Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125/49 and csepel 125/50 information

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #61
    Köszönöm a fordítást,már keresem és le is töltöttem valamilyen irodalmat hozzá,de még át kell néznem.Valószínű már csak holnap lesz belőle valami.

    Üdvözlettel:Che

    Komment


    • #62
      Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Köszönöm a fordítást,már keresem és le is töltöttem valamilyen irodalmat hozzá,de még át kell néznem.Valószínű már csak holnap lesz belőle valami.

      Üdvözlettel:Che
      Ok

      Tomorrow is ok

      Komment


      • #63
        Eric Heijdens eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        but how wide?
        I searched on the net
        About this link
        Csepel 125 Lemezvillás Zöld 1949 : Pannonia Project - Digital Art
        2.5x19 rear and front wheels
        So 2.5 zoll wide the rim

        Komment


        • #64
          Eric kolléga privát üzenetben felkeresett tegnap, leírom ide is az információt, hátha egyszer másnak is szüksége lesz rá.
          A ráf szélessége tehát 2"

          Komment


          • #65
            Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A ráf szélessége tehát 2"
            A colstok nem csal
            A korábbi linkemen viszont 2.5" a hivatalos kezelési könyv szerint
            A Danuviára 1,85"x19"-et ir a könyv
            A futómű

            De írtam, nem vagyok szakértő, csak a netröl ollóztam ki

            Komment


            • #66
              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A Danuviára 1,85"x19"-et ir a könyv
              Ennek utána nézek, aztán akkor javítom, mert van itthon Danuvia kerék is

              Komment


              • #67
                Szervusztok!

                A Csepel 125/49 kezelési útmutatójában a gumiméret 2.5X19.A T Csepelek gumimérete szintén 2.5X19,tehát a két típus gumimérete azonos.Nekem nincs 125/49-hez kerekem,viszont a T Csepelhez van,elővettem és megmértem a szélességét.A több ponton mért méreteket átlagolva a ráf szélessége 54 mm,amely incben megközelítőleg 2.1/8".A küllők átmérője 3mm.,darabszámuk 36.

                A kezelési könyv a mellékelten feltöltött képek alapján térítésmentesen letölthető a netről.A könyv gazdagon illusztrált képekkel,amely remélem segítségére lesz Erik barátunknak,bár megjegyzem rengeteg,a kor közlekedési szabályit tartalmazó írás is található benne,ami talán egy restaurátornak felesleges.

                Üdvözlettel:Che

                Komment


                • #68
                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A Danuviára 1,85"x19"-et ir a könyv
                  Lehet, hogy máshogy mérték a szélességet, mert az itthon három Danuvia kerekéken is 2,1/4" mértem, szóval szélesebb a Csepelénél.

                  Komment


                  • #69
                    Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    hogy máshogy mérték a szélességet
                    Ha mi Mo-gon nem tudunk egy határozott választ, méretet , adatot adni egy magyar motorrol, mit csináljon egy külföldi?!
                    Ugyanakkor már van kereke. Ő vajon milyen méretet mér rajta?

                    Komment


                    • #70
                      Ne izguljatok már,akkoriban is olyat szereltek ami éppen sikerült !

                      egyébként érdemes a középátmérőt ... átlagot alapnak venni,a többi méret az anyagbeszerzők sikereit pontözza....
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                      • #71
                        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        éppen sikerült
                        Azért csak nem! Gondolom a formázó prés nem evett meg mindent 0,5-0,75" különbséggel

                        Komment


                        • #72
                          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ugyanakkor már van kereke. Ő vajon milyen méretet mér rajta?
                          Jogos a kérdés, egy teljesen ismeretlen motornál talán csak biztosra szeretne menni a válasszal mielőtt egy rossz méretűt szerez be. Ha leméri a meglévőt és Csepel az a kerék akkor 2" kell legyen.

                          Komment


                          • #73
                            Hi Eric,
                            Do you have only spokes and drums, or do you have rims too?
                            if you have rim, could you measure it and write it to us?
                            There is some contradiction, because different manuals contains different measures.
                            I think the most probable measure will be 2,5*19 (in the original Csepel tires the measure is 2,5*19 too, so it confirms that the rim measure will be the same)
                            B

                            Komment


                            • #74
                              Megkérdeztem Erictől hogy van-e ráfja vagy csak a dob és küllők vannak meg. Ha megvan a ráf, mérje le és írja meg.
                              Írtam hogy van némi ellentmondás a különböző leírások között, de a legvalószínűbb méret a 2,5*19 lesz (a gumin is ez a méret szerepel)

                              Komment


                              • #75
                                dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Írtam hogy van némi ellentmondás a különböző leírások között, de a legvalószínűbb méret a 2,5*19 lesz (a gumin is ez a méret szerepel)
                                Az a gumi mérete .... A ráf , vagy "felni " (???) mérete egy kicsit más . A Pannoniájé , ha jól tudom 2,15x18- vagy 2,15x19 . ami ha minden igaz a belső peremszélességet jelenti ,ahová a gumi pereme befekszik , no meg a belső perem átmérőjét . Ebből elindulva a kis csepel kb 1,5x19 körüli 36 küllős ráfot kíván . Vagyis egyáltalán nem valószínű , sőt ... ne keverjétek meg szegényt . Ha minden igaz a régi felnik ráadásul nem is mély ágyazásúak , .... vagy mi . Talán éppen ezért , valamint a rozsdás állapot miatt használhatatlan ráf miatt szeretne beújítani kettőt .
                                Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2018 szept. 18, 14:35.

                                Komment

                                Working...
                                X