Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

    Faragás, hegesztés, a gyártási hibák ki javítása...indul a buli...

    - - - Updated - - -

    Ennek a topicnak igazi sztorija van. K750 et rendeltem meg az ukránoktol. Jött helyette MT. Mivel már itt van, itt is marad. Átba.ztak az ukránok. Úgy döntöttem hogy építek egy Cafe Racert. Meglátjuk mi sül ki belőle.

    Az ukránok szerint ez k750
    Click image for larger version

Name:	20161008_113422.jpg
Views:	2
Size:	201.7 KB
ID:	158262

    Click image for larger version

Name:	20161008_113436.jpg
Views:	2
Size:	200.6 KB
ID:	158263

    Hát ez nem az.
    Megbontottam a blokkot ma délután. Én voltam az első aki szétszedte. Click image for larger version

Name:	20161008_161126.jpg
Views:	1
Size:	198.9 KB
ID:	158264
    Click image for larger version

Name:	20161008_165409.jpg
Views:	1
Size:	201.0 KB
ID:	158265
    Click image for larger version

Name:	20161008_165416.jpg
Views:	1
Size:	202.2 KB
ID:	158266
    Click image for larger version

Name:	20161008_170318.jpg
Views:	1
Size:	202.5 KB
ID:	158267

    Foghézag a vezérmű tengely fogaskereke és a főtengely fogaskereke között szinte nincs. A hengereket haza postázom furatni, hengerfejek rendben vannak. Egyelőre ennyi. Most megyek megiszom az esti söröket..

    #2
    Egészségedre és legyen sok- sok türelmed, hogy mindezt rendbe szedd oly minőségben mint az előzőt tetted!
    zahi kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Köszönöm. Fog az menni.

      Komment


        #4
        Legalább már a megszokott állat van. Mik a tervek? Normális első villa, rendes hátsó telók? Csapágyazott hátsó lengőkar?


        Az ukránok szerint ez k750
        Háááá, levágták a szivacsülés tartóját oldalról.
        Látok én ott kuriózumot...egy C villa , oldalhajtásos diffi... Megvan a többi része is?
        Ha ez egy motor volt, lehetett egy 650 MW. Pláne, ha találsz zöld festéket rajta. Bár szivacsnyergesből még nem láttam olyat.
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 08, 21:26.
        Nemes Pista, OdinHEM és Atti69 kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Igen , oldalkocsi hajtásos volt. A gumi silent alatt neolux kéket találtam ( anno csodafesték volt, az első zsigulimat ilyenre fujtuk, szép feketéskék. Akko meg ment a modern tóking, 5x fujtuk át, még mindig látszott az alapozó. Nem takart semmit. )

          A terv:

          Mint a múltkor le engedett első sárvͪdő
          Gyári hátsó teló

          A francba, éjjel ezért nem aludtam...szép a dnepr eredeti formában is. Most bassz.m szét? Ezen örlödik a lelkem. Úgyhogy inkább:

          Motor olaj,kenés és hütési probléma kijavítása
          Hátsó hajtás tökéletesitése (az elözö motorral annyit szoptam, most végre ennek is pontot teszek a végére).

          Wsievers, olyan szép a motorod formálya, nincs szívem " kislámpa kisárvédö mattfekete piroskerék " motort csinálni belőle.

          Még lesz pár álmatlan éjszaka..

          - - - Updated - - -

          Bár, most vigyáznom kell, nem pöröghetek úgy mint régen. Bár csak 33 éves vagyok de agyvérzés után már vigyáznom kell, nem működik sem a bal kéz, sem a bal láb....nem tudok sokat állni....

          Komment


            #6
            neolux kéket találtam (anno csodafesték volt, az első zsigulimat ilyenre fujtuk, szép feketéskék. Akko meg ment a modern tóking, 5x fujtuk át, még mindig látszott az alapozó. Nem takart semmit.)
            Nem csodálom A neolux kék keverőszín magában nem lehetett volna festeni vele,egyébként a zöld is!
            Nemes Pista, zahi és 3 további látogató kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #7
              a zöld is!
              Arra én is rájöttem, mikor a Czetka pirosa még az 5 sor után is látszott.
              nincs szívem „kislámpa kisárvédö mattfekete piroskerék
              Ne sablonosan gondolkozz, a kevesebb néha több:
              Van, ami jól áll az MTrének is...:
              Click image for larger version

Name:	5de3abd85b3473752f1871d92b0d489d.jpg
Views:	1
Size:	94.5 KB
ID:	149972Click image for larger version

