Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
A koncepció elég jó, de nem tulzás kicsit a első-hátsó lámpavédő? Meg mi az a tárcsa a blokk oldalán?
Akár 56-os, akár nem, de úgy pucoltam volna vele el a T-34-esek (T-54-esek elől meg pláne) elől mint a szél...
Ez végülis milyen szín?
A lámpavédő egy brutális védőmehanizmus, amely kiválóan nem alkalmas a golyók felfogására, de talán a terepen egy két lelógó ágat kivéd . A blokk oldalán kilógó tárcsa, valószínűleg egy darálót hajtott, most generátorként is funkcionálhat a.. ( valamihez ).A szín hivatalosan harckocsi zöld színkód alapján kikeverve, kétkomponensű RAL ...festék.
joker, nyomassad nyugodtan.
No PARAminden eredeti alkatrésze megvan, bármikor vissza alakítható régi állapotára. Megfogadva a korábbi hozzászólásokat.
Épp ezért gondoltam, nekem világosnak tűnik ahhoz mi lenne a RAL kód?.
Amikor én kerestem katonai zöld festéket, csak egy biztos színt találtam, a RAL6025-öt ami a MIG 29 keréktárcsa színe.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Szóval szerintem egy vonalon kelett volna haladni .
...ezért talán így egyben nem olyan ütős .Viszont csináltál valamit , ez a lényeg! (csak zárójelben kérdem : az a vasdarab tényleg ott forog a lábadnál ? )
Én anno Szolnokon voltam katona és emlékszem rá hogy legalább 6-7 féle színük volt a járműveknek. Az Uazok világosabbak voltak általában. Volt egy pontonhidas Kraz, az tök sötét. Nézegettem is miféle szabály alapján vannak a színárnyalatok, és végül rájöttem...
És ez a legfőbb szabály az volt a seregben szín ügyben: Amilyenre sikerül!!!
Épp ezért gondoltam, nekem világosnak tűnik ahhoz mi lenne a RAL kód?.
Amikor én kerestem katonai zöld festéket, csak egy biztos színt találtam, a RAL6025-öt ami a MIG 29 keréktárcsa színe.
[ATTACH=CONFIG]16319[/ATTACH]
Szóval szerintem egy vonalon kelett volna haladni .
...ezért talán így egyben nem olyan ütős .Viszont csináltál valamit , ez a lényeg! (csak zárójelben kérdem : az a vasdarab tényleg ott forog a lábadnál ? )
Abszolút jó látod a dolgot. Semmilyen konkrét terv nem volt számításban, csak az idővonal. Így több stílust lehet felfedezni a motoron. Pusztán a saját, és a kisfiam öröme dominált. Most azt mondja ( APA VAN EGY IGAZI KATONAI MOTORUNK!) Ő még gyerek. Viszont nagyon jó ötletet adtál a motor pontos leírásához. Ez akkor egy Az M.SZh.SZ. motoros szak osztályának oktató motorja. Amit több célra is használtak egyszerre . A vasdarab még ott forog, de muszáj lesz leszednem, mielőtt baleset lesz belőle.
Most mivan ? Eladja a gyerek kedvenc "katonai " motorját ? Azért így mint eladási tárgy azért már inkább lejebb sorolnám !
Addig amig a te és a gyerek örömére szolgált --egy jópofa valami volt --de így mint 170 000 ft --inkább a vicc kategória .
-----Te hatalmaztál fel a multkor ,hogy irjam nyugodtan a véleményem . De talán (remélem ) azért akarod eladni ,hogy az ezen szerzett tapasztalatokat , átvidd egy sokkal jobb motorépítésbe ---a gyereknek !
A legenda születőben van! A telefonálók 99%-ának első kérdése valóban az eredetiség. Természetesen kellő tájékoztatásban részesülnek, hogy soha nem gyártottak 125-ös katonai Csepelt ilyen formában.
Most mivan ? Eladja a gyerek kedvenc "katonai " motorját ? Azért így mint eladási tárgy azért már inkább lejebb sorolnám !
Addig amig a te és a gyerek örömére szolgált --egy jópofa valami volt --de így mint 170 000 ft --inkább a vicc kategória .
-----Te hatalmaztál fel a multkor ,hogy irjam nyugodtan a véleményem . De talán (remélem ) azért akarod eladni ,hogy az ezen szerzett tapasztalatokat , átvidd egy sokkal jobb motorépítésbe ---a gyereknek !
