Közlemény

Collapse
No announcement yet.

vwlaci

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    vwlaci

    Tisztelt Mindenki!

    Én egy VW1300 boldog tulajdonosa vagyok. Szeretnék egy közösségi csoportot létrehozni, ahol
    a léghűtéses bogár a beszédtéma, és megosztjuk egymással tapasztalatainkat, és élményeinket.

    Üdv: vwlaci

    #2
    Üdv köztünk!

    Eddig nem sok bogarassal találkoztam az oldalon, de mostanában egyre többen jelentkeznek, úgyhogy szerintem akad majd márkatárs. Egy ifjú hölgyet már tudok is ajánlani, aki szintén megszállott bogaras. Nézz körül a fórumon, akadnak kapcsolódó témák, de ha esetleg valami olyan kérdésed van amire nem találtál választ tedd fel nyugodtan és megpróbálunk segíteni, bár ahogy figyeltem nem sok tagnak van bogara, viszont nagyon sokan vágynak rá.
    OdinHEM és -t5- kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Eddig nem sok bogarassal találkoztam az oldalon
      Az oldal tele van "bogaras" emberekkel, de nem minden "bogaras"-nak van bogara!
      korompaiistvan, Kakas és 4 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Nem nehéz bogarat összeszedni, mármint léghűtésest. Ha rászánod az időt, és a munkádat, anyagilag sem megterhelő.
        Bütykölj, barkácsolj, / jó értelemben / tartson egy évig is akár, de a végeredmény kárpótol.
        OdinHEM, korompaiistvan és Intrepid kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Hát ahogy elnézem a képeket te tényleg a nulláról indultál, és nem csak egy éppenhogy használható, de minden sarkon lerobbanó járműszerűséget raktál össze, hanem egy igazán szép kis bogarat, úgyhogy gratulálok hozzá! Tudom, hogy bogarat bőven lehet találni bármilyen állapotban, de egyelőre pannóniakipufogóra sincs pénzem, nemhogy egy akármilyen állapotú bogárra és rengeteg alkatrészre De egyszer ha nagy leszek és sokat dolgozok majd és pénzt is kapok érte, akkor biztosan összerakok én is egy ilyen szépséget.
          OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Szia!
            Nagyon szép a kis Bogár! A közelben lakom, de még nem volt szerencsém látni.

            Komment


              #7
              Köszönöm a dicsérő szavakat.
              Most, hogy jó idő van elég sűrűn használom munkába járáshoz is. Nemrég Almádiba vitt le, a nyári rajzásra, ma pedig Gárdonyba. A Bogártalálkozón kb. 5 db bogarat láttam, de az idő, és a víz jó volt. István, valamikor majd összefutunk, Újhartyán tényleg egy köpésre van hozzánk.
              A bogárnak lelke van. Utálja ezt a meleg időt. Valahogy javítanom kellene a hűtésén, mielőtt megsértődik.
              Bármilyen ötletet szívesen veszek, van mit tanulnom a bogár anatómiáról.
              soveny kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                vwlaci,


                Igaz, a motorom most picit szétbontottam egy másik topikban leírt problémák miatt, így az csak a műhelyben pihen ebben a melegben, de elég gyakran járok Ócsán, így szívesen megcsodálnám a bogarad. Tudom, hogy nem gyári megoldás, de ilyen időkre praktikussági szempontból nem gondolkodtál valami ventillátor beszerelésén, ami bármikor eltávolítható, ha nincs rá szükség?

                Komment


                  #9
                  Üdv!

                  A bogár hűtését gyárilag, állandó hajtású centrifugál ventilátorral oldották meg. Ez egy légterelő rendszer segítségével
                  hűti a hengereket. Ezen nem lehet nagy átalakítást végrehajtani. A következő gondolatom támadt. Légszűrő csere, egy nagyobb légáteresztő kivitelűre, és a Co beállítás pontosítása. Így a motor által beszívott levegő segíthet a hűtésben.

                  Komment


                    #10
                    Ez elképzelhető, bár autóban nem vagyok otthon.
                    Tegnap, meg a homokszórtem, kezdek belejönni, és megismerni a pisztolyt.

                    Komment


                      #11
                      Nekem van egy homokszóró vackom, de sajna a kompresszorom nem bírja. Így a hagyományos drótkefét, drótkorongot, és csiszolót koptattam a munka során. Szidtam is az agyam, hogy miért álltam neki ekkora munkának.

                      Komment


                        #12
                        Mekkora a homokszóród? Milyen kompresszor van hozzá? Igazából az enyém egy Spiro pisztolyhoz hasonlít, és 6-8 bar-nál kezd feléledni.

                        Komment


                          #13
                          Az enyém XH-HSB szóró, ezzel még nem is lenne baj, 4-6 bár között már jól működik. A kompresszornak viszont kicsi a légszállítási képessége. Szereléshez viszont jó. Strapabíró FIAC. Gondolhatod, mire ezzel lefújtam a bogarat, eldobtam az agyam. Annyit csiszoltam 2000 papírral, hogy a végén hivatásos integetőnek elmehettem volna.

                          Komment


                            #14
                            Hát tény, hogy lemezfelülete van, és a csiszolás elkerülhetetlen. Én csak a nehezen hozzáférhető helyeket tisztítom homokkal.
                            Különben kár töb 10ezret költeni mindenféle kvarchomokra. Az ALDI-ban volt 1000 HUF/25 kg-os homokozóba való homok. Azzal nyomom most. Simán kiviszi a tartályból, a csomagban lévő alu oxiddal csak szenvedés volt ehhez képest, és szebben is tisztít. Vettem 50 kg homokot, amiből kb. 1 kg ment el eddig, vagyis maradt az udvarban. Egy baj van vele, hogy nedves a homok, így előre kell tervezni másnapra, és tenni ki homokot száradni

                            Komment


                              #15
                              Sziaaa! Itt vagyok))) A bogárfertőzés veszélyes és jóóó)) Örülök, hogy te is bogaras vagy Nekem VW 1300 1971. évjáratú bogaram van, kék-sárga, benzin-gázos)) Üdv. Hajni

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X