Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Miért érdemes OT rendszámot szerezni?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha lecseréled, akkor cserélni kell a forgalmit, és a törzskönyvet is.
    Ez igaz..................

    Komment


      #77
      Ez így már nem teljesen igaz sajnos. Ha a minősítést követő 60 napon belül nem műszakiztatod le, akkor a minősítés érvényét veszti, és nem lehet már 5 évre műszakiztatmi az autót, csak egy újabb minősítést követően. Ezért lehet újra értelme a FIVA minősítésnek, annak érvényessége ugyanis 10 évre szól, az alatt bármikor kérheted a 4. sz. melléklet kiállítását (amit honosításnak hívnak, de nem az, mert egy Magyarországon kiállított okmányon nincs mit honosítani). És a 4. melléklet után jöhetsz 60 napig műszakizni. Sőt szerintem semmi akadálya, hogy akármikor újra kérd a 4-est, sőt 5 év után most is újra ki kell kérni, csak hogy az Autóklub besöpörhesse a honosítási harácsot újra.
      Lemezjáték és soveny kedvelte ezt.

      Komment


        #78
        Miért érdemes OT rendszámot szerezni?

        Nem érdemes!

        Komment


          #79
          Nem érdemes!
          Bővebben !!!!!!!!!!!!!!!

          Komment


            #80
            Igen egy picit bővebben is kifejthetnéd, mert ez így elég szűkszavú. Kíváncsi lennék milyen járműre gondoltál, mert nekem is van olyan gépem aminél úgy láttam nem érdemes.

            Komment


              #81
              Szervusztok . Előnyök: 5 év műszaki , nem saját hibás balesetnél a biztosító sírva fakad ( most a 2-3-4 milliós -vagy határ a csillagos ég - gépekre gondolok ) - talán ez a legfontosabb , biztosítási díj ( bár ez 25 év fölött teljesen mindegy ) , a súlyadót említhetjük még / ne felejtsétek el "jönnek" a japánok 100 le felett -ez is terheli a pénztárcánkat / , több motornál összeadódnak a nem "nagy" költségek / abból vehetünk mást is /. Több gépnél szerintem előnyösebb a dolog.Hátrány : végül , ha rendben tartjuk a "vasat" nem kerül többe - még az OT vizsgával sem a fenntartás . Ez végül akkor nem is negatívum. Képzeljétek el , ha ezzel közlekedvén valaki felborítana és nem volna OT - s vizsgája - nem az enyém , mielőtt még izgalomba jönnétek .Üdvözlettel.Click image for larger version

Name:	Motor 013.jpg
Views:	2
Size:	192.3 KB
ID:	148675
              Utoljára szerkesztve a következő által: dafko54; 2016 ápr. 30, 20:50.
              Lemezjáték és Che kedvelte ezt.

              Komment


                #82
                Hátrányként említeném,hogy a kedvező (500 Ft/év) biztosításhoz veterán klub tagság kell,aminek az éves díja minimum 5000 ft ha jól tudom. Továbbá a motornak megfelelően (min 85 %-ban) típus tiszta alkatrészekből kell állni, ill. a minősítésen nem nézik jó szemmel a led-es világítást, túradobozt és egyéb - amúgy hasznos - kiegészítőket.
                Persze,ez csak az én véleményem, nem szeretnék senkit megbántani.
                Lemezjáték, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #83
                  Ilyesmire alapoztam én is a döntésem a "kiscsepelemmel" kapcsolatban. A biztosítása nincs 3000 ft egy évre, a műszaki is 8000 körül van két évre. Ha az OT minősítés díját hozzáadom a vizsgadíjhoz, hiába az 5 év, nem valami jól jönnék ki. Ezért nem láttam túl sok értelmét a Csepelt Ot-ra vinni. Ja és a Yamaha gyujtásért igen csúnyán néztek volna rám.
                  dongos78, CZsolti és 5 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #84
                    OT esetben kevesebb néhány költség, meg balesetnél a biztosító is kedvezőbben bírálhatja el a dolgot.
                    De ez a szarakodás, a rendszer működése, és az OT minősítés menete az eddigi tapasztalataim alapján megfontolandóvá teszi.
                    Pl nekem az OT felirat a rendszámon nem tetszik.
                    Még egy felvetés ezzel kapcsolatban. Mi van abban az esetben, ha valaki egy egyedi rendszámot (pl CZ0001) akar a járművére, miközben OT-s? Nem teheti meg, mert a rendelet úgy fogalmaz, hogy a kedvezmények abban az esetben érvényesek, ha OT kezdetű a rendszám.
                    Lemezjáték kedvelte ezt.

