Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Méray márkatársakat keresek!

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Méray márkatársakat keresek!

    Sikerült beszereznem egy különleges motort ,ami a MÉRAY gyár is használt!
    Ez egy 1926-os 350-es,OHV, Blackburne motor ami kicsit hiányos.Lehet,hogy van-e valakinek M.országon?
    Aki ki tudna segíteni,hogy a hiányzó alkatrészeket legyártassam.
    Üdv.Mindenkinek.
    Attached Files

  • #2
    Ugye csak úgy kaptad , pénzt nem adtál érte? Hogy ez beinduljon -fél milla nem takarja be. De polcdísznek nagyon jó és egyszer talán valami jó cserealap lehet .

    Komment


    • #3
      A pénz nem számít.
      Majd idővel kész lesz,ez is ,mint egy másik járgány.Annak is kellet 13év.
      Miért,tudsz esetleg segíteni?
      kavycka kedvelte ezt.

      Komment


      • #4
        Nem kizárt , hogy ismerek olyan valakit akinek a haverja vágja ezt a tipust (is) Ma rákérdezek . De ha jól nézegetem kell egy henger , himbák ....stb ----vezérlés megvan ?
        Viszont tényleg az a véleményem , hogy amibe ez kerülne -pont 2 db ot lehet venni , ami komplett ,EREDETI darabokból áll és cak rendbe kell tenni .
        De megpróbálok segíteni --mert mindenki úgy élvez ahogy akar
        wsievers, kavycka és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


        • #5
          Amit sikerült eddig,ki deríteni ,hogy az a Méray is csak versenyzésre használta ezt a blokkot 925-26-ba gyártották,tán a Méray testvérek versenyeztek ilyen motorú motorkerékpárral ,ami hiányzik: Vezérműkerék ,Szelep emelő pálcák,himbák+tartói,meg a külső lendítő kerék,meg a gyújtás fedelek és a gyújtás,a henger meg menthető állapotban van.
          Amit le kell gyártatni a váz,villa,tank,ülés, Moss váltó(azt valaki készíti).Kereket lehet venni az nem gond.

          Tisztában vagyok vele,hogy elég nehéz vállalkozás ez ,DE EGY MÉRAY versenymotort szeretnék újjá építtetni.

          Csak,hogy is néz ki egy ilyen blokk kompletten egy link" Yesterday`s The place where you buy all your antique and classic bikes"

          Nagyon szép lesz,ha egyszer elkészül.Meg meg köszönöm,hogy ha tudsz segíteni.



          Esetleg egy személyes találkozóba is benne vagyok,ha nem túl nagy kérés?
          Utoljára szerkesztve a következő által: Excelsior; 2013 dec. 09, 18:06.
          kavycka kedvelte ezt.

          Komment


          • #6
            Szia! Szerintem szerezd be (ha megvan Neked, akkor bocsi :-) Négyesi Pál- Az első magyar motorkerékpárgyár története könyvet. Nagyon sok információt és rengeteg képet tartalmaz. Nagyon jó! A motorépítéshez sok sikert!
            janesz88
            kavycka és Excelsior kedvelte ezt.

            Komment


            • #7
              Köszönöm!!!!!Igen beszerzem,KÖSZI, mindenféle képen a másik van meg amit Ocskay irt.
              Neked milyen vasaid vannak?

              Komment


              • #8
                Egy P20, ami felújításra vár már régóta, azt hiszem még kell várnia egy kicsit. :-S

                Komment


                • #9
                  Gratulálok hozzá,ez szuper.
                  Kitartás én veled vagyok!!!!Majd kész lesz.
                  kavycka és Titus kedvelte ezt.

                  Komment


                  • #10
                    Excelsior eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Amit le kell gyártatni a váz,villa,tank,ülés
                    Rajz , minta van ? Mert ha igen akkor csak a kártyád kell még --igérem osztályon felüli kivitel .



                    Excelsior eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    a henger meg menthető állapotban van
                    ..persze , és mire való ? Csak azt kell kideríteni

                    Excelsior eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Esetleg egy személyes találkozóba is benne vagyok,ha nem túl nagy kérés?
                    Persze , megélhetési veterános vagyok


                    Excelsior eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Nagyon szép lesz,ha egyszer elkészül.
                    Ennek nincs akadálya . Tetszenek az ilyen dolgok -majd meglátod .
                    kavycka kedvelte ezt.

                    Komment


                    • #11
                      Még nincs semmim,mert még nem rég szereztem a motort,én meg még külhonban vagyok még.

                      A henger valószínű meg a hengerfej egy lehet esetleg az évjáratok nem stimmelhetnek.

                      Veled is persze,ha össze tudnál hozni egy találkozót a Méray-s ismerőssel?

                      Neked milyen vasak vannak?

