Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Moto Guzzi ebben az el Japánosodott világban mégis motor!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Moto Guzzi ebben az el Japánosodott világban mégis motor!

    Szeretnék márkatársakkal vagy a tipushoz értőkkel beszélgetni és egyben a mai még is ritkább gyátmányok táborát növelni. Az én gépem egy 88 -as Florida mellyel a szezonban elhagytam a 7000 km-t / ne mosolyogj , hogy csak ennyi de én lassan 68 leszek/ nem kérkedek hisz ez múló állapot.
    zahi, Atti69 és 5 további látogató kedvelte ezt.

    #2
    Szuper!
    Olajcsere,szelephézag,karbi szinkron,akku regenerálás,töltés-ellenenőrzés,csapok csuklók emeltyűk zsírzás,féktisztítás ellenőrzés betétcsere?benzinszűrő,olajszűrő,teló-olaj,kerékcsapágy,kormány-csapágy ellenőrzés.....
    sepy, Fergusson és zahi kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Egy képet tudnál betenni a Guzzidról így az elejére sepy? Lehetne afféle csalogató a márkatársaknak, de azért mások is megnéznék biztos
      mátéapu és zahi kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Barátom Máté! Ezen dolgokkal kezdődött a szezon hisz ismeretlen volt a gép. Folyadékokat és a fékbetéteket én cseréltem, mániám a kontaktok ellenörzése / oda való, nem kipufogóra / réz pasztával ápolása. Akkut cseréltem + hátsó gumit. Evvel nem kap el a vigyor mert márciusi műszakira előre- hátra új kell. Talán mindennek köszönhetően a kevés motor olaj pótláson kívü/ nem oly rémísztő mint mondogatják / csak tankolnom kellett. Ezt viszont szívesen tettem mert mindíg elvitt és haza hozott!
        zahi és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          mániám a kontaktok ellenörzése / oda való, nem kipufogóra / réz pasztával ápolása.
          No ezt részletezze kérem!
          Mert én egyszer rézspray-vel befújtam az akkusarukat, és néztem hülyén hogy az amúgy jó akku nem volt képes megtekerni a motort
          sepy, és kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

            No ezt részletezze kérem!
            Mert én egyszer rézspray-vel befújtam az akkusarukat, és néztem hülyén hogy az amúgy jó akku nem volt képes megtekerni a motort
            Mer van olyan réz spray ami vezeti a delejt, meg van olyan ami nemigazán
            Mint ahogy a réz zsír és a rézpaszta sem ugyan az.

            Komment


              #7
              Ezt bátorkodtam ecsetelni nem kipufogóra valóval kell megkenni! Amit én használok az direkt kontataktokra való. Hengeres harmonika szerű műa. flakon ez bizti vezeti az elektronokat. Átmozgatom a sarukat ezt bele nyomom és nem szulfátosodik le- legalább is eddig nem tapasztaltam ilyet. Zsírszerű az állaga és kirekeszti a vizet pl.. A spray formátum ide nem lenne jó mert az egymás melletti sarukat avval befújni nem bisztos, hogy nem okozna galibát.

              Komment


                #8
                Kopogtatok és közben kérdezem van még rajtam kívül Guzzis a csapatban. Tudom nem fogtok tolongani no de ennyien?? A réz pasztás megoldás évek óta tartó tesztek miatt mondhatom bevált nem szokott kontakt hibából adódó gondom adódni és verem is az asztal lapot alulról ne is legyen!! Most egy második műtétről akarok írni mert egy köztudott Guzzi betegséget orvosoltam a fiam magyarázata alapján. Ő elektromos fazon én meg utálom az elektronikát mert nem látom mikor és merre zsal! A gond időnként hiába nyomjuk az önindító gombját csak halványodik a műszerfal más semmi nem történik. Leg gyakrabban melegen de néha hidegen is hasonló a dolog. Tavaly tettem egy nyomó gombot külön amin direkt áramot adtam a bendixre ez kisegített mindenkor csak mivel ehhez le kell szállni a motorról sokszor körülményes. Mai nap egy márkatárs javaslata alapján az indító relé megfelelő ágára tettem egy áram szálat és pöcc- röff lett. Ez a Guzzi elektronika hiba már sok tipuson göngyölödik nem csak az én 31 éves gépem bibije! Mot már csak valamelyik idő felelősnek kellene szólni zárja már el az égi csapot igaz azt mondják a májusi eső aranyat ér! Igaz mindenhol azt hallani aszály lesz. Valamire mindíg fogni kell! Kérdezem a gyárban pótolnak valamit mert nyáron hőség van!

                Komment


                  #9
                  sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Tudom nem fogtok tolongani no de ennyien??
                  Én szoktam keresgetni,de vagy nincs a kedvemre való:vagy nem az én árfekvésem,egyébként sem sűrűn látni(lehet azért tetszik)...
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #10
                    Nekem van Moto Guzzi Lodola 235 nem mai 1960 --as kiadas .Meg otthon van a tesomnak adtam egy Nevada 750-es 1999-es ha jol emlekszem mar ott van nala kb 4 eve de meg mindig nem rendszamoztatta le azt hisze m ugy dontott hogy megvalik tole.

                    Komment


                      #11
                      Mai nap egy márkatárs javaslata alapján az indító relé megfelelő ágára tettem egy áram szálat és pöcc- röff lett. Ez a Guzzi elektronika hiba már sok tipuson göngyölödik nem csak az én 31 éves gépem bibije!
                      Ezt a Kispókban is így csinálták. Az önindítóba direktbe van vezetve az aksi.

                      Komment


                        #12
                        Elovettem a napokba a Guzzit jarok vele egy kicsit Click image for larger version

Name:	IMG_20190817_085748429_HDR.jpg
Views:	298
Size:	1.03 MB
ID:	218954Click image for larger version

Name:	IMG_20190817_085730870_HDR.jpg
Views:	274
Size:	1.05 MB
ID:	218955 jol megy indul pocc roff csak a megallni nem egyszeru

                        Komment


                          #13
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20191031_090919824.jpg
Views:	281
Size:	724.2 KB
ID:	220358Click image for larger version

Name:	IMG_20191031_090914228.jpg
Views:	274
Size:	568.8 KB
ID:	220359Click image for larger version

Name:	IMG_20191031_090901751.jpg
Views:	304
Size:	649.1 KB
ID:	220360Click image for larger version

Name:	IMG_20191031_090909628.jpg
Views:	275
Size:	551.1 KB
ID:	220361 Ez olyan mint a talalt gyerek remelem nem lessz vele baj ha haza tudom vinni

                          Komment


                            #14
                            Hát:ez nem egy leharcolt darab az eresz alól...vagy fának támasztva 30 -vre.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #15
                              Zsolti ez egy 500-as. Máté ez a gép sokkal több éve pihenhetett. Viszont jó gazdája lehetett és jó helyen tárolták. Vannak még más kincsek is a környezetében!

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X