M-77 jelzéssel vált ismerté az elmúlt év versenyein egy új szovjet sportmotor. Boxerelrendezésű, 746 cm3-es típus, amely a Szovjetunió bajnokságáért folyó küzdelmek során legutóbb Tallinban első és második díjakat biztosított az oldalkocsis és szóló kategóriában.A motor furat-löket mérete 78×78 mm, sűrítési aránya 1:8,5, fordulat száma 5900. Az alumínium ötvözetű hengerfejek félgömb alakú robbantótérben ideális elrendezéssel, 75 fokos szögben illeszkednek a 43 mm átmérőjű szeleptányérok. A motor teljesítménye 50 lóerő, amely oldalkocsival 155, szólóban 180 km/ó. sebességet jelent. Ez a motortípus egyébként a korábbi M-75, illetve M-75 M-modellek továbbfejlesztéséből alakult.
Autó-motor VII.évf :: 1955. X. 1. :: 19. szám
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Technikai szemle (M-77)
Collapse
- 0 komment
-
Kategória
Collapse
article_tags
Collapse
- anglia (1)
- Archív cikkek (6)
- bmw (1)
- bogár (1)
- forgalomba helyezés (1)
- hibaelhárítás (1)
- indítás (1)
- izs (1)
- ot rendszám (1)
- p11 (1)
- pannónia (3)
- túra (1)
- ural (6)
- verseny (1)
- volkswagen (1)
- wartburg (1)
- zsiguli (1)
Latest Articles
Collapse
-
movisz általSziasztok tegnap kezdődött egy minden evben megrendezesre kerulo kiallits tobbnyire atalakitott motoroknak ...
-
Cikkek: A Veterán fórum cikkei
2023 jan. 28, 11:29 -
-
movisz általSziasztok nyitok egy uj cikket A Laverda commel
ugyan is tegnap sikerult szert tennem egy masodik 750-esre.Ez egy nagyon korai darab a 59. a legyartott 750 -esek bol Ez egy 750 GT ami kulombozik a motorjaban egy kicsit hogy gyengebb es a tankjaas formaju. ezen a motoron sajnos az sf tankja van meg az ulese van atalakitva de a tobbi az jo....-
Cikkek: A Veterán fórum cikkei
2021 júl. 06, 11:27 -
-
CZsolti általMeglehetősen régen nem jelentkeztem, ezért úgy érzem, hogy némi magyarázattal tartozom nektek. Valahogy úgy kanyarodtak a dolgok, hogy minden, amit addig összeraktam megmakacsolta magát. A számítógép fityiszt mutatott, alaplap csere lett belőle. Azóta is úgy van. Annyira elegem lett a hamis szoftverhasználat, meg egyéb figyelmeztetésekből, hogy inkább tablettre és okostelefonra váltottam. Ezeken ugyan kicsit nehézkesebb dolgozni, de legalább legális, ami rajta fut....
-
Cikkek: A Veterán fórum cikkei
2019 máj. 03, 21:16 -
-
Igrich általMotor, autó, traktor és mindenféle benzin és gázolaj szörny esetleg még tengeralattjáró berregtetésre invitállak benneteket úgy éjfél után a pezsgő durrogtatás után ki-ki saját és otthona lakának udvarán.
Így kívánhatnánk egymásnak, még ha távolból is Boldog új évet.
Szorgalmaznám még, hogy a következő (2OI8) évet nyilvánítsuk a tengeralattjárók évévé és Tiszakeszin rendezhetnénk egy tengeralattjáró ügyességi versenyt, de még vízisízhetnénk a komppal is.
BUÉK mindenkinek!...-
Cikkek: A Veterán fórum cikkei
2017 dec. 31, 17:13 -
-
Igrich általMeghívlak benneteket egy szilveszter esti, éjfél utáni motor, autó, traktor és mndenféle benzin és gázolajszörny esetleg még tdengeralattjáró berregtetésre. Lényeg, hogy éjfél után, mikor megtörtént kinél-kinél a pezsgő durrogtatás, beindítanánk a motorokat. És az újév, de mi örömünkre is berregtetnénk kissé a motorokat, szolid dudálások közepette, jámboran. Ha nem akarsz nem kell vissza jelezni, inkább cselekedj! Így kívánhatnánk egymásnak boldog újévet!...
-
Cikkek: A Veterán fórum cikkei
2017 dec. 31, 16:51 -
-
Ricsi95D általElöljáróban annyit írnék,hogy idáig én is úgy voltam az OT-val,hogy minek,fölösleges,attól nem lesz jobb a motor és egy csomó macera...ez mind igaz,de egy picit már másként látom,és roppant büszke vagyok rá,hogy már nekem is van egy OT rendszámos,minősített motorom. És bizony gyönyörű a réztábla meg az OT rendszám.
De kezdjük az elején! Mint ismeretes, december végén Kamuti Zsolti barátunkat megszabadítottuk gyönyörűen restaurált P10-esétől. A hazahozatal után nagy örömben...-
Cikkek: A Veterán fórum cikkei
2017 máj. 05, 19:44 -