Az én szememben az 1-2 vagy a 4. képen lévő állapot a nyerő. Szép az első kettő is de az eredeti igazán autentikus. Egy oldalassal elég szemforgató bár ha alakítani szeretnéd miért ne!?. Persze egy Kesziben történő bemutatást megcsodálnánk mindannyian!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?
Collapse
X
-
Szerintem Dnepr-ből csak akkor lesz jó café racer, ha kap egy új vázat. Sokat gondolkodtam már ezen. Meg kellene egy ötsebességes váltó, amit elvben a hátramenetesből könnyen ki lehet alakítani. Le is töltöttem a terveket, csak AutoCad-ben van, azt meg nem tudom megnyitni.
Hajrá!zahi kedvelte ezt.Everything is better when you decide you don't care.
- 1 like
Komment
-
Szerintem a váz nem olyan rossz. Inkább a megbízhatóság és az élettartam ami fontos. A váltó nekem 9/35 ös áttétellel bőven elég. Ma szét szedtem a hengerfejeket. A balosban minden rendben van, a jobboldali totál fos. Szelepvezetők rongyá kapva, ráégett olajsár, szétégett szelepek.
- - - Updated - - -
Az élettartam azért nagyon fontos, mert a beleölt sok sok hónap után senkinek nincs kedve az egészet újra szétszedni, mert széthullik az egész szar.....
Én ezt szerettem a Pannóniámban, ambika dugattyú, 500 as hajtókar, wape gyújtás, műanyag Kupplung síkba köszörült lamellákkal. Soha nem megy tönkre. Mondjuk ott is a hátsó himba volt a baj mindig. Aztán egyszer Ölbei Laci barátom megmondta a frankót, utána már nem volt baj...
Komment
-
csak AutoCad-ben van, azt meg nem tudom megnyitni
üdv, Odin
- - - Updated - - -
Aztán egyszer Ölbei Laci barátom megmondta a frankót, utána már nem volt baj...zahi és Lemezjáték kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAztán egyszer Ölbei Laci barátom megmondta a frankót, utána már nem volt baj...
Vagyunk itt páran akik Pannóniából próbálnak megbízható motort reszelni
- 2 likes
Komment
-
Elég hogy irásban kijelented hogy a tiéd. Nincs semmi szarakodás semmi bürokrácia. Kb 2 óra és a papír nélküli motor forgalmit és rendszámot kap..ha műszakilag rendben van.
...Félek, ha ez nálunk is így lenne, akkor nem csak mi veteránosok járnánk jól, hanem a vasgyűjtő társaság hamar ráállna az utcán parkoló autókra, és nyilatkozna, hogy az övé, aztán csak kapkodhatnánk reggel az utcán a fejünket, hogy hol van az autónk...
- 1 like
Komment
-
Még adásvételi sem kell. Elég hogy irásban kijelented hogy a tiéd. Nincs semmi szarakodás semmi bürokrácia. Kb 2 óra és a papír nélküli motor forgalmit és rendszámot kap..ha műszakilag rendben van.
bocsánat , csak egy kicsit dohogtam ... , de egy picit jól esett !
- 7 likes
Komment
-
Szerintem Dnepr-ből csak akkor lesz jó café racer, ha kap egy új vázat.
Húzós dolog, mert valami csapágyméretre fel kéne munkálni, és kellene bele 2 seegergyűrű horony is. Ekkora vasat még én se tudok feltenni a megmunkáló központra. Viszont egy beleillő csapágyas perselyen már gondolkodtam...Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 11, 21:58."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Nincs körözve,műszakilag megfelelő
De a kérdés valójában nem ez, hanem az, hogy egy ilyen motor nem felel meg a forgalombahelyezés aktuális követelményeinek (168/2013/EU rendelet meg ami hozzá tartozik). Tehát elvben csak akkor kaphatna rendszámot, ha már korábban, amikor még lehetett, forgalomban volt az EU-n belül. De ezt hogyan lehet igazolni egy olyan motor esetében, ami nem volt forgalomban az EU-n belül korábban? Vagy valami kivétel vonatkozik rá, mint amilyen nálunk az OT?
- - - Updated - - -
Még adásvételi sem kell. Elég hogy irásban kijelented hogy a tiéd. Nincs semmi szarakodás semmi bürokrácia. Kb 2 óra és a papír nélküli motor forgalmit és rendszámot kap..ha műszakilag rendben van.
A valódi kérdés, amit fentebb is írtam, hogy egy Dnepr-nek nincs megfelelő típusjóváhagyása...
... közben utána olvastam és lehet, hogy igazuk van ezeknek a németeknek, de ilyen rugalmasságot Magyarországtól ne várjunk el. Egy szó a jogszabályban és máris kánaán van, ha a jogalkalmazó is úgy akarja. Hmmm. Emigrálni kéne???Everything is better when you decide you don't care.
- 1 like
Komment
-
Pannonia hátsó himbába köszörült acél perselyt raktunk. Persze előtte vonalba kell furatni a himbát, a tengelyt újra gyártani és köszörülni. Az enyém bírta.
Dnepr tipusjóváhagyás: Dekra Ost, minden típus bennt van az adatbázisukban. Adásvételi szerződés egy cetli, bárkivel tudsz íratni. Pláne ha oroszbol jött a motor, senki nem fog utána járni, ezért nem is kell. Motor és vázszám alapján rákeresnek az európai nyilvántartásban. Ha nem lopott kapja a papírt. Hónapokig tartó felesleges körök nélkül.
- 6 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEkkora vasat még én se tudok feltenni a megmunkáló központra
Szrintem meg nem is kell . Meg kell csinálni az egész miskulanciát egyben -aztán ütni egy ronda nagy lyukat a vázon és kereket ( és mindent összeszerelve ) odatenni mérni és behegeszteni . mert az sem biztos , hogy most egyenes ---de ha így csinálod az lesz .
( megjött a cucc -gyönyörü csak még nem tudtam rápróbálni -akkor hívlak )
- 3 likes
Komment
Komment