Szevasztok, Mészáros Miklós vagyok. Egyik jószágomhoz kerestem leírást, és ez vezetett az oldalra. Még a birtoklási fázisban vagyok, 4-5 éve kezdtem öreg motorokat, robogókat vásárolni. Nem a kész, felújított jószágok érdekeltek, hanem amit a pénztárcám megengedett, és fantáziát láttam benne. Feleségem a második rom után megkérdezte:
- Ugye, nem akarod rozsdás vackokkal telepakolni a garázst?
- Neeem, természetesen mindegyiket fejújítom, és jó pénzért eladom, vagy használjuk.
(Persze magamban határozott de igen volt a válasz. Egy ideje nem teszi fel ezt a kérdést, az én drága, aranyos, megértő szebbik felem. Csak örül, hogy az autója még befér.)
Az elsőnek neki is álltam - Puch DS 50 - , aztán a krómozásnál elakadtam vagy 3 éve, leginkább lustasági okokból, bár néhány betegség is hátráltatott. Azóta random-szerűen nekiállok egyik-másik jószágnak, annyit elérek, hogy egy-két működőképes mindig van köztük. Ja a géppark: még egy Puch, egy MV 50-es (beállt dugóval vettem, egész jó állapotban, egy 20-as volt a gépmunka, azóta ő az egyik stabilan működő tag. Egy Babetta (nem bírtam ott hagyni 5000 FT-ért, két gumi kellett rá, most karbipucolásra vár, meg tank rozsdátlanításra, 50-es Moto-Morini blokkal szerelt robogó, egy igen rotya, de teljesen eredeti 175-ös Cz, meg egy Kovrovec K-175-ös. Ez utóbbi keresése hozott az oldalra, akár azt is mondhatom, hogy ő az orosz spannotok.
- Ugye, nem akarod rozsdás vackokkal telepakolni a garázst?
- Neeem, természetesen mindegyiket fejújítom, és jó pénzért eladom, vagy használjuk.
(Persze magamban határozott de igen volt a válasz. Egy ideje nem teszi fel ezt a kérdést, az én drága, aranyos, megértő szebbik felem. Csak örül, hogy az autója még befér.)
Az elsőnek neki is álltam - Puch DS 50 - , aztán a krómozásnál elakadtam vagy 3 éve, leginkább lustasági okokból, bár néhány betegség is hátráltatott. Azóta random-szerűen nekiállok egyik-másik jószágnak, annyit elérek, hogy egy-két működőképes mindig van köztük. Ja a géppark: még egy Puch, egy MV 50-es (beállt dugóval vettem, egész jó állapotban, egy 20-as volt a gépmunka, azóta ő az egyik stabilan működő tag. Egy Babetta (nem bírtam ott hagyni 5000 FT-ért, két gumi kellett rá, most karbipucolásra vár, meg tank rozsdátlanításra, 50-es Moto-Morini blokkal szerelt robogó, egy igen rotya, de teljesen eredeti 175-ös Cz, meg egy Kovrovec K-175-ös. Ez utóbbi keresése hozott az oldalra, akár azt is mondhatom, hogy ő az orosz spannotok.
Komment