43 éves, 4 gyerekes apuka vagyok. Nagyrészt 2 kerekű motorjaim vannak, de hobbim az oldalkocsizás. Van egy Ural m67-em is, de nem túl üzembiztos, viszont a gyerekeim várnának rá, mert szeretik. Szeretnék egy közel szerelésbiztos oldakocsis motort BMW blokkal. Ehhez kérnék segítséget a motor beszerzésétől , a forgalmi átírásáig.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Újhús
Collapse
X
-
Ha papiros a vázad ,átalakítással megfelelő tervekkel letudod vizsgáztatni.A lényeg,hogy a terveidet egyeztesd a helyi okmányirodában,mert eléggé változók a feltételeik(értelmezési különbségek miatt gondolom)."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 5 likes
-
Íme :
https://auto.jofogas.hu/budapest/BMW..._116129193.htm
Aztán már csak a fékeket , futóművet meg a vázat kell átalakítani ... meg kell rá 2db nagy karbi ... na meg a villamosság ... meg kell még sok pénz .... meg rajz az engedélyhez ...... meg engedély... meg kell még pénz ... meg összeépítési engedély ... meg pénz ...
és lesz egy öszvéred !
(ahogy a székely mondaná : márpedig ilyen állat nincs ... )
vagy
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bm...s_abs-16557806
...
vagy megbízhatóvá teszed .....
szerintem van a fórumon olyan akinek URAL-ja , vagy DNEPR -je van és tud segíteni !
- 6 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
mer ' ugye ennek mint a nagyon jó motoroknak van csak igazán szervízigénye, drága és semmivel nem helyettesíthető alkatrészekkel. és ezek ugye olyan helyen adódnak mint a telelever, illetve a hátsó lengőkar vagy kardánalagút vagy nevezzük bárminek Általában azért óccsó mert az esedékes szervízintervallum meghosszabbításából adódóan a hátsó lengőkar kpl cserérére szorul a motor árának duplájáért.
- 3 likes
Komment
-
Egy nem típusazonos motorcserét Magyarországon nem csinálsz meg. Lehetetlen dolog. Autónál és motorkerékpárnál is, ez a dolog már jópár éve nem működik. Jobban jársz, ha akármelyik BMW R45, K75, K100, F650GS, CS, ST stb, mellé teszel egy Ural oldalkocsit, egyedi alvázzal(akkor már inkább olyannal, hogy dönthető maradjon a motor-bár akkor már egy Jawa oldalkocsi jobb lenne, mert nem 100 kg...)
Itt egy leírás hozzá: http://users.idworld.net/mike38/k100/k100_dnepr.htm
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2021 máj. 05, 15:30."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNo akkormég csak ehhez kell pénz. + pénz +pénz.
mer ' ugye ennek mint a nagyon jó motoroknak van csak igazán szervízigénye, drága és semmivel nem helyettesíthető alkatrészekkel. és ezek ugye olyan helyen adódnak mint a telelever, illetve a hátsó lengőkar vagy kardánalagút vagy nevezzük bárminek Általában azért óccsó mert az esedékes szervízintervallum meghosszabbításából adódóan a hátsó lengőkar kpl cserérére szorul a motor árának duplájáért.
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNeked is ilyen van ?
- 1 like
Komment
-
Ja .. nekem van... . De nem jellemző rá . Van már benne vagy 35 e. km is .
Inkább az újjabb verzióra jellemző , aminek a másik oldalán van a szöghajtás - 2005 utániak- csőtengelyel . Valószínűleg a szöghajtás nagyobbik csapágyára gondoltál ...
Már azt hittem a tapasztalat beszél belőled .
Egyébként arra próbáltam utalni , hogy inkább az eredetit kellene megcsinálni , de neked sikerült a témától azonnal eltérned .
Komment
-
Félreértés ne essék, nem azt mondom hogy a BMW egy kalap sz.r, csak nem való az olcsójános magyaroknak, tudomásul kell venni, hogy bele tették a technikát amitől az újnak ára van, és ebből adódóan az alkatrészeknek is. és mert harcolnak, hogy ne hívják elefántnak ezért az anyagtakarékosság is megbosszulja magát egy erőteljesebb szervízigénnyel és alkatrészárral. Én láttam egy GS-t aminek a hátulja elvérzett 108 ezernél, amíg nem kapott szevízt. pedig újonnan vette a gazdája. Mifelénk ezt úgy mondják akinek futja majomra, annak fussa banánra is.
- 2 likes
Komment
-
Ez így van előbb -vagy utóbb lemászunk a fáról és miután elegünk lesz a banánból kevesebbet eszünk belóle. Kigyógyulunk mint Máté a Kawából vagy én a Bömbösből. Biztosan állítom van a földnek napos oldala!. Egy biztos ha olyan géped van ami ritka vagy a drágábbak közül való akkor egy sérülés vagy javítás annak megfelelöen nagy kiadás lesz sajna.
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNekem meg most nincs majmom a banánhoz.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
Komment