Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs tulajdonosok mindennapjai

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Úgy látom mindenki nyaral, vagy motorozik, és az IZS megy ebben a melegben is, mert csak az IZS-esek nem írnak, a többi topik megy
    OdinHEM, sricsi70 és chemotox kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Inkább elfoglaltak...én például a blokkal...és tervezgetem a színeket:
      Click image for larger version

Name:	6625f2e4c387.jpg
Views:	1
Size:	57.1 KB
ID:	131502
      Létezett ez a színkombináció? Mert amióta ezt a képet megleltem nem megy ki a fejemből o.O
      korompaiistvan és OdinHEM kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #33
        Nem tudom, de nekem teccik!!

        Komment


          #34
          Szerintem túl Pannóniás

          Komment


            #35
            De attól még nagyon jól néz ki o.O

            Komment


              #36
              Ez tény. Nekem most ezek a színkombinációk tetszenekClick image for larger version

Name:	Fot0080.jpg
Views:	2
Size:	123.2 KB
ID:	131518Click image for larger version

Name:	Oldalkocsival.jpg
Views:	2
Size:	177.5 KB
ID:	131519
              wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                És szerintem az oldalkocsisé lesz a megfelelő
                wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Úgy látom mindenki nyaral, vagy motorozik, és az IZS megy ebben a melegben is, mert csak az IZS-esek nem írnak, a többi topik megy
                  a hétvégén "felindexeltem" Urut. készítettem képet, de nem tudom felrakni, mert vacakol a "drótom".
                  a visszajelzőt még meg kell variálnom, mert csak két pólusú relét találtam. két visszajelző lámpát kell felraknom.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: norinco; 2012 júl. 15, 18:46.

                  Komment


                    #39
                    Attached Files
                    Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2012 júl. 10, 08:06. Oka: karcoltam a sémát
                    soveny, Che és norinco kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      ez tényleg egyszerűbb
                      én relézésben gondolkodtam, de egyenlőre nem találtam 6V-osat.
                      dióda lesz, köszi Apa
                      TZ kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        na a múltkor megzsíroztam a kormánycsapágyat. egy ideig jó is volt, de aztán első fék használatánál elkezdett pattogni az eleje megint. nézegettem a neten 30x48x12-es kormánycsapágyat. találtam is méregdrágán. és rendelésre tán tudtak is volna hozatni. aztán találtam egy axiális csapágyat 51106 a száma. kuplung kinyomó csapágyként használják vmi járgánynál. de ez 30x47x12-es.
                        tegnap vettem 6-os csapágygolóbist és beszuszakoltam az alsó csészébe 17 db-ot de nem lett az igazi, darabosan és nehezen tudtam csak irányítani.
                        ma délután szétkaptam Uru nyakát ripityomra. szemügyre véve az alsó csésze belső peremén elég hosszan ki volt pattanva a csésze.
                        a támcsapágyak, amit vettem 1mm-rel kisebbek voltak, így 0,5-ös lemezből hézagolást csináltam, és úgy építettem be a csapágyakat alulra felülre. remélem jó lesz, majd holnap tesztelem. most mikor beállítottam, jónak tűnt.
                        wsievers kedvelte ezt.

                        Komment


                          #42
                          Üdv.:
                          Csak jobb lehet a helyzet, ha kicserélted.
                          Nekem normálisan felfújt első guminál elkezd simlizni a kerék, de csak, amikor elsőben van és elsővel kihúzatásnál is.
                          Talán a csapágy lesz nálam is, remélem, hogy nem a rugók krepáltak be az első teleszkópban.

                          Komment


                            #43
                            Én a csapágyat nem hézagolnám, támasztgatnám lemezzel.
                            az OK keréknél tett ilyet drága jó apám..azt hittem agyhúgykövet kepok, amikor megláttam..
                            kormány-kerék-fék nem játék! az életed múlhat rajta!




