Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bemutatkozás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Bemutatkozás

    Click image for larger version

Name:	19944_1354916592600_2266979_n.jpg
Views:	1
Size:	85.3 KB
ID:	156253Click image for larger version

Name:	19944_1354916632601_4126957_n.jpg
Views:	1
Size:	110.8 KB
ID:	156254Click image for larger version

Name:	467989_10201152136065141_1437694902_o.jpg
Views:	1
Size:	197.6 KB
ID:	156255Click image for larger version

Name:	976002_10201152135225120_1438497926_o.jpg
Views:	2
Size:	197.7 KB
ID:	156256Click image for larger version

Name:	1412216_10202179831316880_1026062683_o.jpg
Views:	1
Size:	199.3 KB
ID:	156257Sziasztok veteránosok!
    Magamról pár szóban: Gyerekkorom óta a motorok és autók szeretete és szerelése ami foglalkoztat. Eredeti szakmám autószerelő, nem dolgozom benne főállásban, de hobbiként a mai napig javítom a család és a barátok járműveit. Másik nagy szerelem a motorozás. Szerencsésnek mondhatom magam hogy sikerült úgy alakítani az életem hogy minden megférjen egymás mellett.
    Első motorom egy 1968-as 559-es Jawa volt, amit egy tyúkólból sikerült kilopni a tyúkok alól Talpra állítása és forgalomba helyezése nem volt zökkenőmentes, de sikerrel járt. Ezzel a géppel bejártam az országot, soha nem hagyott ott. Egy hirtelen jött ötlettől vezérelve eladtam és ezt azóta is bánom.
    Következő motor egy 1985-ös Kawasaki GPZ 900R lett, lassan veterán korú, de még mindig jó erőben lévő igazi superbike Szintén az utolsó csavarig szétszedésre került, fel lett újítva ami kell, le lett festve eredeti színekre. Ezzel a motorral az elmúlt 7 évben 63000 km-t tettem meg szintén lerobbanás mentesen, illetve csak olyan hibával amit helyben tudtam orvosolni.
    Idén januárban jött a "vezérhangya" hogy kell egy régi vas. Találtam egy eladó TS 250/1-es MZ-t, ami családi tulajdonban volt végig, nem lett szétbarmolva, fűrészelve és alakítva. Sikerült teljesen gyári állapotra visszaállítani, működőképes, szép állapotú, jelenleg a papírmunkára váro motorom lett.
    Alkatrészbázisként beszereztem hozzá egy másik per 1-et, ami papírokkal rendelkezik, 17 éve nem használt, kissé hiányos állapotú. Egy kis benzin és akku segítségével beindult. Nincs szívem szétbontani, most egy cafe racer építés alanyaként vár a sorsára.
    Amiért leginkább itt vagyok, hogy tapasztalatokat szerezzek egy ilyen MZ gyújtás átalakításában. Robogó elektronikát kap.
    Lentus
    Utoljára szerkesztve a következő által: Lentus; 2013 nov. 23, 16:36.

  • #2
    Üdv. Lentus! Érezd jól magad közöttünk, köszönjük a szép és tartalmas bemutatkozásod. De ugye azt viccnek szántad,hogy a Kawával az" utóbbi 7 évben 63 Km." sikerült motoroznod hiba mentesen! Bocs gondolom ezt el írtad de nem hagyhattam ki. Szépek a régebbi gépeid is. A Gyula bá. féle gyújtáson nem gondolkodtál még?, nézz szét - olvasgass mielőtt szétszeded a gyárit és alakítani akarod a főtengely végét. Bocs én ezt javaslom. Üdv. közöttünk: Sepy.
    Che kedvelte ezt.

    Komment


    • #3
      Hello Sepy! Köszönöm a fogadtatást Javítottam, természetesen 63 ezer az a 63!! Köszönöm az elismerést, jólesik!
      Gyula bá. féle gyújtást nem ismerem, de utánanézek. Igazából van egy komplett elektroniokám egy robogóból kötegestől mindenestől, ezért gondolkodtam abban. Mindenképp a donor alkatrészt alakítanám nem a MZ lenne faragva. Lendkeréknek kell egy új agy.
      Che kedvelte ezt.

      Komment


      • #4
        Üdvözöllek!

        Robogó gyújtással kapcsolatban itt nézz körül: Robogó elektromosság veteránra - Veterán fórum

        Én is most eszkábálok egy yamaha jog gyújtást igaz nem 250/1-re hanem ts 150-re.
        Lentus kedvelte ezt.

        Komment


        • #5
          Szia!
          Végigrágtam magam rajt, na igen, a problémám nekem is az hogy az alaplapot kellene méretre marni és legyártatni egy lendkerék agyat. Nem tudom itt Szombathelyen hol találok erre szakembert. Ha jól tudom a TS-ek gyújtás oldala egyforma volt. Tehát egy cipőben járunk

          Komment


          • #6
            Szevasztok

            Tisztelettel irigyelek benneteket .
            1973-tól kisebb kihagyással MZ-zek , INKÁBB VEZETEK, de soha nem hagyott cserben .
            Én inkább csak agyaltam azon amit ti csináltok!
            Hajrá fiuk, nekem tetszik ahogy igyekeztek!
            Utoljára szerkesztve a következő által: berlin; 2013 nov. 25, 18:37. Oka: k betü

            Komment


            • #7
              Jó estét mindenkinek!
              Tóth Tamás vagyok Kecskeméti lakos, rég óta motorozok, többnyire NDK-s motorjaim voltak jelenleg egy 51-es Simsonom van
              Titus és CZsolti kedvelte ezt.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X