                    Komment


                      #85
                      CZ0001) akar a járművére, miközben OT-s?
                      Ráteheted, még a minősítésed is megmarad, de az 5 év műszaki nem jár. Az rendszámhoz kötött !

                      Komment


                        #86
                        Mi van abban az esetben, ha valaki egy egyedi rendszámot (pl CZ0001) akar a járművére, miközben OT-s? Nem teheti meg, mert a rendelet úgy fogalmaz, hogy a kedvezmények abban az esetben érvényesek, ha OT kezdetű a rendszám
                        Számomra ez teljesen érthető, mivel az OT nem csak rólad és a motorodról szól, hanem mindannyiunkról. Bárki más a hozzáértőkön kívül ránéz a rendszámra, rögtön látja, hogy múzeális a jármű, a kívánságságrendszámmal pedig csak az jön le neki, hogy van elég pénzed azt kiváltani...
                        dongos78, CZsolti és 4 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #87
                          Szervusztok!

                          Az egész egy agyon bürokratizált,túlbonyolított és a pénzről szóló dolog.Az vajon miért nem lehetséges,ha valami véletlen módon megőrződött az eredeti rendszám,hordozhassa tovább is magán a jármű.Ilyen központi nyilvántartások mellett amilyenek napjainkban vannak,ha azt lelkiismeretesen kezelik elképzelhetetlennek tartom,hogy két azonos rendszám kerülhessen két különböző járműre.Az lenne az igazi és büszkén vállalható rendszám,amit a jármű a forgalomba helyezésekor kapott.Rendnek természetesen lenni kell,de kérdem én az a rend,ha mindenki felül hordja az alsóneműt?

                          üdvözlettel:Che
                          CZsolti, sinter és 6 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            #88
                            Egy egyedi rendszám igen zsebbe nyúlós, rosszabb esetben egy fél motor ára. Milyen szép is lenne az eredeti rendszám egy plakettel a sarkában, úgy talán nem lenne elég kifejező?.Még annyit ha egy korabeli túra felszerelést mely egy idős a géppel miért ne lehetne felrakni és a géppel együtt használni?. Csupán mert így irják elő? és ki ezt elő írta lehet, hogy akkor még hátul gombolósként csodálta a gépeket?. Ha egy mai gépre megveszed a méreg drága kiegészítőket és mivel gondos gazdája vagy és meg éri a Veterán kort akkor szedheted szét mert csupaszon jött ki az alap gép??.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2016 máj. 01, 15:07.
                            sinter, mátéapu és Lemezjáték kedvelte ezt.

                            Komment


                              #89
                              Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              veterán klub tagság kell,aminek az éves díja minimum 5000 ft ha jól tudom.

                              A Klasszikus Olasz Autók Egyesületének fóruma ”¢ Fórum kezdőlap megtekintése

                              it csak 4000 , és én vagyok a főnök , ez még megér 2000 et , tehát csak 1000 -ami fáj

                              - - - Updated - - -

                              sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ilyesmire alapoztam én is a döntésem a „kiscsepelemmel” kapcsolatban. A biztosítása nincs 3000 ft egy évre, a műszaki is 8000 körül van két évre. Ha az OT minősítés díját hozzáadom a vizsgadíjhoz, hiába az 5 év, nem valami jól jönnék ki. Ezért nem láttam túl sok értelmét a Csepelt Ot-ra vinni. Ja és a Yamaha gyujtásért igen csúnyán néztek volna rám.
                              ...viszont nem szeretném nézni a szomoru képed , amikor egy jobbkezes utcát nem ad meg valaki , aztán mondjuk egy E sárvédő és kitört kerék okán ---gazdasági totál cimén kivonják , ill. kapsz 35 000 ft ot a varnyuért .

                              - - - Updated - - -

                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Még annyit ha egy korabeli túra felszerelést mely egy idős a géppel miért ne lehetne felrakni és a géppel együtt használni?.
                              tévedés -rálehet rakni ! amint viszed a prospektust a ......fém és bőripari KTSZ -től , hogy ezt akkor gyártották a hazai motorosok életének megkönnyítéséért ....



                              .....ja , és most értem haza a siófoki börzéről - ( egész jó volt , ) , volt még vevőm Szerencsről is

                              ....ja és végre egy heti s@rakodás után végre megcsinálta a gépem a kockafejü
                              Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2016 máj. 01, 17:46.
                              Ricsi95D, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                #90
                                ill. kapsz 35 000 ft ot a varnyuért .
                                A Warnyú OT-s, és ha neadjisten nem adnák meg a jobbkezest valószínű engem vinnének be a zsaruk mert a tagot még a mentőben is ütném. A Csepel pedig nem lehet OT-s úgyse ott kár agyalni ezen.
                                Titus, dongos78 és 6 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X