Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Követelmények a műszaki vizsgán

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    mmolnar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Köszönöm a válaszokat!
    Igen, tudom, hogy a forgalomban is azzal kellene megjelenni, azonban ott már a kutya sem keresgéli a motorszámot.
    A blokk, amit majd beleteszek, sokkal jobb állapotban van, erősebb, nincs gond a váltóval stb... Jelenleg nincs időm foglalkozni az eredetivel, de amint lesz, szépen visszakerül a helyére.
    mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Bocsánat hogy beleszólók, de ezt a fórumot nem csak veteránosok olvassák !! A meggondolatlan " fecsegés " már sok bosszúságot okozott, és fog még okozni mindnyájunknak. Ha érted mire is gondolok.
    A mir-mur embernek nagyon igaza van!
    sepy, mátéapu és 3 további látogató kedvelte ezt.
    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

    Komment


      #32
      norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      mir-mur, ezt mire értetted? azaz kinek szántad?
      Egyszerűen csak arról van szó, hogy egy nyilvánvalóan törvényellenes cselekedet reklámozása rossz fényt vet a fórumra és az egész veterános társadalomra épp úgy, ahogy hozzászólás tulajdonosára is. Sajnos olvastunk már ötleteket ilyen és ennél "merészebb" megoldásokra is, amiknek amúgy a szakszerű kivitelezése jóval több időt vesz igénybe, mint az eredeti motorblokk megfelelő felújítása.
      llaci, sepy és 7 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Nem gondoltam, hogy ez ekkora problémát okoz, de megértettem az érveiteket. Többé nem fogok ilyeneket írogatni. Elnézést mindenkitől!

        Komment


          #34
          mmolnar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Többé nem fogok ilyeneket írogatni. Elnézést mindenkitől!
          Nincs miért elnézést kérni! De a lényeget félreértetted. Nem ne írogasd — ne csináld!

          Komment


            #35
            Mennyire szőröznek a vizsgán a károsanyag kibocsájtással? Utoljára talán 1990-ben voltam a KPM környékén motorral. Akkor még nem mértek CO-t sem. Azóta mi változott?

            Ettől félek a legjobban ugyanis. A többi műszaki dolgot meg tudom oldani, de a kétüteműbe keverék kell, ráadásul az enyémbe 1:30-as. (CZ 350). Tehát füst és CO van rendesen. Igaz, hogy meleg motorral megyek, de ha elhúzzák a vizsgát, akkor nem sokat ér az egész.

            Komment


              #36
              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ettől félek a legjobban
              Ettől ne félj ! Be sem kell indítani. Ha csak a világítás, vagy a féklámpa miatt nem.

              Komment


                #37
                Nekem be kellett-de egyszerű prózai okból:nem akart menni az indexem.




                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mennyire szőröznek a vizsgán a károsanyag kibocsájtással?
                Jelenleg még nem számít...remélem így is marad.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #38
                  Üdv CZsolti!

                  Nekem a világítást,irányjelzőket ,villák állapotát és a fékeket vizsgálták.Mivel a motorom nem elhanyagolt,nem is volt vele probléma kb. 1/4h volt az egész.A km. óra állását és a motor és váz számot lefényképezték. Semmi fölösleges "szőrözés" nem volt,korrekt és jóindulatú emberekhez volt szerencsém. Remélem hasonló kellemes élményben lesz részed.

                  Komment


                    #39
                    CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Mennyire szőröznek a vizsgán a károsanyag kibocsájtással?
                    Semennyire, nem is mérnek.

                    Utoljára talán ugyanott voltam vizsgáztatni (NKH), mint St.Z.350 fórumtársunk, én 50 percet voltam az állomás épületében. Főként azért, mert először a papírokkal játszottak (nem volt forgalmim, így egyszerű számsorok helyett mindenféle egyéb beállítást kerestek a számítógépben), utána csináltak pár fotót, aztán 10 percig keresték Bélát, akinek az a tisztje, hogy nyomja a féket. Aztán utána kerítettek még valaki hogy ráüljön a gépre utasnak, mert túl könnyűnek találták a hátulját (megcsúszott a görgőn a kerék mielőtt elég fékerőt tudtak volna mérni).

                    De egyáltalán nem szőröztek, csak megemlítették hogy épp határon van a fékerő ingadozása, ha lehet majd valamit kezdjek vele.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #40
                      Köszönöm a válaszokat. Itt legalább nem változott semmi. Műszakira eddig is összetudtam kalapálni a jószágot. Remélem most is sikerül. Egyedül ettől a CO-tól tartottam. A papírmunkát pedig muszáj végigcsinálni.

                      Komment


                        #41
                        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Jelenleg még nem számít...remélem így is marad.
                        Ne reméld. Nem marad így.
                        Everything is better when you decide you don't care.

                        Komment


                          #42
                          Uraim!

                          Egy kérdésem lenne, főleg azokhoz akik félfékdobos motort vittek már műszakira:

                          egy kis-Csepel (T) rendesen felújított és beállított fékkel tudja teljesíteni a "sima" műszaki vizsga feltételeit?
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            #43
                            kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            felújított és beállított fékkel tudja teljesíteni
                            Ha nincs összekopva rendesen a fékdob,és a fékbetét akkor okozhat izzasztó perceket mindkét félnek.

                            Komment


                              #44
                              madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              okozhat izzasztó perceket mindkét félnek
                              Ahhoz volt már szerencsém Pannoniánál... Pedig körbemotoroztam vele rendszám nélkül párszor a falut koptatás címszó alatt.

                              Azért érdekes, mert nem feltétlenül akarom OT-ra vinni (inkább kerítek rá féklámpakapcsolót meg valami kis féklámpát), viszont ha a fékkel esélytelen lenne, akkor maradnom kell a minősítésnél.

                              Vagy beláthatom hogy nem nekem való "sport" a 125-ös Csepel amikor a Pannoniát is sikerült széthajtanom...
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment


                                #45
                                kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Egy kérdésem lenne, főleg azokhoz akik félfékdobos motort vittek már műszakira:

                                egy kis-Csepel (T) rendesen felújított és beállított fékkel tudja teljesíteni a „sima” műszaki vizsga feltételeit?
                                Igen. Nem a fékhatást nézik, hanem a fékdob ovalitást. Ha tényleg rendesen meg van csinálva, akkor nem lehet gond.
                                Everything is better when you decide you don't care.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X