Üdvözlöm a tisztelt fórumtagokat!
Mindig azt szerettem volna elérni a munkám során hogy tökéleteset hozzak létre mert részben erre tanítottak,meg hát igényem is volt rá.De mindig csak egyre jobb lett az eredmény és még jobbat akartam és még jobb lett de nem tökéletes.Persze ez egy kiélezett értékelés,de a filozófiát tükrözi.Igazából a veterán terület nem mozdított meg hogy alkotássá fajuljon kettőnk kapcsolata egészen mostanáig.Jómagam eddig diesel motorok felújításával ,de elsősorban a befecskendező rendszerek javításával ,felújításával foglalkoztam ill.foglalkozom is!A motorokat restaurálni A-Z-ig,az egy csodálatos feladat és kihívás,miközben a különböző alkatrészek az ember kezében újjá varázsolódnak,eközben a motor szinte elárulja hajdani megalkotójának hangulatát lelkiállapotát -a motor is egy festmény amit elemezni lehet -ezen kívűl minden érdekel ami a felújítás technológiákhoz tartozik.Nálam a dieselek az elsők,habár most egy VW T2B boxer benzines motort szeretnék régi fényében látni.
Mindig azt szerettem volna elérni a munkám során hogy tökéleteset hozzak létre mert részben erre tanítottak,meg hát igényem is volt rá.De mindig csak egyre jobb lett az eredmény és még jobbat akartam és még jobb lett de nem tökéletes.Persze ez egy kiélezett értékelés,de a filozófiát tükrözi.Igazából a veterán terület nem mozdított meg hogy alkotássá fajuljon kettőnk kapcsolata egészen mostanáig.Jómagam eddig diesel motorok felújításával ,de elsősorban a befecskendező rendszerek javításával ,felújításával foglalkoztam ill.foglalkozom is!A motorokat restaurálni A-Z-ig,az egy csodálatos feladat és kihívás,miközben a különböző alkatrészek az ember kezében újjá varázsolódnak,eközben a motor szinte elárulja hajdani megalkotójának hangulatát lelkiállapotát -a motor is egy festmény amit elemezni lehet -ezen kívűl minden érdekel ami a felújítás technológiákhoz tartozik.Nálam a dieselek az elsők,habár most egy VW T2B boxer benzines motort szeretnék régi fényében látni.
Komment