Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hogy simábban menjen a szerelés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Hogy simábban menjen a szerelés

    Nem mondatom magamról hogy épenséggel motoros volnék, inkább gyüjtőnek nevezném magam. Már régóta figyelem és tanulmányozom az oldalt, mivel szándékomban volt már régóta
    egy Izs 350-est, vagy pedig egy Izs49-est beszerezni. A múlt héten aztán rám kacsintott a szerencse csillaga, ugyanis sikerült beszereznem egy 49-es tipust. Munkám az lessz vele sok, de ahogy mondják NEM HAJT A TATÁR. Szóval esetenként ha az időm engedi valamit mindig bütykölni fogok rajta. Szóval én a szakvélemények végett regisztráltam magam az oldalon.
    Igrich, Lemezjáték és 6 további látogató kedvelte ezt.

  • #2
    Szervusz!

    Nem kifogásolva,csak kritikus szemmel nézve,ami nem eredeti rajta,hátsó világítás,légszűrő és úgy tűnik,hogy az első teleszkóp jelenleg zöld színű tokján a fényszóró tartó fülek is egy kissé más kialakításúak voltak,kecsesebbek.Hiányzik róla az akkumulátor felfogatása,mely a légszűrőház mögött volt és az elektromos kürt,amely a menetirány szerinti jobb oldalára volt szerelve és részben takarta az akkumulátort.

    A fentieken kívül,külsőleg egy szépen megőrzött darab,érdemes volt rá szert tenni,-gratulálok hozzá.

    Akárhogy keresgélem a bemutatkozásod,sehogy nem találom,-esetleg nem is íródott?No mindegy,ha nem,hát nem a későbbiekben lehet,hogy bepótolod,-vagy nem.

    Üdvözlettel:Che
    Lemezjáték és sepy kedvelte ezt.

    Komment


    • #3
      viragh.benedikt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      ahogy mondják NEM HAJT A TATÁR.
      De bizony hajt... Ennek neki kell esni rendesen, mert ha nem... úgy fogod látni sose lesz kész s beleunsz. Különben meg: szép ez a maga nemében, úgyhogy.. hajrá!
      zahi, Lemezjáték és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


      • #4
        Annak a hölgynek már azóta lehet ujja sincs ennyit a leleményről! A többi meg igaz.

        Komment


        • #5
          Jó alap ez arra, hogy szépen összehozz egy gépet. Az sem baj, ha nem típustiszta, összeszedegeted hozzá a szükséges alkatrészeket, ahogy időd, pénzed engedi, de már most is szép.

          Szerintem a legkarakteresebb kelet-európai veterán. Lengőnyereg vagy 20 cm magasság különbséggel, tankváltó, szerszámdoboz a tankban...Hosszú löket, alacsony fordulat, a hangja pedig ...

          Komment


          • #6
            Köszönöm a biztató szavakat. Engem is a karaktere fogott meg, ugyanis ebben a konstrukciós kialakitásban még benne van a DKW NZ 350-es formája.

            Komment


            • #7
              Gratula a géphez. Segítő szándékú népség ez a mi fórumunk. Ha elakadsz, vagy kérdésed van ki vele. Próbálunk segíteni. Sokszor a biztató szó is elég.

              Komment


              • #8
                A szerelés jelenlegi állapota. Nem véletlenül emlitettem a fentiekben a DKW NZ 350 tipust, mert annak a klónját szeretném egyszer majd elkésziteni belőle. De addig is mig összeszedem a villák alkatrészeit teleszkóposan épitettem meg. Ha az időm engedi a következő munka az elektromos vezetékek bekötése lessz.

                Komment


                • #9
                  Ez pedig az első motorkerékpárom a CSEPEL 125T, amit pár évvel ezelőtt raktam össze. Tudom ha valaki ránéz, és ismeri a tipust rögtön rájön hogy ez egy kicsit fantazmagórikus, hiszen 1951-es gyártmány. Szóval háború utáni, de számomra igy is örömet szerez. Néha előszedem a garázsból és járok vele pár kilómétert a falu melletti szövetkezeti úton.

                  Komment


                  • #10
                    Az IZS-zsel az a szerencse, hogy rengeteg alkatrész van hozzá. Jövő vasárnap lőrinci piacon börze. Innentől már csak idő és pénz kérdése.

                    Komment


                    • #11
                      P.J. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Az IZS-zsel az a szerencse, hogy rengeteg alkatrész van hozzá.

                      Hol?...hol??...hol???

                      Komment


                      • #12
                        viragh.benedikt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A szerelés jelenlegi állapota. Nem véletlenül emlitettem a fentiekben a DKW NZ 350 tipust, mert annak a klónját szeretném egyszer majd elkésziteni belőle. De addig is mig összeszedem a villák alkatrészeit teleszkóposan épitettem meg. Ha az időm engedi a következő munka az elektromos vezetékek bekötése lessz.
                        Az oroszok ellopták az NZ 350-et a németektől, de te most viszaloptad a németeknek a 49-est...

                        Nem láttam még ilyen 49-est, egész érdekes így Wehrmacht-köpenyben.

                        Komment


                        • #13
                          Ez igy ebben a formában csak ideiglenes állapot, amig be nem szerzem hozzá az átalakitáshoz szükséges alkatrészeket.

                          Komment


                          • #14
                            Jelenleg igy néz ki.

                            Komment


                            • #15















                              És ilyenre szeretném egyszer épiteni.




























                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X