Nem értem, mi ez a nagy düh és harag a soraidban? Apa és fia által kreált jópofa kis motorról van szó. Az érdeklődők sokaságából ítélve örömmel tölt el a tudat, hogy Ők nem "vicc", és lejjebb sorolandó kategóriába osztják a motort. Nincsen semmi baj a véleményeddel, csak nem értem. Egy magyar motor, amit egy magyar lakatos emberke a magyar fiával a magyar kis műhelyükben átalakított ízlésük szerin katonai motornak. Szerintem nem kell mindig követni a jól bevált és kitaposott utat, és egy százhuszonharmadik restaurált szobadísznek beállított 125-ős D-csepelt készíteni. Viszont, ha valaki ezt szeretné hát tegye. Nekem is volt ilyenem. Kérlek ne bosszankodj annyit más ember hülyeségén, hidd el nem éri meg. Hagyd rá. Viszont egy egész jó kis témán rágódunk már pár lap óta. Üdv. Ui.: most robogózni szeretnénk.
Nem hiszem, hogy olyan nagy düh, vagy harag lett volna ebben.
Inkább csak számítanod kell majd kritikákra veterános körökben. Amit csináltatok, azt ti, a saját ízlésetekhez, elképzeléseitekhez alakítva csináltátok. Egy egyedi gépet. Ami sok örömet okoz, ha megtartjátok, mert nektek készült, ráadásul a ti kezetek munkája van benne. Ha viszont eladó sorba kerül, az rosszul eshet azoknak, akik a veteránokat temérdek utánajárással, munkával ( és itt nem azt mondom, hogy ti nem dolgoztatok vele sokat, mert igen, és tényleg jól néz ki!) eredeti állapotúra, vagy ahhoz minél közelebbire hozzák, hogy megőrizzék ezeket a gépeket. Mivel ezekből SOHA TÖBBÉ nem lesz gyártva, a számuk behatárolt, és csak csökkenni fog. Ez az örök dilemma a veteránoknál, hogy felújítani, vagy pedig szabad e belőlük egyedi gépeket csinálni. Csökkentik e az eredeti gépek és felújítóik munkájának értékét, presztízsét az ilyen gépek? Valószínűleg a te motorodat sem egy veterános, vagy veteránokhoz értő ember fogja megvenni.
A ti gépetek ráadásul nem is egyértelműen egyedi, mivel az "akár lehetett volna ilyen is" kategóriájú. Találkozni ilyen militarizált motorokkal hirdetésekben (pl.: múltkor egy Pannónia). És Wsievers jól írta, így születnek a legendák, "Mert én már láttam olyat!"
Nem tudom Joker ezekre gondolt e, de beleszaladtál egy ilyen régi vitás helyzetbe, ami miatt lehet még kapsz kritikákat...
Dehogy van ilyen ....mindenféle , mindig mondom :az irás NEM BESZÉLGETÉS ! Csak csodálkoztam , hogy az elöbb még családi kedvenc , pik-pak eladó .
-----na miután taluga elöbb reagált mint én (és csak most olvastam ) ezért kiegészítem azzal a mondandómat : igen gondoltam taluga álltal felhozott érvekre is --de bennem inkább az ár érték arány ébresztett gondolatokat .
(na megyek dolgozni -majd este.. )
Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2013 máj. 26, 09:15.
Én is erre gondoltam.
Nincs harag, viszont azzal tisztában kell lenni hogy egy veterán motornál, erősen értékcsökkentő az átfaragás ténye.
Ezek a motorok gyári állapotban néznek ki a legjobban.
De sok szerencsét az eladáshoz, de inkább valami normális motort szerezz, ne robogót
Én vettem már a jó állapotú sárvédőm helyett egy rozsdás-lyukasat is, krómozott kormány helyett csak festett kormánynak való rozsdásat is, merthogy az eredeti. És tudom hogy sok munkám lessz vele, de az eredmény megéri.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 máj. 26, 09:50.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Nem hiszem, hogy olyan nagy düh, vagy harag lett volna ebben.
