Sziasztok!
Kerestem, de nem találtam még beszélgetést az egyik hasznos régi dologról, a rendszámok beütéséről.
Ami érdekelne: ez a dolog nagyjából mettől meddig volt "divatban", kötelező volt-e, hatósági alkalmazottak végezték-e, illetve a beütés szokásos helyei. Nagyon örülnék bármiféle felvilágosításnak.
Igazából azért lett most ez fontos kérdés számomra, mert kaptam 4 db Pannonia vázat és blokkokat, amikből két egyező blokk-vázszámú páros is van. Környékbeliek lehettek a valamikori tulajok, így megpróbálkoznék a kapcsolatfelvétellel. Egyetlen akadálya, hogy nem látom a beütéseket, pedig elkezdtem eltávolítani a festéket.
Egy '61-es motoromon van beütés (régen vásároltam), a '72-es T5H-ra nem emlékszem (volt forgalmi, így annyira nem izgatott a dolog), ezek '64-'68 környéki motorok.
Kerestem, de nem találtam még beszélgetést az egyik hasznos régi dologról, a rendszámok beütéséről.
Ami érdekelne: ez a dolog nagyjából mettől meddig volt "divatban", kötelező volt-e, hatósági alkalmazottak végezték-e, illetve a beütés szokásos helyei. Nagyon örülnék bármiféle felvilágosításnak.
Igazából azért lett most ez fontos kérdés számomra, mert kaptam 4 db Pannonia vázat és blokkokat, amikből két egyező blokk-vázszámú páros is van. Környékbeliek lehettek a valamikori tulajok, így megpróbálkoznék a kapcsolatfelvétellel. Egyetlen akadálya, hogy nem látom a beütéseket, pedig elkezdtem eltávolítani a festéket.
Egy '61-es motoromon van beütés (régen vásároltam), a '72-es T5H-ra nem emlékszem (volt forgalmi, így annyira nem izgatott a dolog), ezek '64-'68 környéki motorok.
Komment