Szeretnék márkatársakkal vagy a tipushoz értőkkel beszélgetni és egyben a mai még is ritkább gyátmányok táborát növelni. Az én gépem egy 88 -as Florida mellyel a szezonban elhagytam a 7000 km-t / ne mosolyogj , hogy csak ennyi de én lassan 68 leszek/ nem kérkedek hisz ez múló állapot.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Moto Guzzi ebben az el Japánosodott világban mégis motor!
Collapse
X
-
Szuper!
Olajcsere,szelephézag,karbi szinkron,akku regenerálás,töltés-ellenenőrzés,csapok csuklók emeltyűk zsírzás,féktisztítás ellenőrzés betétcsere?benzinszűrő,olajszűrő,teló-olaj,kerékcsapágy,kormány-csapágy ellenőrzés....."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
-
Barátom Máté! Ezen dolgokkal kezdődött a szezon hisz ismeretlen volt a gép. Folyadékokat és a fékbetéteket én cseréltem, mániám a kontaktok ellenörzése / oda való, nem kipufogóra / réz pasztával ápolása. Akkut cseréltem + hátsó gumit. Evvel nem kap el a vigyor mert márciusi műszakira előre- hátra új kell. Talán mindennek köszönhetően a kevés motor olaj pótláson kívü/ nem oly rémísztő mint mondogatják / csak tankolnom kellett. Ezt viszont szívesen tettem mert mindíg elvitt és haza hozott!
- 2 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemániám a kontaktok ellenörzése / oda való, nem kipufogóra / réz pasztával ápolása.
Mert én egyszer rézspray-vel befújtam az akkusarukat, és néztem hülyén hogy az amúgy jó akku nem volt képes megtekerni a motort
- 3 likes
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
No ezt részletezze kérem!
Mert én egyszer rézspray-vel befújtam az akkusarukat, és néztem hülyén hogy az amúgy jó akku nem volt képes megtekerni a motort
Mint ahogy a réz zsír és a rézpaszta sem ugyan az.
- 3 likes
Komment
-
Ezt bátorkodtam ecsetelni nem kipufogóra valóval kell megkenni! Amit én használok az direkt kontataktokra való. Hengeres harmonika szerű műa. flakon ez bizti vezeti az elektronokat. Átmozgatom a sarukat ezt bele nyomom és nem szulfátosodik le- legalább is eddig nem tapasztaltam ilyet. Zsírszerű az állaga és kirekeszti a vizet pl.. A spray formátum ide nem lenne jó mert az egymás melletti sarukat avval befújni nem bisztos, hogy nem okozna galibát.
- 2 likes
Komment
-
Kopogtatok és közben kérdezem van még rajtam kívül Guzzis a csapatban. Tudom nem fogtok tolongani no de ennyien?? A réz pasztás megoldás évek óta tartó tesztek miatt mondhatom bevált nem szokott kontakt hibából adódó gondom adódni és verem is az asztal lapot alulról ne is legyen!! Most egy második műtétről akarok írni mert egy köztudott Guzzi betegséget orvosoltam a fiam magyarázata alapján. Ő elektromos fazon én meg utálom az elektronikát mert nem látom mikor és merre zsal! A gond időnként hiába nyomjuk az önindító gombját csak halványodik a műszerfal más semmi nem történik. Leg gyakrabban melegen de néha hidegen is hasonló a dolog. Tavaly tettem egy nyomó gombot külön amin direkt áramot adtam a bendixre ez kisegített mindenkor csak mivel ehhez le kell szállni a motorról sokszor körülményes. Mai nap egy márkatárs javaslata alapján az indító relé megfelelő ágára tettem egy áram szálat és pöcc- röff lett. Ez a Guzzi elektronika hiba már sok tipuson göngyölödik nem csak az én 31 éves gépem bibije! Mot már csak valamelyik idő felelősnek kellene szólni zárja már el az égi csapot igaz azt mondják a májusi eső aranyat ér! Igaz mindenhol azt hallani aszály lesz. Valamire mindíg fogni kell! Kérdezem a gyárban pótolnak valamit mert nyáron hőség van!
- 2 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTudom nem fogtok tolongani no de ennyien??"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
Komment