Inkább csak számítanod kell majd kritikákra veterános körökben. Amit csináltatok, azt ti, a saját ízlésetekhez, elképzeléseitekhez alakítva csináltátok. Egy egyedi gépet. Ami sok örömet okoz, ha megtartjátok, mert nektek készült, ráadásul a ti kezetek munkája van benne. Ha viszont eladó sorba kerül, az rosszul eshet azoknak, akik a veteránokat temérdek utánajárással, munkával ( és itt nem azt mondom, hogy ti nem dolgoztatok vele sokat, mert igen, és tényleg jól néz ki!) eredeti állapotúra, vagy ahhoz minél közelebbire hozzák, hogy megőrizzék ezeket a gépeket. Mivel ezekből SOHA TÖBBÉ nem lesz gyártva, a számuk behatárolt, és csak csökkenni fog. Ez az örök dilemma a veteránoknál, hogy felújítani, vagy pedig szabad e belőlük egyedi gépeket csinálni. Csökkentik e az eredeti gépek és felújítóik munkájának értékét, presztízsét az ilyen gépek? Valószínűleg a te motorodat sem egy veterános, vagy veteránokhoz értő ember fogja megvenni.
A ti gépetek ráadásul nem is egyértelműen egyedi, mivel az "akár lehetett volna ilyen is" kategóriájú. Találkozni ilyen militarizált motorokkal hirdetésekben (pl.: múltkor egy Pannónia). És Wsievers jól írta, így születnek a legendák, "Mert én már láttam olyat!"
Nem tudom Joker ezekre gondolt e, de beleszaladtál egy ilyen régi vitás helyzetbe, ami miatt lehet még kapsz kritikákat...
A kritikáknak, legyen az negatív, vagy pozitív örülök és táplálkozom belőlük. A te általad leírtak tele vannak helytálló intelligens ész érvekkel. Aki olvassa az látja. Látom, hogy a téma elég megosztott. Nekem nem áll rendelkezésre annyi tőke, hogy egyszerre több járművem is legyen. Így ha mást szeretnék, valamitől meg kell válnom. Az érdeklődők akik eddig megkerestek, kuriózumnak szeretnék megvásárolni a Csepelt. Biztos vagyok benne, hogy új gazdája is úgy fogja szeretni, mint mi.
Örülök, hogy így fogod föl, és nem is igazán kritikának szántam, csak egy másik nézőpontnak.
A fiúk itt föntebb ki is egészítették, úgyhogy így már teljes a kép
Kiegészítés ként hozzá tenném, hogy én például imádom a régi blokkok köré épített bobbereket, cafe racereket. Egyszer remélhetőleg építek is egyet magamnak.
Ezt például én sem értettem, hogy végre kész és rögtön eladjátok, csak ezt meg én nem írtam le. Bár, ha húzhatok párhuzamot a festészettel, egy kép nekem is addig érdekes, míg el nem készül... onnantól már a következő üres vászon a kihívás...
Nekem nem áll rendelkezésre annyi tőke, hogy egyszerre több járművem is legyen. Így ha mást szeretnék, valamitől meg kell válnom.
Ezzel pedig többen vagyunk így, és erről Che írt nagyon jól egy másik topicban, amit ide másolok, mert nem is lehet jobban megfogalmazni:
"Jaj fiúk,ha pénzetek lenne,...-harácsolnátok,a végén rámenne minden,a családi élet,az apró örömök élvezete és maradna a futkosás a a „csodás roncsok” körül,hogy most éppen melyik gumi légtelenedett le,melyik „gagyi” krómon jelent meg valamilyen szeplő,vagy hova kakált az a k.-va légy.
Azt mondanám én ,hogy legyen egy,ami nagyon egyben van,esetleg kettő,de azután vágjátok be a féket,mert könnyen rámehet az életetek és a nagy gyűjtögetés közben elszalad mellettetek az élet.
Válasszatok egy kedvencet,csináljátok meg,de nagyon és használjátok,a magatok és a család örömére,járjatok találkozókra,szerezzetek barátokat,-éljetek!
A fentieket a magam keserves tapasztalata alapján írom,minden bántó szándék nélkül.
Üdvözlettel:Che"
Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 26, 11:32.
P20-as Pannóniák is volta a forgalom irányítóknál. Én a 80-as évek elején vettem egy leselejtezettet a katonaságtól. Semmiben nem különbözött a polgári változattól.
P20-as Pannóniák is volta a forgalom irányítóknál. Én a 80-as évek elején vettem egy leselejtezettet a katonaságtól. Semmiben nem különbözött a polgári változattól.
Esetleg fényképed van róla?
Nagyon érdekelne a története is!
Utoljára szerkesztve a következő által: Ricsi95D; 2014 febr. 24, 19:48.
Komment