Name:	e8816fad77afd1bd6dcd76842b8c629a.jpg
Views:	1
Size:	116.4 KB
ID:	149973
              Van, ami nem:
              Click image for larger version

Name:	299940196_1_644x461_mt-dnepr-custom-borispol.jpg
Views:	1
Size:	41.1 KB
ID:	149974
              Ez pedig már sok:
              Click image for larger version

Name:	custom-dnepr-chopper-chain-drive-1.jpg
Views:	1
Size:	206.3 KB
ID:	149975
              Végülis gyáriban se rossz, igazi 80-as évek:
              Click image for larger version

Name:	Dnepr-MT16-Left-Side.jpg
Views:	1
Size:	207.2 KB
ID:	149976
              Vagy az Mw:
              Click image for larger version

Name:	mb650_ls.jpg
Views:	1
Size:	63.6 KB
ID:	149977
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 09, 16:32.
              Nemes Pista, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                az 5 sor után is látszott.
                Az ilyen színek előtt érdemes (főleg ha foltos az alap) egy takaró sort fújni. Első rétegben + kevés fehér festéket keverni. Festékfüggő is,én mult héten 7 rétegben fújtam és átlátszott a gittelés. Illő lenne meggyónnom,hogy mi járt akkor az agyamban..

                Komment


                  #9
                  Ja meg jó lassan száradt, a lepke beleragadt a motorháztetőbe....míg élek nem felejtem el. Csodálatos volt

                  Komment


                    #10
                    A neolux zöld,kék más kategória..azokat keverni kell.

                    Komment


                      #11
                      Pár érdekesség, ukrán specialitás. Amolyan kötelező szopás, néztem először, gondoltam gyűrű törés, ami természetes, az orosz motorok elengedhetetlen része. Hát ez nem gyűrű. Ukrán csoda dugattyú

                      Click image for larger version

Name:	20161009_203428.jpg
Views:	1
Size:	198.9 KB
ID:	149978Click image for larger version

Name:	20161009_203459.jpg
Views:	1
Size:	194.7 KB
ID:	149979

                      Itt, bár nem tudom mennyire látszik, de a két gyűrű közötti alu adta meg magát.

                      A blokkon minden csavar gyári. Ez látszik a képeken.
                      Click image for larger version

Name:	20161009_203452.jpg
Views:	1
Size:	195.0 KB
ID:	149980
                      Click image for larger version

Name:	20161009_203506.jpg
Views:	1
Size:	212.1 KB
ID:	149981

                      A főtengely hosszirányú (axiális) játéka nem túl mókás, majd 2mm!

                      Click image for larger version

Name:	20161009_203619.jpg
Views:	1
Size:	202.7 KB
ID:	149982
                      Click image for larger version

Name:	20161009_203608.jpg
Views:	1
Size:	201.9 KB
ID:	149983

                      A Kupplung alá berakott hullámos alátét fos. Ki fogom hézagolni bronz gyűrűvel.

                      Komment


                        #12
                        Nekem a hullámos alátéttel normál esetben nincs érezhető lógás, a kuplung előrenyomásakor kb. 2 tized ( a kuplung kúpjával játszottam+ a hosszal). Ki akartam én is hagyni, de szóltak, hogy nem jó ötlet, úgyhogy került bele egy új, normális, erős acélból, és a mérések alapján elő is feszít.
                        Az ukrán dugó nekem pedig ragadt az elején. A ragadás miatt lett pár csúnya karc rajta, de amióta nem érdekel az állapota, teljesít...
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 09, 22:17.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #13
                          Ma tovább bontottam a blokkot. Minden szűz, a gyári össze szerelés után én vagyok az első aki szétszedte. Kupplung csodás, a hengerek kivételével minden alkatrész mehet vissza, persze csapágyak és szimeringek cserélve lesznek.

                          Click image for larger version

Name:	20161010_110444.jpg
Views:	1
Size:	201.6 KB
ID:	149985
                          Click image for larger version

Name:	20161010_110516.jpg
Views:	1
Size:	202.0 KB
ID:	149986

                          Komment


                            #14
                            Szerintem ebből lesz az a motor amit elsőre szerettél volna megépíteni.

                            Komment


                              #15
                              Örülök neki hogy ilyen jó a blokk. Nem munyákolt selejt. A másik blokkban mindent cserélni kellett. Szó szerint mindent. Itt csapágy meg szimeringek, szelepeket becsiszolni és lehet össze rakni. Tiszta és gyors munka. Lenne..ha nem akarnám faragni. De akarom...

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X