Sziasztok veteránosok!
Magamról pár szóban: Gyerekkorom óta a motorok és autók szeretete és szerelése ami foglalkoztat. Eredeti szakmám autószerelő, nem dolgozom benne főállásban, de hobbiként a mai napig javítom a család és a barátok járműveit. Másik nagy szerelem a motorozás. Szerencsésnek mondhatom magam hogy sikerült úgy alakítani az életem hogy minden megférjen egymás mellett.
Első motorom egy 1968-as 559-es Jawa volt, amit egy tyúkólból sikerült kilopni a tyúkok alól Talpra állítása és forgalomba helyezése nem volt zökkenőmentes, de sikerrel járt. Ezzel a géppel bejártam az országot, soha nem hagyott ott. Egy hirtelen jött ötlettől vezérelve eladtam és ezt azóta is bánom.
Következő motor egy 1985-ös Kawasaki GPZ 900R lett, lassan veterán korú, de még mindig jó erőben lévő igazi superbike Szintén az utolsó csavarig szétszedésre került, fel lett újítva ami kell, le lett festve eredeti színekre. Ezzel a motorral az elmúlt 7 évben 63000 km-t tettem meg szintén lerobbanás mentesen, illetve csak olyan hibával amit helyben tudtam orvosolni.
Idén januárban jött a "vezérhangya" hogy kell egy régi vas. Találtam egy eladó TS 250/1-es MZ-t, ami családi tulajdonban volt végig, nem lett szétbarmolva, fűrészelve és alakítva. Sikerült teljesen gyári állapotra visszaállítani, működőképes, szép állapotú, jelenleg a papírmunkára váro motorom lett.
Alkatrészbázisként beszereztem hozzá egy másik per 1-et, ami papírokkal rendelkezik, 17 éve nem használt, kissé hiányos állapotú. Egy kis benzin és akku segítségével beindult. Nincs szívem szétbontani, most egy cafe racer építés alanyaként vár a sorsára.
Amiért leginkább itt vagyok, hogy tapasztalatokat szerezzek egy ilyen MZ gyújtás átalakításában. Robogó elektronikát kap.
Lentus
Magamról pár szóban: Gyerekkorom óta a motorok és autók szeretete és szerelése ami foglalkoztat. Eredeti szakmám autószerelő, nem dolgozom benne főállásban, de hobbiként a mai napig javítom a család és a barátok járműveit. Másik nagy szerelem a motorozás. Szerencsésnek mondhatom magam hogy sikerült úgy alakítani az életem hogy minden megférjen egymás mellett.
Első motorom egy 1968-as 559-es Jawa volt, amit egy tyúkólból sikerült kilopni a tyúkok alól Talpra állítása és forgalomba helyezése nem volt zökkenőmentes, de sikerrel járt. Ezzel a géppel bejártam az országot, soha nem hagyott ott. Egy hirtelen jött ötlettől vezérelve eladtam és ezt azóta is bánom.
Következő motor egy 1985-ös Kawasaki GPZ 900R lett, lassan veterán korú, de még mindig jó erőben lévő igazi superbike Szintén az utolsó csavarig szétszedésre került, fel lett újítva ami kell, le lett festve eredeti színekre. Ezzel a motorral az elmúlt 7 évben 63000 km-t tettem meg szintén lerobbanás mentesen, illetve csak olyan hibával amit helyben tudtam orvosolni.
Idén januárban jött a "vezérhangya" hogy kell egy régi vas. Találtam egy eladó TS 250/1-es MZ-t, ami családi tulajdonban volt végig, nem lett szétbarmolva, fűrészelve és alakítva. Sikerült teljesen gyári állapotra visszaállítani, működőképes, szép állapotú, jelenleg a papírmunkára váro motorom lett.
Alkatrészbázisként beszereztem hozzá egy másik per 1-et, ami papírokkal rendelkezik, 17 éve nem használt, kissé hiányos állapotú. Egy kis benzin és akku segítségével beindult. Nincs szívem szétbontani, most egy cafe racer építés alanyaként vár a sorsára.
Amiért leginkább itt vagyok, hogy tapasztalatokat szerezzek egy ilyen MZ gyújtás átalakításában. Robogó elektronikát kap.
Lentus
Komment