Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Moto Guzzi ebben az el Japánosodott világban mégis motor!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #16
    Szervusztok!

    A hátsó rugózását nem értem,mert látni vélek egy lengővillát és a teleszkóp helyén egy három ponton csuklós szerkezetet,amely úgy nézem,hogy állítható feszességű,akár dörzstárcsás szorítású is lehet,-de hol a rugó?Számomra érdekes és különleges megoldás,még nem találkoztam ilyennel,persze ezen a vidéken igen ritka a Moto Guzzi-nak még a modernebb típusai is,nemhogy az ilyen korosabb veteránok.

    Azt nem tudom,ha haza hozod,milyen bajra gondolsz,műszakira,vagy jogira,mert itt minden előferdülhet,ez már csak egy ilyen ország.

    Üdvözlettel:Che

    Komment


    • #17
      Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      három ponton csuklós szerkezetet,amely úgy nézem,hogy állítható feszességű,akár dörzstárcsás szorítású is lehet,-de hol a rugó?
      Igen az egy dörzstárcsás lengéscsillapító,a rugózás: torziós vagy központi.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


      • #18
        Click image for larger version

Name:	IMG-20190926-WA0001.jpg
Views:	32
Size:	469.3 KB
ID:	220385 Sziasztok Airone 250 a rugos tagok vizszintesen helyeszkednek el a blokk alatt 2darab a kilincs szerkezetnek neveznem talan ami a kepen lathato az a csillapitast szolgalja.Egy 1938- ban gyartott pe250-est kerestem es erre bukkantam ez egy kesobbi modernebb valtozat .A Pe 250 hatsorugos valtozata nagyon ritka mivel keveset gyartottak mert atvette a helyet ez a verzio es meg aki meg is vette a Pe-250 nt
        az atalakitotta az Airone hatsorugozasara.A kepen lathato Pe250 rugos hatso atalakitva

        Komment


        • #19
          A blokk alatt lathato ket vizszintes cso rejti a rugostagokat

          Komment


          • #20
            Köszönöm,-így már megérthető számomra is.

            Komment


            • #21
              Zsolti ez a Te géped ami a képen van?

              Komment


              • #22
                movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                es erre bukkantam
                Nagyon szép.. jobban tetszik ez a a típus a nyitott fej és a hajtűrugók miatt.

                Komment


                • #23
                  Nem tudom meg melyiket kellene haza vinni a Pe sokkal ertekesebb ha original a problema hogy nem talalni hatso reszt eredetit mivel a Pe szeria merev vazas volt az utolso evben adtak ki rugos( elastico) hatso futomuvel de jott rogton az uj versio meg haboru es keveset gyartottak .Igy egy szep motor nem is draga de csak santit azzal a hatsofutomuvel.Muszakilag hibatlan meg van csinalva rendesen aki nem ismeri az eszre sem veszi

                  Komment


                  • #24
                    movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Nem tudom meg melyiket kellene haza vinni
                    Dehogynem ...!



                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    Mindkettőt!
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                    • #25
                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Dehogynem ...!



                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      Mindkettőt!
                      Hogyne nem lenne rossz de van meg egy harmadik jelolt is de az egy masik kategoria .A helyzet hogy elkerltek tolem bizonyos jarmuvek es lehetosegem van ujakat beszerezni ,sajnos nincs idom lehetosegem szerelgetni ugy hogy olyanokat keresek amikkel nem sok vagy egyaljtalan nincs mit csinalni.De meg igy is vannak kulombozo felbe hagyott projektek amiket szeretnek befejezni valaha.

                      Komment


                      • #26
                        Ezek most is ritka darabok főleg Itálián kívül. letakarva még nem is porosodnak csak az értékük nől de gyorsan. Majd lesz időd vagy egyet eladva anno kettőt rendbe tudsz tetetni belőle.

                        Komment


                        • #27
                          A félbehagyott dolgok,-hát az van,szerintem mindegyikőnknél,de az élet már csak ilyen,azután vagy lesz idő és energia befejezni,vagy nem.A jelenkori gondolkozásomra hivatkozva,nem halmoznék föl ennyi mindent,pakolgatok a padláson,illetve próbálok rendet tenni és válogatni,hát van ott minden Zaporozsec hátsó futómű alkatrésztől,a II.Vh-s USA bombázó szárnylámpától a Drúzsba alkatrészig és természetesen a sok megbúvó poloska.Pakolászás közben az ember rájön,hogy sokkal több a kevés,de az jó állapotú legyen.Bónuszként ettől a kifingásra való időjárástól,jól megnedvesedett az orrom és nem győzöm mosni a zsebkendőimet,de most ennek van a szezonja,a párom szintén köhög és belázasodott,mivel nem lehetünk mindketten betegek,én egészségesnek nyilvánítottam magam.

                          "Ember küzdj és bízva,bízzál!",-írta valaha Madách,-de ennyit?

                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                          • #28
                            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            "Ember küzdj és bízva,bízzál!",-írta valaha Madách,-de ennyit?
                            Nem.. ehhez még kevés Dantét olvasni kell, s összeáll a kép.. Kedves Józsi bátyám! Hát ezek vagyunk Mi.. A félig üres poháron ne keseregjünk.. örüljünk félig teli van..

                            Komment


                            • #29
                              Az Olasz a világ leg motorizáltabb nemzete.. Movisz ily szempontból irigylésre méltó helyzetben van.. A világ legtöbb motorgyára Olaszországban van. Na... amit még ehhez fűznék... az a Hyde parkba való..

                              Komment


                              • #30
                                Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A félbehagyott dolgok,-hát az van,szerintem mindegyikőnknél,de az élet már csak ilyen,azután vagy lesz idő és energia befejezni,vagy nem.A jelenkori gondolkozásomra hivatkozva,nem halmoznék föl ennyi mindent,pakolgatok a padláson,illetve próbálok rendet tenni és válogatni,hát van ott minden Zaporozsec hátsó futómű alkatrésztől,a II.Vh-s USA bombázó szárnylámpától a Drúzsba alkatrészig és természetesen a sok megbúvó poloska.Pakolászás közben az ember rájön,hogy sokkal több a kevés,de az jó állapotú legyen.Bónuszként ettől a kifingásra való időjárástól,jól megnedvesedett az orrom és nem győzöm mosni a zsebkendőimet,de most ennek van a szezonja,a párom szintén köhög és belázasodott,mivel nem lehetünk mindketten betegek,én egészségesnek nyilvánítottam magam.

                                "Ember küzdj és bízva,bízzál!",-írta valaha Madách,-de ennyit?

                                Üdvözlettel:Che
                                En Es gyujtogetek nindent csak azon veszem eszre hogy van egy 65 nm-es raktaram a varosba meg a hazam az egy 260nm -es plussz a garazs ami 55nm es helyszukevel kuszkodok .Sokszor problema a mindennapos hasznalati eszkozok elhelyezese hasznalata .Most kell higy csinaljak a kertiszerszamoknak egy kulso helysegel mert legutobb is raesett egy szerszamgep a garazsban ideiglenesen tartozkodo nem tulajdonomat kepezo autora no ez eleg volt arra hogy elhatarozzam magam a dolgoktol valo megvalasra .Ha folmegyek a raktarba csinalo egy par fotot eleettento peldanak ????

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X