Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1957 Pannónia LTL

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • 1957 Pannónia LTL

    Sziasztok! Van egy Pannónia TLT 1957-es ( az eladó elmondása szerin) motor eladó. Nem igazán tudom megállapítani mennyi belőle az eredeti alkatrész, ezért kérnék egy kis szakértő segítséget.
    Válaszokat előre is köszönöm.
    Attached Files

  • #2
    Szia!

    Szerintem szép ez a motor és a TLT elég ritka, ezen rajta van egy csomó minden ami eredeti.

    Ami szerintem nem eredeti:

    -markolatok
    -henger bordái nem futnak körbe, ez valami újabb típusé.
    -hátsó lámpa
    -láncfeszesség ellenőrző ablakon a takaró bepattintós guminak tűnik, holott egy elfordítható füllel rögzített fém lemez kellene.
    -ülés (?)
    gyújtáskulcs(?)
    -légszűrő túl nagy, a TLT-é kisebb átmérőjű
    -karburátor úszóház keskeny, vastagabb Csepel feliratos kellene

    A km órából kevés látszik, de mint ha sík számlapos lenne, azaz eredeti?

    Ha átírható, akkor nagy kincs egy ilyen motor!!! (ha nem, akkor is ritka madár...)

    ...és a címben szereplő LTL helyett TLT...
    Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2018 máj. 22, 06:22.
    mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


    • #3
      Ünnepnapon remélem elnézhető az elírás , kicsit kalkulálnom kellene, mert Szerbiában van a motor és vámot, szállítást és ÁFÁ is kell fizetni a vételáron felül. Esetleg egy tipp, mennyit szabad érte adnom? Köszönöm a válaszokat.

      Komment


      • #4
        eximbiz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        kicsit kalkulálnom kellene, mert Szerbiában van a motor és vámot, szállítást és ÁFÁ is kell fizetni a vételáron felül. Esetleg egy tipp, mennyit szabad érte adnom? Köszönöm a válaszokat.
        Az én véleményem szerint egy átírható tip-top restaurált TLT kb.500-700 ezer Ft-ot ér. Ebből érdemes visszaszámolni:

        Ennek a festéséhez nem nyúlnék. Ha a króm jó rajta, hagynám, ha festett (nem látom a képeken rendesen), akkor a krómozás 100 ezer Ft körül van.
        Ha a motorja jó, és nem kell felújítani, akkor az OK, ha fel kell újítani, az alaphangon 50 ezer Ft körül van. (Ha a csapágyfészkek kotyognak,és szakszerűen meg akarod csináltatni, akkor majd még egyszer ennyibe...)
        Ha átírható (tulajdonosi lánc rendben van, akkor az, OK, ha nem, úgy összeépítési engedéllyel kb. 100 ezer Ft.

        A hiányzó nem eredeti dolgok pótlása legyen 30 ezer Ft.

        Ezekhez add hozzá a szállítási költségeket, ÁFÁ-t, VÁM-ot, és tudsz kalkulálni...

        Ez egy racionális számítás...ha nagyon akarod, akkor meg nem számít a pénz...
        Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2018 máj. 22, 21:42.
        Atti69, emu és Che kedvelte ezt.

        Komment


        • #5
          Köszönöm szépen a választ. Még gondolkodom rajta.
          Lemezjáték kedvelte ezt.

          Komment

          Working...
          X