Október 3. Németország egyesítésének ünnepe, azaz hosszú hétvége, és ez a hosszú hétvége annyit jelentett számomra hogy ismét haza utazhatok, igaz csak 4 napra.

Így ha már otthon voltam nem tétlenkedtem... e hét végen újabb motorral bővül a gépjárműpark. (no meg egy utánfutóval maszek gyártmány 1998-as így még nem veterán kategória)
A címből könnyen kitalálható hogy milyen gépről van szó... igen egy Csepel 125 T, gyártási év: 1955/10, gyári színben, szintén gyári csíkozással. Sajnos a blokk már nem volt meg hozzá.. az évek során eltűnt az éterben mint szürke szamár a ködben. Bár kaptam hozzá egy 59-es kiadású Csepel hengeres Danuvia blokkot.

Click image for larger version

Name:	Pic 040.jpg
Views:	1
Size:	198.3 KB
ID:	205151Click image for larger version

Name:	Pic 041.jpg
Views:	1
Size:	188.7 KB
ID:	205152Click image for larger version

Name:	Pic 044.jpg
Views:	1
Size:	195.2 KB
ID:	205154Click image for larger version

Name:	Pic 043.jpg
Views:	1
Size:	189.1 KB
ID:	205153Click image for larger version

Name:	Pic 065.jpg
Views:	1
Size:	189.6 KB
ID:	205166Click image for larger version

Name:	Pic 067.jpg
Views:	1
Size:	186.9 KB
ID:	205167

De nincs okom panaszra mert sikerült szereznem hozzá alig egy hónappal idősebb blokkot.
A kerekek első ránézésre ezüsttankos Csepelé, de még az is lehet hogy tévedek.
Az első villaszár alja krómozott, úgy mint a lámpa keret és a kormány is, no meg a szokásos bakteleszkóp poharai.
Típusidegen a kipufogó mert ez egyben van és nem három részes, a markolatokban nem vagyok biztos de valahogy nem illik a képben.

Az előző tulaj szerint ez így jött ki a gyárból... ugye már a Danuviának is otthont adó zuglói gyárból. Ha így volt, ha nem, nekem tetszik így úgyhogy maradnak a krómozott alkatrészek krómozva. A tank belsejében egy szikra rozsda sincs, a váz is jó állapotban van, a teleszkópok is mozognak, tehát büszkén vállon veregettem magam és nyugtáztam hogy jó vétel volt.

Úgy döntöttem szét szedem hogy kisebb helyet foglaljon, vagy legalább a helyet ott foglalja ahol van is, részletekben.
Miután levettem a tankot sokat nézegettem a két kis csődarabot alatta, míg rájöttem hogy valójában mire is való (pumpa tartó)

Click image for larger version

Name:	Pic 057.jpg
Views:	1
Size:	188.3 KB
ID:	205161Click image for larger version

Name:	Pic 058.jpg
Views:	1
Size:	186.4 KB
ID:	205162Click image for larger version

Name:	Pic 059.jpg
Views:	1
Size:	184.7 KB
ID:	205163Click image for larger version

Name:	Pic 061.jpg
Views:	1
Size:	193.8 KB
ID:	205164Click image for larger version

Name:	Pic 064.jpg
Views:	1
Size:	185.3 KB
ID:	205165Click image for larger version

Name:	Pic 046.jpg
Views:	1
Size:	199.2 KB
ID:	205155Click image for larger version

Name:	Pic 048.jpg
Views:	1
Size:	183.4 KB
ID:	205157Click image for larger version

Name:	Pic 050.jpg
Views:	1
Size:	187.4 KB
ID:	205158Click image for larger version

Name:	Pic 051.jpg
Views:	1
Size:	198.4 KB
ID:	205159Click image for larger version

Name:	Pic 052.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	205160

Közben a kukorica is lefogyott így a Zetor is téliesítésre került. Rendeltem még egy kisebb csomag utángyári alkatrészeket.
Click image for larger version

Name:	Pic 047.jpg
Views:	1
Size:	196.5 KB
ID:	205156Click image for larger version

Name:	Pic 068.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	205168

Nagyjából ennyi fért bele négy napba...