TS-re illetve ETZ-re cseréltem. De ez így nagyon szép.

                      Üdv: CZsolti
                      sepy és Titus kedvelte ezt.

                      Komment


                        Szia Zsolti!
                        13-as anyák fogták a hengerfejet én ezért írtam a 8-as menetet. Persze ha 10-es menet van a tőcsavarokon nem fogom rávágni a kisebb menetet
                        A Czetkának csak egy tulajdonosa volt, a bácsi özvegyétől lett megvéve. Voltak rajta átalakítgatások de én az eredetire törekedtem kivéve a színnél. Nem maradt híre-hamva sem az eredetinek. A féklámpakapcsoló az nem eredeti bevallom
                        Alacsonyabb kormány? Nem rossz ötlet, ez egy SPORT Czetka. Idén üzembiztossá akarom tenni aztán majd meglátjuk

                        Üdv: Titus
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 aug. 02, 22:04.
                        sepy, OdinHEM és CZsolti kedvelte ezt.

                        Komment


                          Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Alacsonyabb kormány?
                          Nem biztos hogy jobb az alacsony kormány. Persze attól függ ki mire használja.
                          Nekem személy szerint kényelmesebb a magasabb gyári. Az alacsonynál hamarabb elfárad a csuklóm ( hosszabb túrákon)
                          No de kinek a pap, kinek a paplan....
                          sepy, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            Így van, az éremnek két oldala van. A magasabb kormány jó szolgálatot tesz hosszú távon.
                            sepy és sinter kedvelte ezt.

                            Komment


                              Igen, ezért írtam hogy ki mire használja a gépet, mert ha mondjuk csak munkába szaladgál vele akkor nincs jelentősége neki.
                              Titus kedvelte ezt.

                              Komment


                                Ma sikeres vizsgát tett szeretett 559-es Jawa-m a Halmai & Székely jármq Kft.-on. Újabb 2 évig lehet koptatni az aszfaltot vele.
                                I like to move it move it!
                                sepy, OdinHEM és 4 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X