Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bemutatkozás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Bemutatkozás

    Sziasztok! Nem tudom milyen csoda folytán, de kb a regisztráciiótól számított fél év után megérkezett az aktiváló levél Így tudok témát indítani és kérdezni mostantól.
    Jelenleg van egy Dnepr MT-9 650-es oldalkocsis motorom 1974-es évjárat, egy Pannonia T5H, és egy Suzkui LJ80 (1981) terepjáróm, és most tervezem egy Wartburg 353W beszerzését. Szóval lesznek kérdéseim. Üdv mindenkinek!
    szőrös, CZsolti és 7 további látogató kedvelte ezt.

    #2
    Kedves BRobert!

    Üdvözöllek a fórum tagjai között.A fórum az utóbbi időben,sajnos betegeskedett,illetve csökkentett üzemmódban működött,-megérett a motorcserére,mely a napokban fejeződött be.Amint látod egy kissé formájában és funkcióiban is megváltozott,-mi régebbi tagok is most tanulgatjuk a működését és az új funkciók használatát,a pillanatnyi meglátásom alapján jobb lesz mint korábban.

    Indítsd nyugodtan a témáidat és légy aktív tagja a fórumnak!

    A Suzuki LJ 80-al kapcsolatos tapasztalataidra kíváncsi vagyok,mert engem is reszel a fene érte,mondjuk az én érdeklődési köröm inkább az SJ 413 long felé irányul 1988-1990-ig.Az áruk sajnos az egekben jár,még a szétkorrodált egyedeknek is,-tehát valószínű csak vágy marad a részemről.Nem szeretnék vele off roadozni,csak megtetszett a puritánsága és alatta az a létra váz.

    Üdvözlettel:Che
    zahi, mátéapu és Atti69 kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia!

      Téged is vártunk!!!!!!!
      zahi kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #4
        Üdv a Fórumon, én örülök a legjobban, hogy szaporodnak a Nyiprósok
        BRobert kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Üdv duplán sorstárs: hozzám nyolc hónap alatt jutott el az aktiváló mail, és egy Dnepr mt11-el tervezek mégjobban megőszülni De mindkettő megéri a sok türelmet.
          sepy és kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Itt is verzióváltás volt, nemrég lett összekapva az új rendszere a fórumnak. Ezért is látsz néhol még angol feliratokat. Még jelenleg is dolgozunk rajta, hogy minden zökkenőmentesen menjen, de majd kialakul a dolog.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Ha így duzzad a tagság nem férünk majd el a révházban. Úgy legyen.

              Komment


                #8
                Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Kedves BRobert!
                .....

                A Suzuki LJ 80-al kapcsolatos tapasztalataidra kíváncsi vagyok,mert engem is reszel a fene érte,mondjuk az én érdeklődési köröm inkább az SJ 413 long felé irányul 1988-1990-ig.Az áruk sajnos az egekben jár,még a szétkorrodált egyedeknek is,-tehát valószínű csak vágy marad a részemről.Nem szeretnék vele off roadozni,csak megtetszett a puritánsága és alatta az a létra váz.

                Üdvözlettel:Che
                Az LJ kb egy éve van meg, és aránylag jó áron és jó állapotban került hozzám Igaz a motor füstölt rendesen, de tudtam, hogy ez nem lehet a Suzuki hibája.
                Valami okos emberke, próbált benne szelepszár szimeringeket cserélni, de a 8 ból, csak 6-ot sikerült neki kicserélni, azt sem a hozzávaló méretűre
                Kicsit trükkös volt kiszedni mindet, de én a gyári méretűt raktam, bele, és lőn... Kb 3500Ft ráfordítással megszűnt a füstölés.
                Most alvázvédőzés van soron, aztán a gyári színre fényezés, ami Suzkui 11H azaz Richmond Green. De ezt majd csak jövő tavasszal fogom már megcsinálni.
                Eddig olajteknő tömítés, olaj, vezérmű szimering, főtengely szimering, vízpumpa, olajszűrő, levegőszűrő és a gyertyák lettek cserélve.
                A fék 4-5 pumpálásra keményedett csak fel, ezért a fékfolyadékot is cseréltem, egy pár órás körbe-körbe légtelenítés után most 2.. ra kemény, de ez még nem elég jó.
                Valakinek erre tippje?

                Komment


                  #9
                  Kedves Robert!

                  Köszönöm a Suzukival kapcsolatos írásodat.Nálam még egyenlőre bujkál a bogár az agytekervényekben a Suzuki SJ-t illetően,-nem nagyon van arra nekem szükségem,de azért minden nap átnézem az összes részemről ismert hirdetőoldalt,töltöttem le szerelési útmutatókat,olvasom a véleményeket,amelyek nagyrészt igen elfogultnak tűnnek,de azért véleményformálóak.Amit idáig ki sikerült hámoznom,hogy nagyon üzembiztos,a terepen jól viselkedik és szerfelett korrózió hajlamos,mondhatnám elporladós.Terepezni nem szeretnék vele,bár ha Békés megyében,de vonatkoztathatnám ezt az egész országra,lemégy valamilyen alsóbb rendű útvonalra,hát az maga az off road,ezek a mai személyautók a maguk "papirból" készült futóműveikkel károsodás nélkül nem igen viselik el sokáig.

                  Az általam kinézett típus az SJ 413 long,1988-1990-ig gyártottak közül kerülhetne ki.Idáig egy példányt találtam a Magyar hirdetések között,ami tetszett 670 000.Ft. áron,annyi pénz meg a világon sincs,-szerencsére elkelt,tehát pillanatnyilag nincs amiért reszelne a fene.Magyar papírokkal érvényes műszakival hirdették és ahogy azt olvasni lehet a hirdetésekben,minden nagyon rendben volt vele,de akkor miért akarták eladni?A long,-hosszított kivitelű viszonylag ritka,ezért nehéz találni,de ezek durván egy fél méterrel hosszabbak,mint a normál változat,a gyártási év a belső kialakítás és a porlasztós motor miatt lenne fontos.

                  Jól átnéztem a modelltörténetet az 1968-as HOPE STAR ON 360-tól az 1998-ban debütált utód a JIMNY-ig,tehát a teljesség igénye nélkül,de azért képben vannak nálam a típusok.



                  Üdvözlettel:Che

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X