Azért ha a képre hasonló az elképzelés és a blokk is versenyre alkalmas akkor 1000 euró kőrül rá megy az eredeti vétellel együtt! símán. Ha a nyílásokat nem bántod akkor a polír és a robogó gyújtás nem lesz elég a sikerhez. Az eredeti gyújtás 0,35 ös megszakító hézaggal jó. Ha más az érték nem lehet rendesen kiforgatni, magasabb fordulaton dadog.Inkább fordíts rá több kézi munkát és lesz egy igazi géped mint a készt újból szétszedni. Csak ajánlani tudom de a Vitonos szimering kötelező vagy annál jobb minőségű mert a megemelt elősűrítés miatt úgy jársz mint én . 1500 km-t mentem felújítás után és át engedett az új minőségi! szimering és nyomta a váltóból kifele az olajat. Gondolom a 477-es gyári áttételén változtatsz?. Ha tényleg sikerülne eredeti Cseh dugót szerezni az jó lenne a célra szerintem. A maiakkal nem nagyon kellene kísérletezni mert sokba kerül. Magyar dugóval mentem én is talán 8-9000km-t és még szerencsémre alapjáraton tört ki a felső horony a biztosításnál.Megmaradt a henger amibe lett téve az Ambika , nem dícsérem túl mert még meg árt neki.
És még egy dolog állítsd vissza a szivattyús olajzást ha igazán nyaggatni akarod. No de mivel nem kérdeztél nem papolok tovább már ez is unalmas lehet.


Komment