Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Az én szememben az 1-2 vagy a 4. képen lévő állapot a nyerő. Szép az első kettő is de az eredeti igazán autentikus. Egy oldalassal elég szemforgató bár ha alakítani szeretnéd miért ne!?. Persze egy Kesziben történő bemutatást megcsodálnánk mindannyian!
    heeegany és OdinHEM kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Szerintem Dnepr-ből csak akkor lesz jó café racer, ha kap egy új vázat. Sokat gondolkodtam már ezen. Meg kellene egy ötsebességes váltó, amit elvben a hátramenetesből könnyen ki lehet alakítani. Le is töltöttem a terveket, csak AutoCad-ben van, azt meg nem tudom megnyitni.

      Hajrá!
      zahi kedvelte ezt.
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        #18
        Szerintem a váz nem olyan rossz. Inkább a megbízhatóság és az élettartam ami fontos. A váltó nekem 9/35 ös áttétellel bőven elég. Ma szét szedtem a hengerfejeket. A balosban minden rendben van, a jobboldali totál fos. Szelepvezetők rongyá kapva, ráégett olajsár, szétégett szelepek.

        - - - Updated - - -

        Az élettartam azért nagyon fontos, mert a beleölt sok sok hónap után senkinek nincs kedve az egészet újra szétszedni, mert széthullik az egész szar.....

        Én ezt szerettem a Pannóniámban, ambika dugattyú, 500 as hajtókar, wape gyújtás, műanyag Kupplung síkba köszörült lamellákkal. Soha nem megy tönkre. Mondjuk ott is a hátsó himba volt a baj mindig. Aztán egyszer Ölbei Laci barátom megmondta a frankót, utána már nem volt baj...

        Komment


          #19
          És egy ilyen ukrán motor hogy kap Németországban rendszámot, ha nem titok?
          Everything is better when you decide you don't care.

          Komment


            #20
            Nem titok. Adás vételi. Nincs körözve,műszakilag megfelelő..megkapod a rendszámot. Anno én is ott akartam legalizálni a legális vasam.
            wsievers, zahi és OdinHEM kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              csak AutoCad-ben van, azt meg nem tudom megnyitni
              Ha elküldöd mailban visszaküldöm neked pdf formátumban amit már tudsz kezelni. odin22m kukac gmail.com

              üdv, Odin

              - - - Updated - - -


              Aztán egyszer Ölbei Laci barátom megmondta a frankót, utána már nem volt baj...
              Elárulnád nekünk is a frankót?
              zahi és Lemezjáték kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Aztán egyszer Ölbei Laci barátom megmondta a frankót, utána már nem volt baj...
                És ha nem titok akkor esetleg megosztanád a fórumon?
                Vagyunk itt páran akik Pannóniából próbálnak megbízható motort reszelni

                Komment


                  #23
                  Még adásvételi sem kell. Elég hogy irásban kijelented hogy a tiéd. Nincs semmi szarakodás semmi bürokrácia. Kb 2 óra és a papír nélküli motor forgalmit és rendszámot kap..ha műszakilag rendben van.

                  Komment


                    #24
                    Elég hogy irásban kijelented hogy a tiéd. Nincs semmi szarakodás semmi bürokrácia. Kb 2 óra és a papír nélküli motor forgalmit és rendszámot kap..ha műszakilag rendben van.
                    Ez nagyon jól hangzik!

                    ...Félek, ha ez nálunk is így lenne, akkor nem csak mi veteránosok járnánk jól, hanem a vasgyűjtő társaság hamar ráállna az utcán parkoló autókra, és nyilatkozna, hogy az övé, aztán csak kapkodhatnánk reggel az utcán a fejünket, hogy hol van az autónk...

                    Komment


                      #25
                      Még adásvételi sem kell. Elég hogy irásban kijelented hogy a tiéd. Nincs semmi szarakodás semmi bürokrácia. Kb 2 óra és a papír nélküli motor forgalmit és rendszámot kap..ha műszakilag rendben van.
                      Helló ..., ez valószínűleg utópia !!! (nem az amikor utoljára isznak .... ) Itt ilyen soha nem lesz , mert abból az elvtársaknak nem lesz pénzük , de még a hatalmukat sem tudják így kiélni, a kárörömükről meg ne is beszéljünk . Az egész rendszer semmit sem javult az "átkos" -óta , pedig a computerek világában többet várna az ember, de az immár csak arra való , hogy "jól megnézze " a közszolga a videómegosztó oldalt , és a hírportál megfogalmazza a véleményét ...
                      bocsánat , csak egy kicsit dohogtam ... , de egy picit jól esett !

