Sziasztok !
Zoli vagyok Sárvárról, jelenleg egy 1962-es évjáratú T1-es Pancsival koptatom az aszfaltot. Ez a motor a családunkban van 1965 óta, nagybátyámé volt, ezen tanult meg édesapám is motorozni. Majd a 80-as években 3 kerekűre átépítve a szőlőben használta permetezésre. Ha lenne lehetőség képet feltenni az magáért beszélne, miből kellett feltámasztanom a Pancsit. Annak idején 1987-ben egy vadonatúj MZ ETZ 125-el kezdtem a "nagymotorozást" ez az MZ azóta is nagy becsben van tartva eredeti festéssel, üzemképesen, néha használom a T1 mellett.
De egy Pancsi nem Pancsi jeligével most egy 1971-es T5H-t restaurálok, és a vágyam hogy a sok P10 alkatrészemből is összeálljon egyszer egy moci. Zoli.
Zoli vagyok Sárvárról, jelenleg egy 1962-es évjáratú T1-es Pancsival koptatom az aszfaltot. Ez a motor a családunkban van 1965 óta, nagybátyámé volt, ezen tanult meg édesapám is motorozni. Majd a 80-as években 3 kerekűre átépítve a szőlőben használta permetezésre. Ha lenne lehetőség képet feltenni az magáért beszélne, miből kellett feltámasztanom a Pancsit. Annak idején 1987-ben egy vadonatúj MZ ETZ 125-el kezdtem a "nagymotorozást" ez az MZ azóta is nagy becsben van tartva eredeti festéssel, üzemképesen, néha használom a T1 mellett.
De egy Pancsi nem Pancsi jeligével most egy 1971-es T5H-t restaurálok, és a vágyam hogy a sok P10 alkatrészemből is összeálljon egyszer egy moci. Zoli.