János vagyok. Van egy Jawa 250-em, Apám vette 1970 májusában. 2011-ben egy Barátom segítségével felújítottam, majd 2012-ben mellétettünk egy Velorex-560 oldalkocsit. Azóta több kiállítás, és találkozó díjazottja lett a szerelvény, valamint OT minősítése is van. Ha az időjárás és a szabadidőm engedi szívesen motorozom. Idén nyáron a Szabadkán is voltam találkozón. Ezenkívül van egy Yamaha XJ-700 Maxim-X, 1985-ös évjárat, teljesen eredeti. Jövő tavaszra tervezem az OT vizsgáztatását, valamint egy 1967-es Czetka-175 felújítás előtti állapotban.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa-250 559 04 Velorex-560 oldalkocsival
Collapse
X
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseerre a kisgyerek reakciója
- 2 likes
Komment
-
Sepi:ezek szerint én sem voltam katona!
Pedig az Orosházi műszakiban tengettem sanyarú időmet,de hát ujjoncnak minden új.....!sepy és kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Ez pedig közszájon fogó kifejezés! Én Marcaliba / abba az időbe ennek jó híre volt/ vonultam be hisz Orosházához az volt a legközelebbi. Onnan Várpalotára eltávra nem is tudtam jönni hisz éjfélre értem haza és másnap délelőtt vissza kellett indulni. Nyugatiból a Keletibe a 107-es gyorsjárattal de általában lekéstük a Wínert tettek róla persegett a gyufás doboz, koszos volt a tükör fényes cipő stb. Ennek nyithatnánk egy külön topikot. A szakasz pk. után én voltam a legidősebb mikor szereltem/ 1972-74/ MIVEL KÉSEI VOLTAM ELMÚLTAM 24 . Az önként jelentkezett rajpk.-m meg avval kezdte sivár disznók:: Magassarkúba lett volna 165 cm meg a bakancs vitte meg a szél és még nem volt 19 éves. Ez hiányzik a srácoknak a neveltetésben aki nem így látja nem volt igazán katona. Az első időszak / 8 hónap / kemény volt a másik 2 ahoz képest szanatórium volt. Máté Te kivételes műhelyes lehettél??!
- 1 like
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMáté Te kivételes műhelyes lehettél??!
Egyszer kellet letolnom a postásmotort a műhelyhez majdnem lecsuktak érte mert a sluszkulcsot elvette a pk,hogy nem szabad az M-zárolt ETZ-t beindítani persze mikor eltünt már rodeóztunk is mert utas is került,és persze megbuktam.......Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 nov. 08, 22:01."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJa , ....te nem voltál katona ...
Lehet épp ezért nem értem ezt a viccet.
De a Jawat imádom!
- 2 likes
Komment
-
madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIgaz, csak 9 hónapot voltam ami már nem is számít katonaságnak, de Madarasi szakaszvezetővel beszélsz.
Én meg a "derítősöknél" voltam (vót szép ződ barettsapkám is ) , ezred írnoki státuszban.... ott nem volt egy szakaszvezető sem , minden csillag aranyból volt . göncöl szekér ...stb. A paramétereim egyébként sem alkalmasak a harcijármű vezetésre .
Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseén-valószínű' azért nem értettem, mert a Határőrségnél voltam katona, Győr...megyében. Ott más szójárások és szleng ment...mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÁ dehogy nem voltam jó katonának villámokat varrhattam a gallérra a levelekkel szaladgáltattak!
- 3 likes
Komment
Komment