Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Újhús

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Újhús

    43 éves, 4 gyerekes apuka vagyok. Nagyrészt 2 kerekű motorjaim vannak, de hobbim az oldalkocsizás. Van egy Ural m67-em is, de nem túl üzembiztos, viszont a gyerekeim várnának rá, mert szeretik. Szeretnék egy közel szerelésbiztos oldakocsis motort BMW blokkal. Ehhez kérnék segítséget a motor beszerzésétől , a forgalmi átírásáig.

    #2
    Ha papiros a vázad ,átalakítással megfelelő tervekkel letudod vizsgáztatni.A lényeg,hogy a terveidet egyeztesd a helyi okmányirodában,mert eléggé változók a feltételeik(értelmezési különbségek miatt gondolom).
    Atti69, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Íme :

      https://auto.jofogas.hu/budapest/BMW..._116129193.htm




      Aztán már csak a fékeket , futóművet meg a vázat kell átalakítani ... meg kell rá 2db nagy karbi ... na meg a villamosság ... meg kell még sok pénz .... meg rajz az engedélyhez ...... meg engedély... meg kell még pénz ... meg összeépítési engedély ... meg pénz ...

      és lesz egy öszvéred !

      (ahogy a székely mondaná : márpedig ilyen állat nincs ... )



      vagy

      https://www.hasznaltauto.hu/motor/bm...s_abs-16557806

      ...

      vagy megbízhatóvá teszed .....


      szerintem van a fórumon olyan akinek URAL-ja , vagy DNEPR -je van és tud segíteni !


      sepy, movisz és 4 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        No akkormég csak ehhez kell pénz. + pénz +pénz.
        mer ' ugye ennek mint a nagyon jó motoroknak van csak igazán szervízigénye, drága és semmivel nem helyettesíthető alkatrészekkel. és ezek ugye olyan helyen adódnak mint a telelever, illetve a hátsó lengőkar vagy kardánalagút vagy nevezzük bárminek Általában azért óccsó mert az esedékes szervízintervallum meghosszabbításából adódóan a hátsó lengőkar kpl cserérére szorul a motor árának duplájáért.
        sepy, Atti69 és Jankó51 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Egy nem típusazonos motorcserét Magyarországon nem csinálsz meg. Lehetetlen dolog. Autónál és motorkerékpárnál is, ez a dolog már jópár éve nem működik. Jobban jársz, ha akármelyik BMW R45, K75, K100, F650GS, CS, ST stb, mellé teszel egy Ural oldalkocsit, egyedi alvázzal(akkor már inkább olyannal, hogy dönthető maradjon a motor-bár akkor már egy Jawa oldalkocsi jobb lenne, mert nem 100 kg...)
          Itt egy leírás hozzá: http://users.idworld.net/mike38/k100/k100_dnepr.htm
          Click image for larger version  Name:	body2.jpg Views:	0 Size:	47.6 KB ID:	227507
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2021 máj. 05, 14:30.
          zahi kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #6
            emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            No akkormég csak ehhez kell pénz. + pénz +pénz.
            mer ' ugye ennek mint a nagyon jó motoroknak van csak igazán szervízigénye, drága és semmivel nem helyettesíthető alkatrészekkel. és ezek ugye olyan helyen adódnak mint a telelever, illetve a hátsó lengőkar vagy kardánalagút vagy nevezzük bárminek Általában azért óccsó mert az esedékes szervízintervallum meghosszabbításából adódóan a hátsó lengőkar kpl cserérére szorul a motor árának duplájáért.
            Neked is ilyen van ?

            Komment


              #7
              zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Neked is ilyen van ?
              Nem! De ha neked is van esetleg, és őszinte vagy velem akkor Te is belátod hogy az a hátsó lengőkar szervíz ára és gyakorisága miatt könnyen arréb csusszanhat némi spórolás céljából, melyből kifolyólag megfordul a csapágy az aluban, onnantól az kuka. ilyenkor jön a sörösdoboz, mellyel eladhatóvá válik a gép. da a megfelelőjavítás innentől hétszámjegyű. feltételezem egy 600.000-es BMW ettől lesz ilyen olcsó!?!?

              Komment


                #8
                Ja .. nekem van... . De nem jellemző rá . Van már benne vagy 35 e. km is .
                Inkább az újjabb verzióra jellemző , aminek a másik oldalán van a szöghajtás - 2005 utániak- csőtengelyel . Valószínűleg a szöghajtás nagyobbik csapágyára gondoltál ...
                Már azt hittem a tapasztalat beszél belőled .
                Egyébként arra próbáltam utalni , hogy inkább az eredetit kellene megcsinálni , de neked sikerült a témától azonnal eltérned .

                Komment


                  #9
                  Félreértés ne essék, nem azt mondom hogy a BMW egy kalap sz.r, csak nem való az olcsójános magyaroknak, tudomásul kell venni, hogy bele tették a technikát amitől az újnak ára van, és ebből adódóan az alkatrészeknek is. és mert harcolnak, hogy ne hívják elefántnak ezért az anyagtakarékosság is megbosszulja magát egy erőteljesebb szervízigénnyel és alkatrészárral. Én láttam egy GS-t aminek a hátulja elvérzett 108 ezernél, amíg nem kapott szevízt. pedig újonnan vette a gazdája. Mifelénk ezt úgy mondják akinek futja majomra, annak fussa banánra is.

                  Komment


                    #10
                    Nekem meg most nincs majmom a banánhoz.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X