Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Inkább elfoglaltak...én például a blokkal...és tervezgetem a színeket:
Létezett ez a színkombináció? Mert amióta ezt a képet megleltem nem megy ki a fejemből o.O
Úgy látom mindenki nyaral, vagy motorozik, és az IZS megy ebben a melegben is, mert csak az IZS-esek nem írnak, a többi topik megy
a hétvégén "felindexeltem" Urut. készítettem képet, de nem tudom felrakni, mert vacakol a "drótom".
a visszajelzőt még meg kell variálnom, mert csak két pólusú relét találtam. két visszajelző lámpát kell felraknom.
Utoljára szerkesztve a következő által: norinco; 2012 júl. 15, 19:46.
na a múltkor megzsíroztam a kormánycsapágyat. egy ideig jó is volt, de aztán első fék használatánál elkezdett pattogni az eleje megint. nézegettem a neten 30x48x12-es kormánycsapágyat. találtam is méregdrágán. és rendelésre tán tudtak is volna hozatni. aztán találtam egy axiális csapágyat 51106 a száma. kuplung kinyomó csapágyként használják vmi járgánynál. de ez 30x47x12-es.
tegnap vettem 6-os csapágygolóbist és beszuszakoltam az alsó csészébe 17 db-ot de nem lett az igazi, darabosan és nehezen tudtam csak irányítani.
ma délután szétkaptam Uru nyakát ripityomra. szemügyre véve az alsó csésze belső peremén elég hosszan ki volt pattanva a csésze.
a támcsapágyak, amit vettem 1mm-rel kisebbek voltak, így 0,5-ös lemezből hézagolást csináltam, és úgy építettem be a csapágyakat alulra felülre. remélem jó lesz, majd holnap tesztelem. most mikor beállítottam, jónak tűnt.
Üdv.:
Csak jobb lehet a helyzet, ha kicserélted.
Nekem normálisan felfújt első guminál elkezd simlizni a kerék, de csak, amikor elsőben van és elsővel kihúzatásnál is.
Talán a csapágy lesz nálam is, remélem, hogy nem a rugók krepáltak be az első teleszkópban.
Én a csapágyat nem hézagolnám, támasztgatnám lemezzel.
az OK keréknél tett ilyet drága jó apám..azt hittem agyhúgykövet kepok, amikor megláttam..
kormány-kerék-fék nem játék! az életed múlhat rajta!
Azt hiszem van oda való csapágyam! Megnézzem délután??
na a múltkor megzsíroztam a kormánycsapágyat. egy ideig jó is volt, de aztán első fék használatánál elkezdett pattogni az eleje megint. nézegettem a neten 30x48x12-es kormánycsapágyat. találtam is méregdrágán. és rendelésre tán tudtak is volna hozatni. aztán találtam egy axiális csapágyat 51106 a száma. kuplung kinyomó csapágyként használják vmi járgánynál. de ez 30x47x12-es.
tegnap vettem 6-os csapágygolóbist és beszuszakoltam az alsó csészébe 17 db-ot de nem lett az igazi, darabosan és nehezen tudtam csak irányítani.
ma délután szétkaptam Uru nyakát ripityomra. szemügyre véve az alsó csésze belső peremén elég hosszan ki volt pattanva a csésze.
a támcsapágyak, amit vettem 1mm-rel kisebbek voltak, így 0,5-ös lemezből hézagolást csináltam, és úgy építettem be a csapágyakat alulra felülre. remélem jó lesz, majd holnap tesztelem. most mikor beállítottam, jónak tűnt.
Hali! Lehet hozzá rendelni gyári csapágycsészéket golóbisokkal eggyütt,3 rugalmasért! A kormánnyal tényleg nem kéne játszani,minden mással lehet! Elvileg sikerült meglicitálni a karbit,nemsoká felhívom a mókust,aztán húzok dolgozni!
na megtörtént.
otthagyott Uru.
délutános műszakból indultam volna haza, de Uru nem akarta. gyertya ki: szikra van. szép kövér, sötétben remekül mutat - majd 1mm széles szép határozott kék szinnel. gyertya be... sokadikra nagy nehezen elindul. füstöl, mintha muszály lenne neki. mindegy, elindulok haza fele, tankolnom is kéne. féluton benzinkút felé megáll. gyertya ki, másik be. beindúlt. befordulok benzinkútra, le is áll. no elfogyott az etetni való - gondoltam. tankolok, veszek biztonságból egy gyertyát is, és visszaindultam a városba, hogy lássam, nem fog-e a hazafelé úton otthagyni az erdőben. 1km után megállt. lámpa alatt szerelgetés...-nem indul. visszatoltam a kútra. a kutas jó-barát, de egyedül van, nem tud hazavinni. este 11kor nemigen akarok senkit felriasztani, így marad a szerelgetés. porlasztó le, szétkap, kitisztít. szikra gyönyörű, mégsem indul. benzin bele a hengerbe, de semmi. már hajnali 4óra... nemsoká jön a váltás a kútra Janibátyám megígérte hazavisz, Uru marad, porlasztót és akkut hazaviszem. otthon karbi aprólék, kompresszorral kifújkod. akku töltődik. másnap felszerelkezve meglátogatom hűtlen társamat. karbi, akku vissza, gyújtás indikátorórával 4mm-re beállít, hézag OK, kis benzin hengerbe, gyertya vissza. kuka. nem indul. gyertyapipa le gyertyakábellel megnézem a szikrát - a nagykönyvben nem tudják úgy leírni a szikrát amit látok: több mint 1cm-ről is szinte olvasztja az alut kínomba rámértem a gyertyapipára: szakadás. puff nekem. 350huf-ért vettem másikat, beszerel, és Uru vigyorogva elsőre beindult. megjegyzem: a meghibásodott gyertyapipa alig egy hónapos volt.
tanulság: nem elég a tartalék-gyertya, kell pipa is
no és hogy teljes legyen az örömöm: a szamárom az utcánk elején megállt ma hazafelé: elszakadt a vezérműszíj.
szerencsém talán, hogy lejtős úton csak gurultam.
Komment