                            Azt hiszem van oda való csapágyam! Megnézzem délután??
                            Intrepid és sricsi70 kedvelte ezt.

                            Komment


                              #44
                              norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              na a múltkor megzsíroztam a kormánycsapágyat. egy ideig jó is volt, de aztán első fék használatánál elkezdett pattogni az eleje megint. nézegettem a neten 30x48x12-es kormánycsapágyat. találtam is méregdrágán. és rendelésre tán tudtak is volna hozatni. aztán találtam egy axiális csapágyat 51106 a száma. kuplung kinyomó csapágyként használják vmi járgánynál. de ez 30x47x12-es.
                              tegnap vettem 6-os csapágygolóbist és beszuszakoltam az alsó csészébe 17 db-ot de nem lett az igazi, darabosan és nehezen tudtam csak irányítani.
                              ma délután szétkaptam Uru nyakát ripityomra. szemügyre véve az alsó csésze belső peremén elég hosszan ki volt pattanva a csésze.
                              a támcsapágyak, amit vettem 1mm-rel kisebbek voltak, így 0,5-ös lemezből hézagolást csináltam, és úgy építettem be a csapágyakat alulra felülre. remélem jó lesz, majd holnap tesztelem. most mikor beállítottam, jónak tűnt.
                              Hali! Lehet hozzá rendelni gyári csapágycsészéket golóbisokkal eggyütt,3 rugalmasért! A kormánnyal tényleg nem kéne játszani,minden mással lehet! Elvileg sikerült meglicitálni a karbit,nemsoká felhívom a mókust,aztán húzok dolgozni!

                              Komment


                                #45
                                na megtörtént.
                                otthagyott Uru.
                                délutános műszakból indultam volna haza, de Uru nem akarta. gyertya ki: szikra van. szép kövér, sötétben remekül mutat - majd 1mm széles szép határozott kék szinnel. gyertya be... sokadikra nagy nehezen elindul. füstöl, mintha muszály lenne neki. mindegy, elindulok haza fele, tankolnom is kéne. féluton benzinkút felé megáll. gyertya ki, másik be. beindúlt. befordulok benzinkútra, le is áll. no elfogyott az etetni való - gondoltam. tankolok, veszek biztonságból egy gyertyát is, és visszaindultam a városba, hogy lássam, nem fog-e a hazafelé úton otthagyni az erdőben. 1km után megállt. lámpa alatt szerelgetés...-nem indul. visszatoltam a kútra. a kutas jó-barát, de egyedül van, nem tud hazavinni. este 11kor nemigen akarok senkit felriasztani, így marad a szerelgetés. porlasztó le, szétkap, kitisztít. szikra gyönyörű, mégsem indul. benzin bele a hengerbe, de semmi. már hajnali 4óra... nemsoká jön a váltás a kútra Janibátyám megígérte hazavisz, Uru marad, porlasztót és akkut hazaviszem. otthon karbi aprólék, kompresszorral kifújkod. akku töltődik. másnap felszerelkezve meglátogatom hűtlen társamat. karbi, akku vissza, gyújtás indikátorórával 4mm-re beállít, hézag OK, kis benzin hengerbe, gyertya vissza. kuka. nem indul. gyertyapipa le gyertyakábellel megnézem a szikrát - a nagykönyvben nem tudják úgy leírni a szikrát amit látok: több mint 1cm-ről is szinte olvasztja az alut kínomba rámértem a gyertyapipára: szakadás. puff nekem. 350huf-ért vettem másikat, beszerel, és Uru vigyorogva elsőre beindult. megjegyzem: a meghibásodott gyertyapipa alig egy hónapos volt.
                                tanulság: nem elég a tartalék-gyertya, kell pipa is




                                no és hogy teljes legyen az örömöm: a szamárom az utcánk elején megállt ma hazafelé: elszakadt a vezérműszíj.
                                szerencsém talán, hogy lejtős úton csak gurultam.
                                OdinHEM, korompaiistvan és 2 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X