Közlemény

Collapse
No announcement yet.

norinco

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    norinco

    Szervusztok
    K. Béla vagyok fejér-megye északnyugati csücskéből mórtól 8km-re lakom. a '80-as években sokat motoroztam, a legszeretettebb motorom egy 60valahányas gyártású bivalytankos, krómbetétes P10-es volt a simo mellé a hétvégén vettem egy IZS Planeta3-03-at, mert nagyon beleszerelmesedtem. -Uru+a Huru egymás mellett szeretném újra használhatóvá tenni. az előző gazdája 10 éve elkezdte, de vmiért abbamaradt a felújítás. képeket amint lesz több időm teszek fel róla. rögtön volna is egy gyors kérdésem: hallottam vkitől, hogy ezeknek a paripáknak pozitív testelésük van. egyenlőre nem találtam elektromos rajzot erről a szerkezetről. ez az egyik problémája, a másik a karburátor. kaptam hozzá két db-ot de az egyik hiányos és amilyen az én szerencsém, az való erre. erről is teszek majd képet.

    #2
    Üdvözlünk a fórumon. És persze várjuk a képeket.

    Személyes tapasztalatom nincs IZS-zsel, de a letöltések között van hozzá szakirodalom, ami talán segíthet.

    IZS - Letöltések - Veterán fórum
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

    Komment


      #3
      Üdv köztünk!
      Az Izs P3 nak negatív testje van tudomásom szerint, de akik régebb óta izsélnek ezzel a típussal többet tudnak segíteni...
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #4
        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Üdv köztünk!
        Az Izs P3 nak negatív testje van tudomásom szerint, de akik régebb óta izsélnek ezzel a típussal többet tudnak segíteni...
        Igen, valóban, a Planeta 3-as negatív testelésű. Pozitív testelésű elektromos rendszerrel csak a lemezvillásokat, illetve az Izs 49-esek korábbi szériáit (P35 gyújtásdoboz és G36 dinamó párosítással) szerelték. Az Izs.hu-n megtalálható az 56-Planeta széria kapcsolási rajza: IZS.hu - Kapcsolási rajzok.

        Arra a következtetésre jutottunk, hogy ezen a rajzon a gyújtótekercs bekötését hibásan jelölték, helyes bekötésnél a zöld vezeték (megszakítótól) megy a negatív, a piros pedig a pozitív sarura.
        -t5-, kollarg és mir-mur kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          köszi a válaszokat. talán hétvégén lesz már aksim is

          Komment


            #6
            sikerült feltennem néhány képet a szerzeményemről
            az albumomban vannak a képek, nincs 5 hozzászólásom - nem enged linket
            Utoljára szerkesztve a következő által: TZ; 2012 márc. 08, 10:52. Oka: linket tettem az albumhoz

            Komment


              #7
              közben sikerült kinyomtatnom a szerelési útmutatót is a mocihoz, hétvégén éleszteni szeretnék, csak azt nem tudom mikor lesz rá időm... jó lenne hallani a hangját




              köszi TZ, hogy javítottad

              Komment


                #8
                nem lesz ma "élesztés". nem jött meg az akku - remélem jó lesz bele a 6V-6Ah-ás - no meg hiába csináltam textilbakelit közdarabot a karbihoz. lekaptam a tankot, meg az ülést /zseniális megoldása van / és belekukkantottam a hengerbe. dugattyúcsapszeg tutti lóg, ugyhogy lekapom ma a hengert és átnézem mit tehetek vele, ha már így szét van kapva, és imádkozom, hogy a hajtókar alsó csapja legalább elfogadható legyen...

                Komment


                  #9
                  szét kell húznom a blokkot... lóg a hajtókar alsó szeme is... vadászok alkatrészeket, akinek volna vmi használhatója a "bajomjra", ne kíméljen

                  Komment


                    #10
                    Az izs.hu-n van jópár elérhetőség boltokhoz/kereskedőkhöz is. De a veteranapro.hu-n is biztosan vannak márkatársaid.

                    Én csak kitartást tudok kívánni, az mindig kell a régi járgányokhoz.
                    Meg az újakhoz is, főleg ha valami banális apró hiba van pl. a vezetékköteg legmélyén...
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #11
                      szeretem a kihívásokat
                      még az IZSét is

                      Komment


                        #12
                        jó lesz ez nekem?

                        Komment


                          #13
                          ma meghoztam egy blokkot tbányáról. sokkal jobb a hajtókar benne. csak azt nem értem, hogy az enyémben alapméretes a dugó, és semmi kopás nincs a hengerben, a hajtókar meg kuka. ebben a blokkban hala'isten nem kotyog se a hajtókar, se a dugócsapszeg, és ez is alapméretes. mostmár csak időt kéne szereznem valahonnan, hogy átpakoljam a főtengelyt és csináljak 2ből egyet
                          valaki írt itt régi 6V-os akksiról, a boltos ember nem bír nekem szerezni 6V-6Ah-ás akksit.

                          Komment


                            #14
                            norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            valaki írt itt régi 6V-os akksiról, a boltos ember nem bír nekem szerezni 6V-6Ah-ás akksit.
                            6v 6Ah-sat ne is keress. Nagy valószínűséggel B49-6 való bele, ilyet próbálj szerezni! Ez passzol méretben is. http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...-846/#post6198

                            Komment


                              #15
                              soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              6v 6Ah-sat ne is keress. Nagy valószínűséggel B49-6 való bele, ilyet próbálj szerezni! Ez passzol méretben is. http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...-846/#post6198
                              köszi rajta leszek az ügyön

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X