Azért ha a képre hasonló az elképzelés és a blokk is versenyre alkalmas akkor 1000 euró kőrül rá megy az eredeti vétellel együtt! símán. Ha a nyílásokat nem bántod akkor a polír és a robogó gyújtás nem lesz elég a sikerhez. Az eredeti gyújtás 0,35 ös megszakító hézaggal jó. Ha más az érték nem lehet rendesen kiforgatni, magasabb fordulaton dadog.Inkább fordíts rá több kézi munkát és lesz egy igazi géped mint a készt újból szétszedni. Csak ajánlani tudom de a Vitonos szimering kötelező vagy annál jobb minőségű mert a megemelt elősűrítés miatt úgy jársz mint én . 1500 km-t mentem felújítás után és át engedett az új minőségi! szimering és nyomta a váltóból kifele az olajat. Gondolom a 477-es gyári áttételén változtatsz?. Ha tényleg sikerülne eredeti Cseh dugót szerezni az jó lenne a célra szerintem. A maiakkal nem nagyon kellene kísérletezni mert sokba kerül. Magyar dugóval mentem én is talán 8-9000km-t és még szerencsémre alapjáraton tört ki a felső horony a biztosításnál.Megmaradt a henger amibe lett téve az Ambika , nem dícsérem túl mert még meg árt neki.És még egy dolog állítsd vissza a szivattyús olajzást ha igazán nyaggatni akarod. No de mivel nem kérdeztél nem papolok tovább már ez is unalmas lehet.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cz 482 Trail replika
Collapse
X
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseamikor tök kész , akkor hol áll a számláló
A viccet félretéve. 15 ezerért vettem a motort plusz 10ezerért egy majdnem komplettet (csak a kerekei hiányoztak) 5 ezerért 2 tartalék blokkot. ennyiből bőven összetudnék rakni egy motort ami menne de nem olyan lenne amilyet szeretnék. Én ahogy becsültem benne lesz a motor kb 200ba. De nekem az a célom vele hog egy egyedi motorom legyem, és ezért nem sajnálom rá a pénz és időt. Ha nem csinálnám meg olyanra amilyenre szeretném biztos megbánnám.
- - - Updated - - -
Kedves Sepy!
Nem egy versenygép a célom, hanem egy motor amira rászámíthatok bármikor, és pörgetni sem nagyon akarom hisz ha szálguldozni szeretnék akkor vennék egy gyorsaságit. a vitinos szimering alap már a félkész blokkban vannak az olajszivattyú az biztos ott lesz rajta bekötve. Nem megszakítós lesz a motorom hanem jeladó tekercses és 12 voltos, ami szerintem nem utolsó szempont bár hozzáteszem 6 voltal is nagyon jól szuperál ha karban van tartva. A gyári áttételen nem nagyon szeretnék változtatni mert így is elég viháncolt a kicsike főleg ha odarántottam neki. Jó az úgy ahogy van. Egyáltalán nem unalmas a hozzászólásod, sőt inkább érdekes információt árul el. Amit próbálok elraktározni és hasznosítani. Az hogy nem nagyon szoktam itt a fórumon tanácsokat kéregetni, nem azért van mert mindent tudok hanem mert inkább utána járok magam amit nem tudok vagy Wsiewers barátomhoz fordulok aki mindig szívesen segít. De mindenki tanácsát, ötletét szívesen meghallgatom.
- - - Updated - - -
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA kipufogó és az első sárvédő elég húzós tételek, de a többi, mintha a sima 477-tel foglalkozna.
Remélem nem bántottam meg senkit ha igen, attól elnézést kérekUtoljára szerkesztve a következő által: RedBull477; 2016 márc. 28, 14:07.
- 6 likes
Komment
-
RedBull477 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Tényleg tudja valaki hol szokott lenni a párkányban a börze?
Informálódtam ez ügyben , de a Párkányiak nem tudnak róla hogy lett volna !
Én se hallottam felőle.sepy és RedBull477 kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
RedBull477 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz úton is szeretném megköszönni Wsiewersnek hogy elkészítette nekem a kúpot.
.....használd egészséggelRedBull477 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Lassan Összeáll a blokkom ha az online rendelés istene végre ad nekem kuplungkosarat és kuplungagyat Mert vagy elfogyott vagy nincs vagy előttem vette meg valaki. Tettem fel a rajzot a tervezett gyújtás alaplapomról mert olvastam a fórumon valahol hogy mást is érdekel valami modernebb gyújtás a motorjára. Remélem tudok vele segíteni. Még kicsit messze állok hogy kipróbáljam milyen is valójában, de egyszer csak össze áll majd a gépezet
- 5 likes
Komment
Komment