                      Komment


                      • #12
                        Üdv mindenkinek,

                        és mi lesz belőle a végén?

                        egy 2013-as évjáratú épített motor amiben van egy öreg blokk és váltó, ki szeretne ilyet birtokolni ? (aki veterános)

                        az én véleményem szerint legalább fő-darab szinten legyen eredeti egy veterán motor (váz villa...)

                        Komment


                        • #13
                          twn350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          egy 2013-as évjáratú épített motor amiben van egy öreg blokk és váltó, ki szeretne ilyet birtokolni ? (aki veterános)
                          Pl én meg néhány ezer csóró ,akinek nem fussa arra a néhány db eredetire ,



                          -.
                          twn350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          az én véleményem szerint legalább fő-darab szinten legyen eredeti egy veterán motor (váz

                          villa...)
                          váz + vill =2
                          motor+ váltó = 2 (vagy az nem fődarab ) de ha még hozzáteszünk beszerezhető: kerékagyakat , féket , kezelőszerveket , ülést .....

                          akkor mivan?

                          de tudjátok , az a hiba (amibe én is bele estem --de már rég kimásztam !!!!!) amikor valaki azt hiszi hogy a veteránozás a most megélt pillanatokra vonatkozik .Ez , végelen folyamat , aminek egy semmi kis pillanata amikor valaki mondjuk rendbe tesz egy motort .A saját magamon tapasztalt dolog az is ,hogy ma már tetszik a rigások, verhósok, babettások , lelkes ténykedése ---amit 10 éve kiröhögtem ---elötte meg csak natúr hülyének tartottam azt is aki csak bottal is megpiszkál egy efféle vasat . Holott én is ezekkel kezdtem .

                          De visszatérve az alapkérdésre :

                          twn350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          és mi lesz belőle a végén?
                          egy 2013-as évjáratú épített motor amiben van egy öreg blokk és váltó
                          majd tedd fel ezt a kérdést --mondjuk ne is sokára --kb 35 év mulva (talán még én is megérem ) és meg fogsz lepődni ,mert ugyan úgy huzigálják majd a cerkájukat , mint te most egy 35 éves motorra .

                          A lényeg azon van (már itt egyszer leírtam ) épített motornál csak egykoru alkatrészeket használjunk -a többi szinte nem lnyeg .

                          Komment


                          • #14
                            Nincs mit hozzá fűznöm.
                            Esetleg csak egy valamit,ha tudsz váza és villát akkor értesíts,mert szerintem elég nehéz beszerezni még mintának is.

                            Meg,ez is egy vélemény elfogadom,de nem értek vele egyet.

                            Komment


                            • #15
                              hát igen a veteránozás nem a hajléktalanok sportja...
                              meg szeretném én látni azt a "csórót" aki épít egy replika Mérayt. Ha ilyenbe belefogsz akkor nem is vagy "csóró"
                              milliomos vagy (vagy legalábbis időmilliomos ha Te akarod saját magad kifaragni).
                              Én nem hiszem hogy akkora kereslet lenne a replika Méray-ra hogy az általad említett "néhány ezer csóró" sorban álljon
                              érte, ha pedig nem állnak sorba érte nem is lesz olcsó az egyedi gyártás.




                              motor + váltó valóban fődarab, aki replika motor építésében gondolkodik csak ez van neki 99%-ban,
                              az 500-OHV és a V2 blokkok előtt emelem a kalapom Méray szinten, a többinél le sem veszem a gázt börzén cirkálás közben. de eszembe se jutna hogy köré építsek egy motort. Tanultam más kárából aki csinált ilyet...

                              35 év múlva is egy replika épített motor lesz,
                              csak az értéke osztódik az évek során ha ráállnak a gyártására (ami szerintem kizárt) még ha néhány ezer csóri szeretné is.
                              Mondj egy példát ahol a replika alkatrészek-motorok ára az idő múlásával nem csökken....


                              találkoztam jónéhány olyan vázzal ami messziről bűzlött hogy replika és nem csak azért mert a gyártója
                              egy jó darabig a kert végében pisilt és még lehet hogy a "cerkáját is huzogatta" rá. hanem azért mert az eltelt 20 év alatt is kiszúrom hogy utángyártott

                              tehát értéke számomra nulla.

                              Egy német barátom fogalmazta meg egyszerűen.

                              A replika replika marad, az eredeti eredeti.




                              A tulajnak gratulálok a blokkhoz szép de tanácsolom hogy dísznek használja
                              Üdvözlettel egy volt "csóró" Meray tulajdonos




                              kölcsön vázat villát eredetit ne remélj

                              gondolt végig, mi lesz akkor ha megkaptad és másnap otthonról vagy a mesterembered portájáról kifújja a szél?????
                              Te odaadnád ha lenne???

                              Komment

                              Working...
                              X