                      Komment


                        #26
                        Szerintem Dnepr-ből csak akkor lesz jó café racer, ha kap egy új vázat.
                        A váz jó, és elég erős. A hátsó lengőkar gumiszilentjét kellene kiváltani csapággyal(henger vagy tűgörgő-zsírzógombokkal, porvédőkkel). És máris nincs meg a szóló Dneperre jellemző "arramegyekamerreakarok" úttartás, és az olyan nyomvonal, amilyet az ökör is csak vágtában vizel.
                        Húzós dolog, mert valami csapágyméretre fel kéne munkálni, és kellene bele 2 seegergyűrű horony is. Ekkora vasat még én se tudok feltenni a megmunkáló központra. Viszont egy beleillő csapágyas perselyen már gondolkodtam...
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 11, 20:58.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #27
                          gy beleillő csapágyas perselyen már gondolkodtam...
                          Igen,azt csak 3-4 helyen odapöccinted a vázhoz, és már kész is.

                          Komment


                            #28
                            Nincs körözve,műszakilag megfelelő
                            Honnan tudják, hogy egy másik országban sincs körözve? Kérdezhetném Magyarországból kiindulva, pedig a válasz valójában tök egyszerű. Ha mégis kiderül valami, ott az adásvételi, ami hogy is mondják, közhiteles magánokirat vagy mi és elő lehet venni azt, aki aláírta.

                            De a kérdés valójában nem ez, hanem az, hogy egy ilyen motor nem felel meg a forgalombahelyezés aktuális követelményeinek (168/2013/EU rendelet meg ami hozzá tartozik). Tehát elvben csak akkor kaphatna rendszámot, ha már korábban, amikor még lehetett, forgalomban volt az EU-n belül. De ezt hogyan lehet igazolni egy olyan motor esetében, ami nem volt forgalomban az EU-n belül korábban? Vagy valami kivétel vonatkozik rá, mint amilyen nálunk az OT?

                            - - - Updated - - -

                            Még adásvételi sem kell. Elég hogy irásban kijelented hogy a tiéd. Nincs semmi szarakodás semmi bürokrácia. Kb 2 óra és a papír nélküli motor forgalmit és rendszámot kap..ha műszakilag rendben van.
                            Ezzel elvben csak a nálunk oly sok keservet okozó tulajdonviszony igazolása probléma van megoldva valójában. Amúgy logikus, ha hazudik az ipse és kiderül, hogy mégse az övé, mehet a dutyiba.

                            A valódi kérdés, amit fentebb is írtam, hogy egy Dnepr-nek nincs megfelelő típusjóváhagyása...

                            ... közben utána olvastam és lehet, hogy igazuk van ezeknek a németeknek, de ilyen rugalmasságot Magyarországtól ne várjunk el. Egy szó a jogszabályban és máris kánaán van, ha a jogalkalmazó is úgy akarja. Hmmm. Emigrálni kéne???
                            Everything is better when you decide you don't care.

                            Komment


                              #29
                              Pannonia hátsó himbába köszörült acél perselyt raktunk. Persze előtte vonalba kell furatni a himbát, a tengelyt újra gyártani és köszörülni. Az enyém bírta.

                              Dnepr tipusjóváhagyás: Dekra Ost, minden típus bennt van az adatbázisukban. Adásvételi szerződés egy cetli, bárkivel tudsz íratni. Pláne ha oroszbol jött a motor, senki nem fog utána járni, ezért nem is kell. Motor és vázszám alapján rákeresnek az európai nyilvántartásban. Ha nem lopott kapja a papírt. Hónapokig tartó felesleges körök nélkül.

                              Komment


                                #30
                                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ekkora vasat még én se tudok feltenni a megmunkáló központra

                                Szrintem meg nem is kell . Meg kell csinálni az egész miskulanciát egyben -aztán ütni egy ronda nagy lyukat a vázon és kereket ( és mindent összeszerelve ) odatenni mérni és behegeszteni . mert az sem biztos , hogy most egyenes ---de ha így csinálod az lesz .



                                ( megjött a cucc -gyönyörü csak még nem tudtam rápróbálni -akkor hívlak )

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X