Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Karbantartás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Ismét frissítettem a fórumot. Sajnos megint valami támadás érte, ezért ki kellett kapcsolni a levélküldést. Ez főleg azért gond, mert így regisztrálni sem lehet. Ha ez a frissítés megoldja a gondot, akkor tudjuk csak a levelezést visszakapcsolni.

    Ha valami egyéb hibát láttok, akkor szóljatok. Mondjuk pont elmegyek nyaralni és nagyon netem nem lesz, de még reggel rá tudok nézni az oldalra.
    zahi, CZsolti és 4 további látogató kedvelte ezt.
    Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

    Komment


      #62
      Pont most kértem volna segítséget, hogy miért nem tudok privát üzenetet küldeni. Ezt írta ki mindig, hogy nincs elég tárhely az üzenetek tárolására, szabadítsak fel több helyet, de már töröltem párat, de ezek után sem történt változás. Akkor ez a frissítés oka.

      Komment


        #63
        Szerintem ez nem a frissítés miatt van. A privát üzenetek képernyőn alul kellene látnod, hogy mennyi üzeneted van, mennyi a szabad helyed és ott kellene figyelned, hogy mi történik, ha törölsz. Magamnál kipróbáltam és tudtam törölni, kevesebb lett ettől az üzeneteim száma.
        Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

        Komment


          #64
          1000-ből 185-öt használok és ezt írja ki mindig:
          Hiba

          Az alábbi hibák történtek a hozzászólás elküldésekor

          • $user[username] túllépte a privát üzenetek tárolására szolgáló tárhelyét, ezért nem fogadhat új üzeneteket, amíg fel nem szabadít több helyet.




          Az első usernames dolog valami parancs lehet, vagy nem tudom, de akinek küldeni akarok annak telhetett be a tárhelye?!Mert magamnak sikeresen tudtam küldeni.

          Komment


            #65
            akinek küldeni akarok annak telhetett be a tárhelye?
            Nagyon úgy tűnik. Azaz biztos.
            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

            Komment


              #66
              Rendben, így hát maradt a topikba írás!Köszi!

              Komment


                #67
                Nekem írtál Béla?
                A lendkerékagyról?

                Komment


                  #68
                  Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Rendben, így hát maradt a topikba írás!Köszi!
                  Ha jól sejtem nekem akartál írni.
                  A jelenség oka a következő:
                  E-mail címet akartam cserélni, ez emlékeim szerint úgy működik hogy amíg e kapott emailon keresztül nem aktiválom addig a felhasználói fiók és a jogkörök korlátozott módba kapcsolnak. A postaládám mérete 1000 levélről 50-re csökken, hozzászólni semmihez sem tudok...
                  Ezzel nem is lenne gond, a levél aktiválása pár perc. Lenne, ha nem lett volna probléma az oldallal, amit TZ fentebb részletezett.
                  Szóval egy darabig (1,5 hét?) ezért nem voltam aktív.

                  Komment


                    #69
                    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    ezért nem voltam aktív.

                    és már az vagy? és mi hír ?

                    Komment


                      #70
                      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      és már az vagy? és mi hír ?
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20150630_201713.jpg
Views:	4
Size:	197.0 KB
ID:	144838
                      Valami ilyesmi
                      Bár hidegen alapjáraton elég érdekes hangja van. De ismét érezhetően változott a motor karakterisztikája.

                      Ma még végeztem rajta pár finomítást, aztán remélhetőleg holnap ismét próbakör.
                      És remélhetőleg elmúlik az a csörgés, csattogás


                      Persze, tudom, nem erre vagy kíváncsi
                      CNC esztergályos már van, maróst még keresek.

                      Komment


                        #71
                        tudsz mérni kompressziót ? keverj be 2 liter 100 as benzint úgy is próbáld ki.

                        Komment


                          #72
                          Nincs mérőórám, szóval nem igazán.
                          Egyenlőre vastagabb alátétet raktam a gyertya és a dugó alá, hátha elég lesz. (a gyertya kb egy menetet belóg a saját alátétjével)
                          Ha nem akkor vastagabb alut rakok a henger és a hengerfej alá hogy jó legyen 95össel is.

                          Komment


                            #73
                            értem , csak azért mondtam , mert annak a hangja is támpontot adhat

                            Komment


                              #74
                              Ha nem akkor vastagabb alut rakok a henger és a hengerfej alá hogy jó legyen 95össel is.
                              Annak idején hányas benzinre készítették ezeket a motorokat? Szerintem nem lehet akkora kompressziót kicsikarni belőle, hogy a 95-ös detonáljon benne pusztán csak a sűrítés miatt. Ott más hibaokot kell keresni, nem a benzint.

                              A gyertyát úgy kell beállítani, hogy a hf. síkjával egy síkban legyen a vége. Ha kilóg, vagy nem éri végig a menetet, akkor a menetbe beül a korom, felizzik, és össze-vissza gyújtja a keveréket.

                              Komment


                                #75
                                gesszti
                                Szerintem nem lehet akkora kompressziót kicsikarni belőle, hogy a 95-ös detonáljon benne pusztán csak a sűrítés miatt.
                                Szerintem sem. Nem számoltam utána, de a gyári sűrítési arány a t5-ösnél 1:7,5 körüli, a mai autók sűrítési viszonya 1:11 körül van, ez szerintem sem lehet akadály.

                                Pannonia motorok

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X